אני לא אוהב את זה אבל...

אני לא אוהב את זה אבל...

בויז´ואל אינטרדב יש ממשק WYSIWYG! (כן, פריק) והממשק הזה עובד בדיוק על המנוע של פרונט פייג´! (כן, דור)
 

freak2100

New member
יש שם, אבל זה לא עיקר

התוכנה.... עיקר התוכנה הוא כתיבת הקוד. הממשק WYSIWYG עוזר בשביל לתקן אות ודברים כאלה בלי לחפש בקוד - אף אחד לא משתמש בו בשביל לבנות אתר, הוא לא מיועד לזה.
 
למעלה