אני לא בטוחה שקשור אבל...- שאלה.

אני לא בטוחה שקשור אבל...- שאלה.

שלום. היום כשחזרתי מהלימודים גיליתי לזוועתי שפרצו לי הבייתה. אמא שלי שאלה אותי אם החדר שלי היה מסודר כשיצאתי, אמרתי שכן והתפלאתי לגלות שהוא שינה "מצב צבירה". כל המגירות של הארון והשידה היו פתוחות, הדלתות פתוחות והדברים נשפחים החוצה, חלקם- כמו קופסאות תכשיטים - אף היו מפוזרים על מיטתי ועל השטיח. התפלאתי לגלות שהדבר היחיד שנגנב (אם כי לא מנחם אותי) הוא הארנק של אחי. בחדר שלי ושל אחי יש דיסקמנים,דיסקים, מצלמות (דיגיטליות),דיסקים מערכת פאפונים ועוד אך פרט לארנק דבר לא נלקח כך שאני מסיקה שזו הייתה פריצה למען כסף בלבד ולא רכוש חומרי אחר. השוטרים באו (עוד לפני הגעתי) וממה שהסקתי רק הגיעו להתמזמז שם. שוטרת בניידת שעברה כאן אחרי עזיבתם אמרה לאימי שהם יודעים מי האדם שפרץ, הם במרדף אחריו אך הוא נעלם. היא אמרה שיש לו אופנוע, וקסדה לבנה. אחרי כל המגילה השאלה שלי: האם אני יכולה להתקשר לתחנת המשטרה העירונית ולבקש תיאור של האופנוע? מהו סוגו, שנתו ואפילו מספרו? האם יתנו לי ? כך שאם אראה אותו אדע שזה הוא? אני לא חושבת שיש טעם שיסתובב בינינו גנב מבלי שנדע אפילו ומבלי שתהיה לנו האפשרות להענישו. תודה.
 

אלבה

New member
תשובות

השוטרים לא באו להתמזמז- הם באו לגבות עדות ותלונה מאימך, כדי שזו לא תצטרך להתמזמז לתחנת המשטרה. אם אמך תרצה יזמנו מז"פ לקחת טביעות אצבע. יותר מזה אין מה לעשות. לגבי השאלה השניה-לא.
 
לדעתי...

לבוא להסתכל וללכת זה שווה ערך למיזמוז. אם הם לא עושים משהו יותר מזה אין טעם בבואם.
 

אלבה

New member
את טועה

אם יש לכם ביטוח על החפצים, אתם צריכים אישור על הגשת תלונה ובו פירוט הדברים שנגנבו, ולשם כך השוטרים מגיעים הביתה, במקום שתצטרכו ללכת להגיש תלונה בתחנה. כמו כן, אם אתם מסכימים לחכות לטכנאי מז"פ שיקח טביעות אצבע אז יתכן שימצאו את הגנב ושהרכוש שלכם יוחזר.
 
אבל..

הם באו לכאן ו"התמזמזו" כאן ולמרות זאת אמא שלי נאלצה ללכת לתחנת משטרה כדי לתת עדות ולהתלונן. הם לא עשו כלום.
 
למעלה