אני כל כך כועסת!

ayan2

New member
אני כל כך כועסת! ../images/Emo46.gif

(אנא שרשרו אותי לשירשור הפרק השבועי לכשיופיע) מה זה היה צריך להיות??? טיילה שרה???
עשיתי כזה מאמץ להספיק להגיע הבייתה לראות את הפרק... אם לא הייתי רואה במו עיני ושומעת במו אוזני, לא הייתי מאמינה!!! טיילה שרה???
מה. זה. הקיטש. הזה? מה זה פה, טלנובלה? מחזה זמר?
ולמה דווקא בפרק הזה שהתחיל דווקא לא רע (לא שהייתי מקבלת את זה באיזשהו פרק. ולא שלא החמצתי את שתי הדקות הראשונות...) הקטסטרופה שהייתה אמורה להתחולל עליהם לא הייתה חמורה מקטסטרופות שהיו בעבר, אז מה פתאום לשיר????
כל הסיפור עם טיילה במהלך הפרק היה חלש ומיותר, אבל הטכס הזה בסוף...והשיר...
יש לי עוד מלא דברים לכתוב על הפרק הזה, אבל אני כל כך כועסת עכשיו...שזה יחכה (וגם זה שנכנסתי בטעות פה להודעה עם ספויילר לא עזר להרגיע אותי...
) סליחה שלא חיכיתי שיפתח שירשור...הייתי חייבת להוציא...טיילה שרה! פחחחח....
 

Nogmor

New member
דווקא אהבתי שהיא שרה..

מה שכנראה הכותבים ניסו לעשות, זה מה שעשו בסרט גלדיאטור כשממש בסוף בסוף (כשזה כבר ברור שזה הסוף), הם שמים מוזיקה רגועה ו\או שיר שהוא סוג של ניו אייג'. חשבתי שזה נחמד אבל לא ממש מתאים ליקום ס"ג.
 

subatoi

New member
כמו הסוף של הפרק

שמסיים את עונה 9 של ס"ג, שהיתה מוזיקה במקביל לכל הבלגאן על המסך (וכמו בסוף עונה 3 (?) של סמולוויל). המוזיקה תורמת לדרמטיות. אבל מוזיקה עם מילים, ועוד של אחת הדמויות, באמת היה קצת צורם ומוזר משהו.
 

סלמאק

New member
זה היה הקטע הכי הזוי

והכי לא קשור בכל ההסטוריה של סטארגייט ואטלנטיס!!! כאילו, מה נסגר?! אשכרה נהיה מחזמר! לא קשור לסדרה בשום צורה... (פפפףףףף... כמה זמן חיכיתי להוציא את זה מהבטן... איזו הקלה)
 
למעלה