אני כל כך עצבנית עכשיו

מצב
הנושא נעול.
אני כל כך עצבנית עכשיו

אני כל כך עצבנית עכשיו
ירדתי עכשיו משיחה עם מוקד השירות של קונקס. זו כבר פעם שניה שאני מדברת איתם ופשוט אין להם תשובות. אז נמאס לי, פניתי אליהם באתר. להלן: שלום. אני סטודנטית שגרה ביבנה ולומדת באוני' בר אילן. לאחרונה אני נתקלת בקשיים להבין איך האתר שלכם עובד. אני צריכה לקחת קו315 מיבנה לאוני'. אז אני מבינה שבטח מכאחר שיש לכן חוסר בכח אדם, או שזה לא משתלם כלכלית, לא כל האוטובוסים שיוצאים מאשדוד עוברים דרך יבנה. השלמתי עם זה שאם אני צריכה לסוע בבוקר לאוניברסיטה אני צריכה לעמוד שעה באוטובוס כי האוטובוס מלא, וחץ ממני יש עוד בערך 30 איש שעומדים, כי אין אוטובוסים בתדירות מספיק גבוהה. הלשמתי עם זה שיש מעט מאוד נסיעות. אבל אני לא מסוגלת להשלים עם זה שבאתר שלכם משום מה יש אוטובוס שיוצא באחת בלילה, שיש אוטובוס שיוצא בשעה 9 גם מאשדוד וגם מיבנה, שברור שיש כאן איזו שהיא שגיאת הקלדה, אני בשום פנים ואופן לא מסוגלת להשלים עם זה שהתעריפים שלכם מעודכנים נכון לשנת 2004 (!!!) לפי מה שמשרד התחבורה קבע ולא לפי מה שהחברה שלכם קבעה. אז נכון, התעריפים בפועל הם יותר נמוכים, אבל אלוהים יודע איזה עוד טעויות יש לכם באתר. אני לא מצליחה להבין איך הקו שיוצא מתל השומר ב20:15 מגיע לב"א ב20:10. או לחילופין, נניח שזה הקו שלפניו, שיוצא ב19:30 מתל השומר. הרי לא יתכן שלוקח לו 40 דקות להגיע לאוניברסיטה. ומה עם הסטודנטים שמסיימים ללמוד בשעה 21:30? המוקדניות שלכם בשירות הלקוחות מסתכלות גם הן על האתר ואין להן תשובות לתת. אין עם מי לדבר. אין אפילו למי להתלנון. המוקדנית לקחה ממני תלונה, אבל ידעה אותי שאני צריכה גם לשלוח פקס. אז בשביל מה היא לקחה תלונה? ואם אני כבר צריכה לדבר עם שירות הלקוחות באשדוד, למה הם עובדים עד השעה חמש? אם אני אתקע בתל השומר, אין לי עם מי לדבר. ולמה אין מחירים של כרטיסיות? אני אמורה לנחש כמה עולה כרטיסיה לפי לוח הזמנים הלא מעודכן שלכם? אשמח לתשובה והתייחסות. תודה.
 
במדינה נורמלית היה כדאי לשקול

אני כל כך עצבנית עכשיו
ירדתי עכשיו משיחה עם מוקד השירות של קונקס. זו כבר פעם שניה שאני מדברת איתם ופשוט אין להם תשובות. אז נמאס לי, פניתי אליהם באתר. להלן: שלום. אני סטודנטית שגרה ביבנה ולומדת באוני' בר אילן. לאחרונה אני נתקלת בקשיים להבין איך האתר שלכם עובד. אני צריכה לקחת קו315 מיבנה לאוני'. אז אני מבינה שבטח מכאחר שיש לכן חוסר בכח אדם, או שזה לא משתלם כלכלית, לא כל האוטובוסים שיוצאים מאשדוד עוברים דרך יבנה. השלמתי עם זה שאם אני צריכה לסוע בבוקר לאוניברסיטה אני צריכה לעמוד שעה באוטובוס כי האוטובוס מלא, וחץ ממני יש עוד בערך 30 איש שעומדים, כי אין אוטובוסים בתדירות מספיק גבוהה. הלשמתי עם זה שיש מעט מאוד נסיעות. אבל אני לא מסוגלת להשלים עם זה שבאתר שלכם משום מה יש אוטובוס שיוצא באחת בלילה, שיש אוטובוס שיוצא בשעה 9 גם מאשדוד וגם מיבנה, שברור שיש כאן איזו שהיא שגיאת הקלדה, אני בשום פנים ואופן לא מסוגלת להשלים עם זה שהתעריפים שלכם מעודכנים נכון לשנת 2004 (!!!) לפי מה שמשרד התחבורה קבע ולא לפי מה שהחברה שלכם קבעה. אז נכון, התעריפים בפועל הם יותר נמוכים, אבל אלוהים יודע איזה עוד טעויות יש לכם באתר. אני לא מצליחה להבין איך הקו שיוצא מתל השומר ב20:15 מגיע לב"א ב20:10. או לחילופין, נניח שזה הקו שלפניו, שיוצא ב19:30 מתל השומר. הרי לא יתכן שלוקח לו 40 דקות להגיע לאוניברסיטה. ומה עם הסטודנטים שמסיימים ללמוד בשעה 21:30? המוקדניות שלכם בשירות הלקוחות מסתכלות גם הן על האתר ואין להן תשובות לתת. אין עם מי לדבר. אין אפילו למי להתלנון. המוקדנית לקחה ממני תלונה, אבל ידעה אותי שאני צריכה גם לשלוח פקס. אז בשביל מה היא לקחה תלונה? ואם אני כבר צריכה לדבר עם שירות הלקוחות באשדוד, למה הם עובדים עד השעה חמש? אם אני אתקע בתל השומר, אין לי עם מי לדבר. ולמה אין מחירים של כרטיסיות? אני אמורה לנחש כמה עולה כרטיסיה לפי לוח הזמנים הלא מעודכן שלכם? אשמח לתשובה והתייחסות. תודה.
במדינה נורמלית היה כדאי לשקול
פניה לרגולטור, משרד התחבורה במקרה שלנו. אבל אנחנו לא מדינה נורמלית.. אז אין לי מושג מה אפשר באמת לעשות שגם יעזור
 

אוהד11

New member
לנסות, בכ"ז, לפנות "לרגולטור" חסר

במדינה נורמלית היה כדאי לשקול
פניה לרגולטור, משרד התחבורה במקרה שלנו. אבל אנחנו לא מדינה נורמלית.. אז אין לי מושג מה אפשר באמת לעשות שגם יעזור
לנסות, בכ"ז, לפנות "לרגולטור" חסר
האכפתיות ולהנהלת החברה בפקס ולא לוותר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה