אני כל כך אצטער שאני כותב את זה....

MidNight Flame

New member
אני כל כך אצטער שאני כותב את זה....

אני בד"כ לא מביא את הבעיות שלי לפורום אבל רע לי ואני לא מסוגל להחזיק את זה יותר בבטן... חלק מכם זוכר את החברה שלי לשעבר... נכון, הבנתם לבד שנפרדנו... ואני אוהב אותה אוהב אותה באמת! הקטע המוזר שאף אחד לא מבין (כולל אותי) זה שהאהבה הזו הדדית! למרות זאת היא לא רוצה לחזור... לשנינו כואב! אני לא מבין אותה, החברות שלה לא מבינות אותה ומעל הכל היא לא מבינה את עצמה! עכשיו היא נסעה לאילת ל4 ימים (לפני היא החליטה שאנחנו צריכים להתנתק לגמרי כי כואב לשנינו) והיה לי זמן לבד ועוד היה לי קל יחסית - עכשיו היא חזרה וכואב לי יותר לדעת שהיא פה והיא לא רוצה לדבר!ואני יושב לי בבית ומדמיין אותה באילת מתנשקת עם מישהו אחר והלב שלי נקרע מבפנים! יש לי צמרמורות קרות בכל הגוף ובא לי להקיא! אני יודע שזה לא בסדר מה שאני עושה לעצמי אבל אין לי שליטה על זה! כואב לי ואני לא מסוגל לעשות כלום...
 
חומדדדדדד

אהבה לא מחזיקה זוגיות, צריך מעבר לזה. וכנראה אין לכם את המעבר, אתה יודע כמה אנשים אוהבים אחד את השני אבל לא ביחד,כי יש שוב את המשהו הזה מעבר, אולי כי יודעים שלא מתאימים ממש, הרי אפשר לאהוב מישהו, גם אם יודעים שזה לא יסתדר, הלב לא שולט. אולי אתה לא תבין את זה עכשיו, אבל מה שאמרו לקרות קורה,ומה שלא לא. אתה חייב לשחרר את עצמך מזה, אתה חייב להמשיך הלאה. יש דברים שלא אמורים להיותף אל תנסה בכוח תתקדם הלאה חודמ הלאה
 

MidNight Flame

New member
אני לא יכול! אני נקרע מבפנים!

לפחות דבר אחד טוב יוצא מהכאב שלי... כאב המלאך שנפל משמיים ולנצח יכאב בדממה זולגות הדמעות כמפל של מים מפלחות בכאב נשמה עוד לנצח יתהה המלאך היא הייתה מציאות או דמיון? הכאב הסבל שלעולם לא ישכח אהבה שנפלה לטימיון כאב המלאך שנפל משמיים ולנצח זכרונה ישמור הלב האוהב נשבר הוא לשניים העתיד שנראה כה שחור מראה הכאב החרוט בפניה כקולות אלפי לבבות שבוכים בלילות עוד חולם על מגע שפתייה מדוע פוגעים מלאכים?
 
בטח שאתה יכול

אני אספר לך סיפור אישי שלי, זה משהו אישי, אולי אניל אאמורה לספר. אבל רק כדי שתבין. הייתי אמורה להתחתן לא ממזמן, וביטלתי הכל, זה אדם שאהבתי, אבל מכל מיני סיבות לא יכולתי להמשיך עם עניין החתונה, יצאנו אני והוא תקופה ארוכה, אתה חוש בשזה לא היה קשה לי, אתה חושב שלא בכיתי, אבל הכל לטובה, והיום שאני מסתכלת על זה אני יודעת שעשיתי את הדבר הנכון. אתה לא מתארת לעצמך כמה היה קשה לילעשות מה שעשיתי. לבטל הכל. אבל אולי זה נשמע דבילי להגיד, אבל הזמן עושה את שלו, מילאתי את החיים שלי בדברים אחרים, ולא חשבתי על העבר לזכור, לחיות, ולהמשיך הלאה,להאמין בעתיד
 
כנס....

אני יודעת שזה משפט שממש לא תרצה לשמוע אבל רק הזמן הוא התרופה. אני לא מבינה אותה, אם היא אוהבת ואתה אוהב אז למה אתם לא ביחד, אני מבינה שיש בעיות, אבל האהבה עולה על הכל... אולי תנסה לדבר איתה, פעם אחת, ותראה אולי זה מה שיעזור. הכי חשוב זה שתפסיק להכניס את עצמך לסרטים בנוגע אליה, תשתדל לא להיות לבד, תהיה עם חברים, תעביר את הזמן, אני מכירה את ההרגשה הזאת מקרוב ומנסיון זה עובר, באמת, כמה שחושבים שזה לא יעבור.... חוץ מזה אתה אחלה בחור ואני חושבת שההפסד כולו שלה.
 

The Cat Woman

New member
איזה בולשיט- את חיה באופוריה!

תפסיקו לחשוב שהאהבה עולה על הכל- היא לא! אהבה ממרחק זה קשה! אהבה כשיש חוסר התאמה זה קשה! אהבה מורכבת בעצמה מכ"כ הרבה גורמים שרק לאהוב זה כבר קשה! אני יודעת מניסיון... תאמינו לי שכשאומרים שהאהבה גוברת על המרחק- משקרים, אומרים את זה רק אנשים שאף פעם לא התנסו בזה.
 
שטויות!

מי אמר הזמן מרפא את הכאב? זה כזה בולשיט! ההפך, אם האהבה חזקה זה לא יעבור. לא הזמן מעביר את הכאב, התעסוקה אולי...
 

ThunderBird

New member
אחי...

בקשר למה ש"אתה עושה לעצמך", זה טבעי אין לך מה לדאוג... חוצמזה, אני חושב שאתה צריך לתת לה קצת זמן, אולי היא מבולבלת ולא יודעת מה היא רוצה מהקשר איתך. לסיכום, חכה קצת תסבול(כן מה לעשות, אהבה...) אבל תהיה בטוח שהמצב לא ישאר ככה קצת סבלנות- ותגלה אם היא באמת רוצה לחזור.
 
אמממ...

אין לי הרבה מה להציע בעיקרון אבל יש לי משהו אחד לומר לך... אני אוהפת אותך
מקווה שזה עזר...
 

shikma r

New member
תנסה להעביר ת´זמן ולשכוח ממנה...!

תנסה להכיר בנות אחרות לקשר רציני..... אם היא כל כך מכאיבה לך, אתה חייב להעשות כמה החלטות...! אני מקווה שזה ייסתדר לך...
 

shikma r

New member
תנסה!!! אל תוותר!! ככה אני עשיתי

כשהייתי מאוהבת באחד אבל לא רציתי קשר איתו. הכרתי בנים, ניסיתי כמה שפחות לחשוב עליו וכמה שיותר להינות מהחיים בצורה כייפית, ככה שאני לא אחשוב עליו, וזה די עוזר! תנסה!
 

shikma r

New member
בתכוונתי אהבתי אותו!

והיה קטע ביננו וגם הוא אוהב אותי, אבל מכמה סיבות אני לא רציתי קשר ועשיתי כל מה שיכלתי כדי לא לחשוב עליו, ואפשר להגיד שבצורה כלשהית, הצלחתי!
 

The Cat Woman

New member
קודם כל- למה להצטער?!

דבר שני- זה שהיא באילת לא אומר שהיא הולכת להתנשק עם מישהו... אז תפסיק להיות פרנואיד... דבר שלישי- לפעמים שני הצדדים אוהבים אחד את השני אבל פשוט לא יכולים להיות ביחד! אולי אתם לא מתאימים וכל האהבה שבעולם לא תעזור... לפעמים גם זה קורה!
 
למעלה