רציתי לאהוב
New member
אני כותבת כאן למרות שהבטחתי שלא
מתוך כאב עמוק שכל מילה שאנסה לתאר אותו רק תמעיט ממנו, מתוך ידיעה שהשפיטה שלך אותי היתה לא מוצדקת. השיחה שלך היתה קצרה ועיניינית טון הדיבור כבר לא היה רך כמו פעם, נטול רגשות וקר, ואז ידעתי שמשהו כבר לא כמו פעם. אך לזה לא ציפיתי, המצב שנקלעתי לתוכו לא היה מתוכנן או מכוון זה פשוט קרה, אך ניסיתי בכל כוחי לא להרוס את כל זה, לא לפרק את כל הידידות שנרקמה לה. אך כל מילה שלי נבדקה בזכוכית מגדלת וכל צחוק הפך להיות מחשיד. אני מבינה את הצורך שלך לעטוף ולגונן על זוגתך שתחייה, אך תביני שלא כל מילה נועדה לפגוע ומי שנפגע בוחר להפגע גם אם הכוונה היא שונה לחלוטין ובאה ממקום אחר. הערצתי והערכתי את המקום בו שתיכן נמצאות, ייחלתי לכן את הטוב ביותר ולא פחות מזה. עכשיו אני כותבת ממקום אחר מראיה שונה על הדברים, מוזר לדבר עליך בלשון עבר הריי לא מזמן השיחה נותקה ונראה כאילו חתול שחור עבר פה. כל מה שאמר יראה כאילו אני מתאמצת להצדיק את דבריי אך לא כך הדבר, אני יודעת שכולי חפה מכל אשם אחרת המילים לא היו נכתבות כאן ועכשיו. הספר שלך מונח פה ליידי, את סופו אני כבר לא אקרא כי כל הכוחות שהוא נתן לי נעלמו מזמן ברגע שנותקה השיחה וידעתי שגמרת אומר בליבך. בבוקר קמתי עם חיוך, כל כך רציתי לספר לך שכל זה בזכותו ובזכותך אך החיוך הזה כבר מזמן נמחק ואיתו גם התקווה שהטוב כבר בפתח. חזרתי לנקודת ההתחלה לאותו מקום ששם הכרנו, לחוסר האונים ולבלבול לצורך שלי להבין מה הפעם אלוהים? מה הניסיון הבא שלי ומתי זה יגמר. אבל כל התשובות כבר לא משנות לאף אחד. פשוט לא משנות. ליב ליב
מתוך כאב עמוק שכל מילה שאנסה לתאר אותו רק תמעיט ממנו, מתוך ידיעה שהשפיטה שלך אותי היתה לא מוצדקת. השיחה שלך היתה קצרה ועיניינית טון הדיבור כבר לא היה רך כמו פעם, נטול רגשות וקר, ואז ידעתי שמשהו כבר לא כמו פעם. אך לזה לא ציפיתי, המצב שנקלעתי לתוכו לא היה מתוכנן או מכוון זה פשוט קרה, אך ניסיתי בכל כוחי לא להרוס את כל זה, לא לפרק את כל הידידות שנרקמה לה. אך כל מילה שלי נבדקה בזכוכית מגדלת וכל צחוק הפך להיות מחשיד. אני מבינה את הצורך שלך לעטוף ולגונן על זוגתך שתחייה, אך תביני שלא כל מילה נועדה לפגוע ומי שנפגע בוחר להפגע גם אם הכוונה היא שונה לחלוטין ובאה ממקום אחר. הערצתי והערכתי את המקום בו שתיכן נמצאות, ייחלתי לכן את הטוב ביותר ולא פחות מזה. עכשיו אני כותבת ממקום אחר מראיה שונה על הדברים, מוזר לדבר עליך בלשון עבר הריי לא מזמן השיחה נותקה ונראה כאילו חתול שחור עבר פה. כל מה שאמר יראה כאילו אני מתאמצת להצדיק את דבריי אך לא כך הדבר, אני יודעת שכולי חפה מכל אשם אחרת המילים לא היו נכתבות כאן ועכשיו. הספר שלך מונח פה ליידי, את סופו אני כבר לא אקרא כי כל הכוחות שהוא נתן לי נעלמו מזמן ברגע שנותקה השיחה וידעתי שגמרת אומר בליבך. בבוקר קמתי עם חיוך, כל כך רציתי לספר לך שכל זה בזכותו ובזכותך אך החיוך הזה כבר מזמן נמחק ואיתו גם התקווה שהטוב כבר בפתח. חזרתי לנקודת ההתחלה לאותו מקום ששם הכרנו, לחוסר האונים ולבלבול לצורך שלי להבין מה הפעם אלוהים? מה הניסיון הבא שלי ומתי זה יגמר. אבל כל התשובות כבר לא משנות לאף אחד. פשוט לא משנות. ליב ליב