אני כנראה הולכת לעשות מעשה נבזי

אני כנראה הולכת לעשות מעשה נבזי ../images/Emo10.gif

אני ממש מתלבטת אם לעשות את זה ורציתי להתייעץ איתכם. כפי שהזכרתי כאן בעבר אני עם BMI 53 סובלת מכבדות גדולה מאוד ופריצות דיסק שרק מחמירות. אני לא יורדת במשקל כלום, פשוט כלום. נותחתי לפני 5 חודשים, סגורה על 8 ואוכלת חופשי (קצת נתקע בהתחלה אבל משתחרר מהר ואז הכול נכנס ) הבעייה היא שפשוט אין תורים לסגירות, יש לי תור לסגירה הבאה רק בעוד חודש וחצי והמצב הבריאותי שלי רק מתדרדר. אני חייבת לרדת מהר. אני לא מצליחה לרדת לבד בלי השוטר הרע, חבל לשכנע אותי לשמור על דיאטה כי מעולם לא הצלחתי לעשות זאת. המעשה הנבזי אותו רציתי לעשות זה פשוט להתקשר למרפאה שבה הוא מקבל בעירי ביום שהוא נמצא ולשאול אם אפשר להגיע לפתיחת חרום ואז בעצם אצל אבינוח להגיד לו שבאתי לסגירה. אני יודעת שזה שקר, אני ממש אבודה ורוצה את עצתכם האם לדעתכם כדאי לי לעשות את זה ? אני צריכה שתקחו בחשבון את המצב הבריאותי והפיזי שלי שהוא רק מתדרדר במיוחד הגב שכל ירידה מקלה כל כך על הכאב
 

ליבי3617

New member
מיכלניקית.. המעשה הכי נבזה שתוכלי לעשות

הוא להמשיך לאכול כאילו אין מחר ולחכות לסגירה האופטימלית שתבוא. אין כזו, כי ברגע שתיסגרי לאוכל מסויים אחד תוכלי לאכול אחר וכך הלאה עד סגירה שלא תאפשר לך אפילו שתיה. לזה את רוצה להגיע? או לשתות את האוכל שלך כטחון? אני יודעת שדיאטה נשמעת גרוע אבל למה עשית את הניתוח? כדי שהטבעת תסגור אותך עד כדי חוסר יכולת לאכול? קודם כל זה לא בריא. שנית, מניסיון שלי מי שלא יכול לאכול ועדיין המוח כל כך מתאווה למשהו והגוף צריך כל כך את הקלוריות - פונה למאכלים רכים שיעברו כמעט בכל סגירה. לגבי לשקר למנתח כן או לא.. אם תגידי שאת צריכה דחוף מן הסתם תקבלי תור וד"ר אבינוח גם יסגור לך כמה שתרצי. אני רק דואגת לגבי התהליך שלך. ומה עם תמיכה נפשית לתהליך? מה עם הבנת התהליך כדי שתוכלי לחיות כמו שצריך ועדיין לרדת במשקל לפחות 20 ק"ג כדי להרגיש יותר טוב פיזית? אמנם אני לא מטובעת ויגידו המטובעים אם זה הליך נכון מה שאת עושה. מכאן זה נראה לי הכי מתעלל שרק יש. סורי.
 
עשיתי את הניתוח כי

לא הצלחתי לעשות שום דיאטה. לא רציתי לשמוע על דיאטות מתוך אכזבות חוזרות ונשנות. כן אני מודה, אני צריכה את השוטר הרע. זו הדרך היחידה שבה למדתי דברים בחיים רק אחרי שנכוויתי.
 

ליבי3617

New member
כולנו ניסינו ונכשלנו

אבל הניתוח הוא רק כלי להצלחה ולא פיתרון של קסם. אני לא נכנסת בכלל לאם יסגרו לך או לא ומה תעשי בשביל זה אבל נניח שיסגרו לך 10 (נניח) ונניח שלא תוכלי לאכול כמעט כלום. זה יהיה הפיתרון לדעתך? את חושבת שזה ירגיע אותך ויאפשר לך לרדת במשקל? ומה יקרה אם מתוך התאווה של הגוף שלך לקלוריות תוכלי להכניס עדיין דברים רכים? במבה.. ביסקוויטים.. מילקשייק.. גלידות. אלה דברים שעלולים להיכנס יפה גם בסגירה גבוהה מאד. מה תעשי אז? ביום חמישי ראיתי אנשים שיכולים לאכול יפה מאד בסגירות שמגבילות אותם מצד אחד ומאפשרות אכילה יפה מצד שני אבל אכילה בריאה של בשר וסלטים (מה לעשות, מהם מורכבת גם דיאטה). בניתוח את לא מקבלת כישרון הצלחה בדיאטות אלא את יכולת ההגבלה לאכול קצת פחות ועדיין להרגיש שבעה. הצלחה בדיאטות נבנית גם בליווי תהליך אישי נפשי. את האכזבות החוזרות ונשנות צריך לשנות כדי לא להגיע לאכזבה מצד תהליך דרסטי הרבה יותר.
 

קובי d1

New member
מעשה ניבזי

שקראתי י את הכותרת לרגע נבהלתי ,חשבתי שאת הולכת לעשות משהו דראסטי אני לא מנותח של אבינוח אבל לפי מה שקראתי פה בפורום ,אפשר להגיע לד"ר אבינוח בשעות הבוקר ולהתקבל בלי תור. אני בטוח שאם תסבירי למזכירה של הדוקטור הנכבד לא תיהיה בעיה בהצלחה בפרויקט ,והרבה הרבה בריאות ,זה מה שחשוב. קובי
 

ליבי3617

New member
קובי, נראה לי שזה השתנה

לד"ר אבינוח יש עכשיו מזכירות שלא נותנות לבוא ככה סתם (תקנו אותי אם אני טועה). בדיוק אמרתי למישהי שבזמני היה אפשר לנחות אצל הד"ר קצת לפני שעות הקבלה ולהתקבל במקום. ככה אני באתי לייעוץ. היינו אולי 16 שבאנו ככה לפני בלי תור. אני חושבת שהם שמו לזה סוף והאמת די בצדק.
 

WiKi

New member
מי שמספיק רוצה יכול להיכנס אליו

גם מהיום למחר.
 

karolina35

New member
אני למשל

נותחתי לפני שנתיים ומעולם לא קבעתי תור לסגירה/פתיחה. אני מגיעה בדרך כלל לאסותא בראשון או ברמת החיי"ל ומחכה בסבלנות אין קץ. עוד לא קרה מצב שביקשו ממני ללכת הביתה.
 

סי 17

New member
מיכלניקית

לא הבנתי את החודש וחצי תור לסגירה... ד"ר אבינוח מקבל, או יותר נכון יש לו עוזרים נאמנים שעוזרים לו עם התורים הענקים של סגירות ופתיחות. אפשר להגיע לסגירה בימי רביעי לאסותא בתל אביב או בימי שישי לראשל"צ מבלי לחכות את החודש וחצי הזה! אין צורך להיות ניבזית בכלל. תתקשרי לסיגל שתגיד לך באיזו שעות אפשר להגיע לת"א. ברשל"צ אני יודעת שזה בין 15:00 ל- 17:00. בהצלחה!
 

שמחה37

New member
לא חושבת שזה מעשה נבזי

אבל מסכימה עם ליבי הטבעת שלך היא כלי ואת חייבת לעזור לו אני לא צריכה לספר לך מה נכון לאכול כי את י יודעת את זה יותר טוב מכולם גם עם ההגבלה צריך לשמור ולאזן אין מה לעשות צריך להכניס את הראש "לשם" ולהתחיל להחליט על שינוי ולבצע אותו בצעדים קטנים אבל להכנס "לזה" אחרת לצערנו כלום לא יעזור. ואם את מרגישה שאת צריכה לסגור עוד לכי במקרה שלך המטרה מקדשת את האמצעים. בהצלחה
שמחה
 

shery20

New member
בביקור האחרון שלי אצל אבינוח

באשקלון,ראיתי שאנשים שלא היה להם תור רשמו את עצמם ברשימה על הדלת שלו והוא קיבל אותם לאחר שסיים לקבל את כל האנשים עם התורים, נכון שזה יכול לקחת שעות אבל שווה את זה..
 

כרובי26

New member
יש מנותחים שלא יורדים כלום בחצי שנה הראשונה..

חשבת על לעשות ניתוח אחר? אולי שרוול או מעקף יותר יתאימו לך? אולי תלכי להתעייץ עם ממוחים בתחום? בכל מקרה בהצלחה גדולה!!!!!!
 

אופירA

New member
מנהל
אחרי 5 חודשים, כשעדיין לא מוצה התהליך הניתוחי

בגלל בעיה טכנית של תורים - את מציעה ללכת לפרוצדורה ניתוחית אחרת? לניתוח חוזר? חשבת קצת על המשמעות וההשלכות של ההצעה שלך?...
 

אופירA

New member
מנהל
זה מעשה לא יעיל.

מה שאת צריכה לעשות זה לדבר עם המזכירה ולהסביר לה בדיוק מה שהסברת פה. כמו כן, לקחת מראש תורים לכל 4 שבועות מעכשיו, ולהסביר לה שלא ייתכן שהתורים יגרמו לסיכון הבריאות שלך. כמו כן, לברר אפשרות של קבלת שירות ללא תור בסניפים אחרים (בי"ח אסותא בראשון או בת"א) בפעם הזו, כשיש לך כבר תורים מסודרים מראש לסניף הנוח לביתך. אם את מתעקשת, את יכולה להשיג תור לסגירה דחופה במצב שלך, עם BMI53, כאבים בשל פריצות דיסק ואין ירידה במשך 5 חודשים. אם את הולכת עקום - לא בטוח שלא ילכו גם איתך עקום. אבל אם את מסבירה את המצב - ברור שלא יסכנו את בריאותך.
 

WiKi

New member
היא הצליחה להשיג את סיגל וקבעה תור מסודר

כדאי באמת לקבוע גם תור להבא, ככה שתמיד יהיה לך ביד תור נוסף
 
הבעייה שהמזכירות לא קשורות כאן לבאר שבע

הן רק מוסרות את מספר הטלפון של המרפאה ואת מתמודדת עם המזכירות כאן הרגילות שלא מכירות את ד"ר אבינוח.
 
קבעתי באסותא לעוד יומיים ! ותודה לויקי !!

תודה לויקי שדחפה אותי. התקשרתי לסיגל והיא קבעה לי לעוד יומיים (שלושה שבועות בדיוק מהסגירה האחרונה) באסותא תל אביב. אז אני אתאמץ ואסע למרות שיש לי תינוקת בבית אבל זה חשוב לי מאוד. רק כל הזמן מקנן לי בראש שאני יוכלה לעשות את מה שתכננתי כאן בבאר שבע ליום חמישי הזה שד"ר אבינוח כאן בבאר שבע. במקום לסוע עד לתל אביב ולהשתרך באוטובוסים
 

WiKi

New member
זה הזמן לקבוע תור בב"ש לעוד חודש

כדי שיהיה לך עוד תור ביד קרוב לבית להבא.
 

אופירA

New member
מנהל
תלמדי להבא לקבוע תורים מראש

ושלא יקנן לך בראש. כך זה אצל רופאים מומחים בשר"פ. אני את פגישת הייעוץ עשיתי בב"ש, למרות שאני גרה בחלק הכי הביל של גוש דן, כי שם התור היה יותר קרוב, ולא קינן לי שום דבר בראש, שיכולתי לעשות את זה בגוש דן ב-2 מרכזים שיותר קרובים אלי בהרבה מבאר שבע. כמה הזדמנויות בחיים יש לנסוע באוטובוס ולראות גמלים?
 
למעלה