אני לא אוהבת את עצמי מה לעשות?

הדרית

New member
אני לא אוהבת את עצמי מה לעשות? ../images/Emo14.gif

אולי אני יותר קטנה כאן מכולם..... אבל זה לא משנה.... כי אני לא עד כדי כך קטנה... ויש לי בעיה... אני לא מעריכה את עצמי ליתר דיוק אני לא סובלת את עצמי לא תמיד רק לפעמים אני לא אוהבתאיך שאני נראית ואנילא חושבת שאני טובה בדברים שאני עושה.... ולא אל תגידו לי ללכת לטיפול כי אני לא רוצה.... אני לא מסוגלת לדמיין את עצמי בסיטואציה הזו..... עם מישהו יודע מה אני יכוה לעשות אז ישגיד לי כי לאחרונה אני נורא אומללה כי כל האנשים סביבי אומללים ואני חושבת שזה אולי כבר בגללי...... תענו לי מהר....בבקשה!
 
מתוקה שלי את במקום הנכון ../images/Emo24.gif

שלום לך הדרית. קטנטונת, ברגע שנכנסת לכאן אני מבטיחה לך באופן אישי שתזכי להרבה חום ואהבה כמה שנוכל לתת לך. אני מציאה שתכחי עט ודף ותתחלי לרשום מה את כן אוהבת בעצמך. בהתכתבות הבאה נוכל לדבר על החיוב. בואי נתחיל מחשיבה חיובית ואז נראה לאן נתפתח. חוץ מיזה האנשים סביבך בכלל לא אוממללים תסתכלי עלינו. אנחנו חבורה של אנשים משעשעת הלא כן? התחזקי. הרבה אור ואהבה אין סופית ללא תנאי וללא גבול. מיכל
 

אלדר

New member
אולי להתאבד את רוצה גם??

מה זות אומרת?? מה זה את לא אוהבת אותך?? דרך אגב יש לך אי סי קיו??? אם כן תני אותו... בתור אחד שכבר עזר לגילאים קטנים...(15 עד 25) כמה פעמיים אני יכול לעזור לך... רק מעדיף שלא בפורום... ותני עוד הודעה ובה תפרטי את כל מה שאת לא אוהבת בך ומה שכן.... וגם דברים אינטימי אישיים וכו.... רק כדי לעזור כמובן... את יכולה גם לתת מייל שלך ואני יחזיר לך תשובה מהר.... תחשבי על זה... כרגע אני מעדיך לראות יותר ממך עד שאינ יעזור ממש... ככה אני... אז אור ואהבה הדרית... שלך tksr נ.ב. מה גילך? 16? קטן יותר? משהו? רק שתדעי אני בגיל 16 ואני מכיר עוד בגיל הזה בפורומים כאן....
 

הדרית

New member
דברים חיוביים+דברים שליליים

תודה רבה על כל מה שאמרתם לי..... אני בת 15.....ולמען האמת האנשים סביבי כבר לא כל כך אומליים אבל כמו שאומרים זה רק עניין של זמן למזלכם הרב אני כרגע נורמלית כלומר לא בדיכאון ולא מחורפנת אז אני יכולה לעשות לכם רשימה: חיוביים אני חברותית אני ספונטנית אני נראית לא רע אני יודעת לרקוד וזהו.... ואני גאה אני אמרתי משהו טופ על עצמי!!!!!!!!!!!!!!! שליליים אני מטומטמת למרות שכביכול אני אמורה להיות חכמה... ננעלתי בטעות היום בבית שאני בדיכאון אז אני מדאת ואני לא יודעת לשקר ואני קרציה לפעמים........אני שאני מתחרפנת..... ואני לא יודעת מה זה לא...... אבל יחסית הרשימה הרעה התקרצרה עכשו כי יחסית יש לי מצב רוח טופ.... אה עוד משהו.... אני לא מזהה אנים שאני פוגת אותם בגלל בעיות ראייה והם נפגעים מיזה... בוא נגיד 2 עוד כועסים עלי.... ובקשר לאיממיל פשוט תלחץ על הודעה באימייל ואין לי אייסיקיו..... שלכם, הדר (תמיד חלמתי לכתוב את זה...)
 
שלום לך וברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

שלום לך דיזיד וקונפיוזד!!! ברוך בואך אל הפורום. המשיכי לעודד בחשיבה חיובית. אור ואהבה. מיכל
 

אלדר

New member
אז ככה.....

את לא מטומטמת כי אין כאלה אנשים... אני חושב ככה..(טופ חוץ מאבא שלי.. אבל זה עניין אחר..) את ספונטנית... את נראית טוב...(למה אמרת שאת לא אוהבת את איך שאת נראית???????) את יודעת לרקוד... מה חסר? רשמת דברים בסיסיים מאוד... את רחבת אופקים? יש לך דברים שאת טובה בהם? את יודעת לבשל? את יודעת לצייר? משהו אומנותי? (את לא במקרה מזל אריה??) זה שאת לא יודעת לשקר... זה משהו... את צריכה לשקר? מה רע בלהגיד את האמת?? למה את צריכה לשקר? כדי להדרדר?? אם יש לך בעיות ראיה אז יש לך משקפיים... למה אז זה ממשיך לך? את לא רואה גופים מרחוק? ואז נזערת? בלי לעליב לרגע... קרציה זה לא תמיד משהו רע... זה פשוט מדבק... חוץ מזה אם מישהו אמר לך את זה... אז את לא נמצאת בחברה בשבילך...!!!! וזה יותר טוב לא לדעת מזה ´לא´ מאשר לדעת מזה ´לא´!!! לא כדי אפילו לדעת מזה ´לא´ כי זה סוגר לך הרבה דברים... עוד נמשיך לדבר כבר.... אור ואהבה הדר... שלך tksr
 
הדרית יקרה,

אני מבין אותך. זה נפלא שפנית לכאן וביקשת עצה. זה אומר שאת רואה שאת לא אוהבת את עצמך. רוב האנשים לא אוהבים את עצמם כל-כך, אבל הם לא רואים את זה. קשה להם להכיר בכך שהם לא אוהבים את עצמם, כי הם בונים לעצמם מעין "אני" מזוייף ומנסים להתאים את עצמם אל הדמות הזאת שבתוכם. הם מנסים להתאים את עצמם אל ה"אני" שלדעתם הם צריכים להיות. אם את רואה שאת לא אוהבת את עצמך, את מונעת מעצמך כבר מעכשיו ליצור שכבות על גבי שכבות של תדמיות שקריות. את לא זקוקה לכל התדמיות האלה. את זקוקה רק לאהבה... של עצמך... לעצמך... אהבה אל עצמך יכולה לחסוך ממך אחר-כך שנים של טיפולים פסיכולוגיים יקרים ולא תמיד יעילים... עכשיו, איך אני, בן החמוד, אוכל לעזור לך לאהוב את עצמך יותר? בעזרת כמה רעיונות נחמדים, שחלק מהם עזרו גם לי. אז ככה... ***** 1. בעלי-החיים ***** התבונני בבעל-חיים כלשהו (כלב, חתול...). הוא אוהב את עצמו? בטח. למה? כי הוא לא שופט את עצמו ולא פוסל את עצמו: "אני לא בסדר בגלל שעשיתי כך וכך..." כך גם אנחנו. אנחנו בעלי-חיים. את בעל-חיים. אינך נחותה משום בעל-חיים אחר. את זכאית להיות מי שאת, גם אם אינך יודעת עדיין מי את. את זכאית להיות מה שאת, גם אם את אוהבת ל... (השלימי את החסר), גרועה ב... (השלימי את החסר) ונוהגת ל... (השלימי את החסר). תבעי לעצמך את זכויותיו של בעל-החיים, כי זה מה שאנחנו... ***** 2. התבונני בשלושת הליצנים ***** בתוך כל אחד מאיתנו יש שלושה ליצנים מצחיקים נורא. אחד נקרא "סטנדרטים" או "מה שצריך". הוא כל היום מדקלם מה צריך, מה נכון וכולי. השני נקרא "שופט". הוא כל היום שופט אותנו על כל מה שעשינו עד היום. הוא מסוגל לשפוט אותנו 1000 פעמים על אותו דבר. ובכל פעם שאיננו עומדים במה ש"סטנדרטים" (הליצן הראשון) אומר, "שופט" פוסק שאנחנו אשמים ושמגיע לנו להתבייש, שמגיע לנו להיענש. השלישי נקרא "קורבן". הוא כל היום עסוק בלקחת על עצמו את האשמה ואת הבושה ש"שופט" קובע כי מגיעים לו. אנחנו מרגישים כל הזמן רע בגלל שאנחנו מזדהים עם "קורבן", הליצן השלישי. עצמי את עינייך והתבונני בשלושת הליצנים... מה הם אומרים ברגע זה ממש? אולי הליצן הראשון אומר: "אני צריכה לקרוא מאמרים כאלה ברצינות ולנסות להפיק מהם כמה שיותר" אולי הליצן השני אומר: "אני לא קוראת עכשיו בשיא הריכוז, אני ממהרת מדי, אני לא רצינית מספיק" אולי הליצן השלישי אומר: "אני מסכנה, אני לא שווה, אני לא קוראת את זה כמו שצריך" כל זמן שאת מתבוננת בשלושת הליצנים ומבינה שהם ליצנים ותו לא (הם מגוחכים), את מוגנת מהם יחסית ואהבתך לעצמך יכולה לגאות. צריך להבין שלכולנו יש את המחלה הזאת, את שלושת הליצנים. אפשר לראות אותם אצל ההורים שלנו, החברים שלנו, כולם. יכול להיות אפילו שיש לשלושת הליצנים האלה פרצופים מוכרים. לדוגמא, "שופט" הוא תערובת של אבא ואמא, "קורבן" הוא... (השלימי את החסר). ***** 3. אהבי את עצמך כמו שאת, סתם כי בא לך ****** לעיצה זו אין מה להוסיף. התירוץ שלך: "סתם, כי בא לי!" מי יעצור אותך?!?! ***** 4. שחררי את עצמך ***** בדרך כלל אנחנו יודעים מה אנחנו. ובהתאם לכך אנחנו שופטים את עצמנו. בנושאים מסויימים אנחנו אחלה, באחרים פחות. ובכן, אמרי לעצמך: "איך שאני, אני טובה ונהדרת". וזהו. אפילו בלי לדעת איך את, אפילו בלי לתת לעצמך דין וחשבון, את נהדרת בדיוק כמו שאת. מי את שתטעני אחרת?!?! מקווה שעזרתי לפחות טיפה, שלך באהבה, בן
 

אורלי_ל

New member
הדר חמודה

כמה דברים: אם מישהו אומלל, אז לא בגללך. כמו שאם את אומללה למשל, או מאושרת, זה לא בגלל מישהו אחר. לכל אחד יש אחריות על החיים שלו. את עדיין ילדה (לא קטנה
) ובאחריות ההורים שלך אבל המחשבות שלך הן ברשותך. אם תחשבי שאת מטומטמת, בסוף תאמיני בזה וגם תתנהגי כך. חבל. נסי לחשוב שאת חכמה ונפלאה ומלאת אהבה לעולם. נכון יותר כיף? אל תשכחי שאת גם בגיל ההתבגרות שזה גיל מלא תהפוכות וזה נורא טבעי להרגיש היי ודאון! תאהבי את עצמך כמו שאלוהים אוהב אותך. הוא ברא יצור נפלא כמוך ואל תזלזלי ביצירה שלו. את לא מושלמת אבל שלמה בדיוק כמו שאת. הרבה פעמים אנחנו חיים מתוך פחד. מה יגידו, מה יחשבו וזה גורם לנו לעשות טעויות ולהאשים את עצמנו. וכולם ככה רק שהם מסתירים את זה, בדיוק כמוך. אגב כשהייתי בגילך לפני איזה מאה שנה, גם אני ננעלתי בבית כי נשבר לי את המפתח בתוך המנעול, וגם שרפתי את השולחן בטעות, ועוד כל מיני דברים שקצרה היריעה... אז תרגישי טוב עם עצמך חמודה, אנחנו השופטים הכי מחמירים של עצמנו, תחייכי ותאהבי את עצמך. את נפלאה. אורלי
 

הדרית

New member
תודה רבה לכולכם.... ../images/Emo25.gif

באמת תודה רבה.... אני מאוד מעריכה את כל מה שאמרתם לי.....אבל למען האמת...זה רק גורם לי להרגיש טופ רגעית....כי ברגע שאני יהיה בדיכאון כל זה לא יעזור לי....כי אני רק אחשוב כמה אני מפגרת ומטומטמת....ואתם סך הכל לא כירים אותי שאומרים שאין דבר כזה להיות מטומטמת....כן, גם אתה בועז לא כל כך מכיר אותי.... סך הכל שאני במצב הרע האמתי אין דבר שיוציא אותי מזה ושום דבר לא יעזור....עכשיו למזלי בלי עין הרע אני כאן ואני בסדר....ותודה רבה לכולכם כי באמת גרמתם לי להרגיש יותר טופ... אבל שיגיע הרגע האמתי אני באמ לא אדע מה לעשות...ועם הוא יהיה בשבוע הבא שאני לא יהיה בבית...אז זה קצת יסבך את העניינים כי אני יהיה לבד למען האמת...לא לבד באופן פיזי אלא לבד באופן נפשי... לא יהיה לי מי שהו באהבה הדר
 

Dazed&Confused

New member
את לא מטומטמת...

אולי אני לא מכיר אותך עד הסוף אבל מכיר אותך מספיק בשביל לדעת את זה. זה שאת חושבת את זה בא מגורם אחר בתוכך. אני חושב שגם אנשים פה שרק קראו את מה שכתבת יכולים לראות שאת לא כזאת מטומטמת... אז תתחילי לקבל את הדעה השיפוטית המאוד ברורה הזאת ולעבוד על לאהוב את עצמך כמו שכבר אמרתי לך. ולשאר משתתפי הפורום אני בן קודם כל. דבר שני אני פה רק בשביל הדר, בקטע של מודעות אני פונה לספרים או לעצמי. empathy בועז
 
סליחה בועז ../images/Emo42.gif

שלום לך בועז!!! סליחה אם התיחסתי אליך כאל בת. היית מאד לא ברור וסביר להניך שיש מקום לטעות, בפרט כשאי אפשר לראות את פניך. שנית אם נכנסת לפורום, אתה לא יכול לצפות שאנשים יפסיקו להגיב. הרמת את הכפפה, הגבת, עכשיו אין לך זכות "להשתיק" את דעותיהם של אחרים. אתה יכול להציג את דעתך האישית את נקודת המבט שלך. אתה לא יכול לקחת את הזכות הזאת מאדם אחר. עדיין אנחנו במדינה דמוקרטית. נכון יש מס´ כללים להתנהגות בפורומים. אנחנו אמורים לכבד את כללי ההתנהגות. לתת מעט כבוד אחד לשני. אם נרצה אז נשלח המון אהבה. כל הכללים רשומים,בתחילת הכניסה לכל פורום ופורם. כל זמן שאף אחד לא פוגע אחד בשני אז הכל בסדר. אם אתה רוצה להיות נטו עבור הדר יש לעניין אימייל ועוד דרכים. נכנסת לכאן נכנסת לקבוצת תמיכה אז אל תתפלא על הכוונות הטובות של האנשים. מקווה שהבהרתי את עמדתי. אור ואהבה לך. מיכל
 

Dazed&Confused

New member
הי קצת הגזמת...

את מי בדיוק השתקתי? שאנשים יגיבו,בסדר. אני לא מונע מאף אחד.. פשוט אני לא מתכוון לכתוב ולהגיב פה קבוע. הגבתי הפעם רק כדי להעמיד דברים על דיוקם, כי אני יודע שהדר לא מטומטמת. סליחה אם הבנת אותי איכשהו אחרת. בועז
 
סלחתי והבנתי ../images/Emo24.gif

היי בועז!!! הבנתי סלחתי. אני זאת שהרגישה נסיון להשתקת יכולת הביטוי. כי אני היחידה שפנתה אליך בברכה על הצטרפותך לפורום. הכוונות שלי היו טובות. אכבד כל בחירה שלך. אור ואהבה. מיכל
 

Dazed&Confused

New member
אוקיי...

אז הכול מובן ונסלח עכשיו... טוב אנשים תחיו באושר להתראות בועז
 

אלתית14

New member
תסתכלו בתמונה אחרי הקריאה!!!!!!!!!!

גם אני קטנה... כתבתי שאני בת 14 אבל אני ב2.11 יהיה בת 14 בטוח שיש בך יופי פשוט לא מצאת אותו. זה קרה גם לי. (תסתכלי בתמונה עכשיו-את רואה שאת יפה לעומתה?) גם לי זה קרה... וזה ממשיך עד היום, אבל תביני, עם המראה שלך תצטרכי לחיות כל חייך, ולא תוכלי לשנות את זה, אז תלמדי להסתכל על חצי הכוס המלאה!!! ולגבי הדברים שאת עושה, לא בדיוק הבנתי למה הכוונה, אז אם תוכלי להסביר.. בבקשה. את תהיי אומללה. תרגישי טוב עם עצמך... ואולי האנשים סביבך אומללים בגלל משהו אחר ולא בגללך? מקווה שעזרתי קצת.... Love uלילוש.
 
למעלה