סתם בחור24
New member
אני כועס מאד על המוסך כי ...
אני מרגיש שהם עשו טעות ,שבגללה כמעט הגעתי לבית חולים,והם לא מוכנים להתיחס ולהודות שאולי טעו בדרך. אלא אלוקים בחר שאני אמרח על הכביש... אז ככה,יש לי סאן יאנג ניו דיוק 125 2003 יד שלשית כבר 5 שנים טובות. עד עכשיו לא היה נזק כל שהוא רציני. המנוע שלו חלש,ככה זה מרגיש לעיתים קרובות,ולמרות שטופל,זה חוזר למצבו הקודם. אני משער שזה בגלל הוותק של הקטנוע והשחיקות הנלווה עימה עם הזמן.די ויתרתי על העניין הזה,למרות שתמיד יש לי חשש שעוד רגע המנוע נכבה,בעיקר בעמידה ברמזור למשל. אבל ויתרתי על העניין הזה.חבל על הכסף. חוץ מזה הוא נוסע מעולה ומאיץ מצוין. מגיע ל 80 קמש בירידה. לפני שבועיים הגעתי למוסך בטענה שאין אויר בגלגל והם פשוט מילאו אותו למרות שלא היה שום סימן לחור חזרתי השבוע בטענה שהאויר שוב יצא,ממש התרוקן מהר,אז הם פירקו לי אותו ומצאו שיש סדק בג'אנט האחורי(כפי שלמדתי זה החלק שמחזיק את הצמיג וקשור גם לברקס) וזה הגורם לבריחת האויר. אמרו לי שזה סכנת נפשות ליסוע ככה ואני חייב לקנות חדש ,שעולה בסביבות 1000 שקל או משומש. כמובן שחפשתי משומש,ואכן מצאתי במוסך אחר אחד משומש ששלמתי עבורו 400 ש"ח. המוסך שבו הקטנוע שלי היה התקין לי את הג'אנט ושלמתי 75 ש"ח על עבודה של פירוק והרכבה וזמן.באותו יום עברתי טסט לרכב. עד פה הכל בסדר. ברגע שעליתי על הרכב,שמעתי חריקות לא אופיניות בזמן עצירה,בברקס האחורי. הם אמרו לי שזה נורמלי וזה יעלם תוך שבוע. הנסיעה ביומיים הראשונים היתה חלקה,אך הציק לי החריקות המדאיגות. אתמול,יומיים לאחר שהייתי במוסך, שמתי לב שכאשר אני לוחץ על הקידון של הברקס האחורי הבלימה נעצרת ומקפיצה לפעמים ומשהו לא הרגיש בסדר(הקידון חדש לגמרי). אתמול בלילה עליתי עליו,ומשהו מוזר התחיל לקרות...נסעתי,ופתאום הקטנוע האט בלי שאני שם ברקס בכלל,ואז זה החמיר,התחלתי ליסוע ושוב האופנוע עצר או הברקס ננעל וזה הקפיץ אותי קדימה. הייתי מטרים ספורים מהבית אז החלטתי ליסוע באיטיות רבה וזהירה. האופנוע נסע ב20 קמ"ש בערך וכאשר הגעתי למעגלתנועה,היה רכב שנכנס משמאלי אז שמתי ברקס חלש...עפתי מהאופנוע בפתאומיות (כמו סוס דוהר שנעצר לפתע בעת רכיבה) נפלתי על הכביש והאופנוע ברח לי מהידיים והחליק גם באמצע המעגל תנועה. ב"ה לא נדרסתי ולא קרה לי דבר חוץ מכאב בברך. המראה הימנית של האופנוע התנתק ואור הקדמי נכבה. הרמתי את הרכב,הדלקתי אותו ובפחד רב נסעתי את המטרים הספורים שנשארו לי לבית. סכנת נפשות! אבל למה? ואיזה צירוף מקרים-דוקא כשנגעו לי ברכב שעבד מצוין עד היום! הבוקר נכנסתי קודם למוסך בו קניתי את הג'אנט,אמרתי מה ארע לי,וטענתי שמה שהביאו לי הוא הסיבה לתאונה.הם אמרו שזה בלתי אפשרי כי זה מותאם לפי הספר לצמיג. לא היה מה שיכלתי לאמר אז הלכתי למוסך שהתקין לי אותו על האופנוע ושם התחילו צעקות ביני לבין הבעלים. אני אמרתי שאין מצב שהקטנוע פתאום נהפך לסכנת רכיבה יומיים אחרי טיפול בו,ומי שהתקין אותו טעה או פישל כי זה לא קרה סתם. הוא אמר לי שלא יכולים לטעות בזה "כי זה בסך הכל לחבר בורג". אמר לי לגרור את הרכב למוסך ויבדוק את זה,דיבר בנוקשות,גועל וחוסר אכפתיות ללקוח מתוסכל,שעכשיו צריך להוציא עוד 200 ש"ח על גרירה ומה שיבוא אחריו. מה אתם אומרים? מה קרה פה? האם הגזמתי או שיש צדק לטענות שלי? תודה מראש למי שקרה ויכול לנסות להבהיר דברים לפני שאני הולך בכיוון של תביעות ובדיקה יסודית מה האנשים האלו שמו לי על הרכב שתפקד לפני כן מצוין. תודה מראש.
אני מרגיש שהם עשו טעות ,שבגללה כמעט הגעתי לבית חולים,והם לא מוכנים להתיחס ולהודות שאולי טעו בדרך. אלא אלוקים בחר שאני אמרח על הכביש... אז ככה,יש לי סאן יאנג ניו דיוק 125 2003 יד שלשית כבר 5 שנים טובות. עד עכשיו לא היה נזק כל שהוא רציני. המנוע שלו חלש,ככה זה מרגיש לעיתים קרובות,ולמרות שטופל,זה חוזר למצבו הקודם. אני משער שזה בגלל הוותק של הקטנוע והשחיקות הנלווה עימה עם הזמן.די ויתרתי על העניין הזה,למרות שתמיד יש לי חשש שעוד רגע המנוע נכבה,בעיקר בעמידה ברמזור למשל. אבל ויתרתי על העניין הזה.חבל על הכסף. חוץ מזה הוא נוסע מעולה ומאיץ מצוין. מגיע ל 80 קמש בירידה. לפני שבועיים הגעתי למוסך בטענה שאין אויר בגלגל והם פשוט מילאו אותו למרות שלא היה שום סימן לחור חזרתי השבוע בטענה שהאויר שוב יצא,ממש התרוקן מהר,אז הם פירקו לי אותו ומצאו שיש סדק בג'אנט האחורי(כפי שלמדתי זה החלק שמחזיק את הצמיג וקשור גם לברקס) וזה הגורם לבריחת האויר. אמרו לי שזה סכנת נפשות ליסוע ככה ואני חייב לקנות חדש ,שעולה בסביבות 1000 שקל או משומש. כמובן שחפשתי משומש,ואכן מצאתי במוסך אחר אחד משומש ששלמתי עבורו 400 ש"ח. המוסך שבו הקטנוע שלי היה התקין לי את הג'אנט ושלמתי 75 ש"ח על עבודה של פירוק והרכבה וזמן.באותו יום עברתי טסט לרכב. עד פה הכל בסדר. ברגע שעליתי על הרכב,שמעתי חריקות לא אופיניות בזמן עצירה,בברקס האחורי. הם אמרו לי שזה נורמלי וזה יעלם תוך שבוע. הנסיעה ביומיים הראשונים היתה חלקה,אך הציק לי החריקות המדאיגות. אתמול,יומיים לאחר שהייתי במוסך, שמתי לב שכאשר אני לוחץ על הקידון של הברקס האחורי הבלימה נעצרת ומקפיצה לפעמים ומשהו לא הרגיש בסדר(הקידון חדש לגמרי). אתמול בלילה עליתי עליו,ומשהו מוזר התחיל לקרות...נסעתי,ופתאום הקטנוע האט בלי שאני שם ברקס בכלל,ואז זה החמיר,התחלתי ליסוע ושוב האופנוע עצר או הברקס ננעל וזה הקפיץ אותי קדימה. הייתי מטרים ספורים מהבית אז החלטתי ליסוע באיטיות רבה וזהירה. האופנוע נסע ב20 קמ"ש בערך וכאשר הגעתי למעגלתנועה,היה רכב שנכנס משמאלי אז שמתי ברקס חלש...עפתי מהאופנוע בפתאומיות (כמו סוס דוהר שנעצר לפתע בעת רכיבה) נפלתי על הכביש והאופנוע ברח לי מהידיים והחליק גם באמצע המעגל תנועה. ב"ה לא נדרסתי ולא קרה לי דבר חוץ מכאב בברך. המראה הימנית של האופנוע התנתק ואור הקדמי נכבה. הרמתי את הרכב,הדלקתי אותו ובפחד רב נסעתי את המטרים הספורים שנשארו לי לבית. סכנת נפשות! אבל למה? ואיזה צירוף מקרים-דוקא כשנגעו לי ברכב שעבד מצוין עד היום! הבוקר נכנסתי קודם למוסך בו קניתי את הג'אנט,אמרתי מה ארע לי,וטענתי שמה שהביאו לי הוא הסיבה לתאונה.הם אמרו שזה בלתי אפשרי כי זה מותאם לפי הספר לצמיג. לא היה מה שיכלתי לאמר אז הלכתי למוסך שהתקין לי אותו על האופנוע ושם התחילו צעקות ביני לבין הבעלים. אני אמרתי שאין מצב שהקטנוע פתאום נהפך לסכנת רכיבה יומיים אחרי טיפול בו,ומי שהתקין אותו טעה או פישל כי זה לא קרה סתם. הוא אמר לי שלא יכולים לטעות בזה "כי זה בסך הכל לחבר בורג". אמר לי לגרור את הרכב למוסך ויבדוק את זה,דיבר בנוקשות,גועל וחוסר אכפתיות ללקוח מתוסכל,שעכשיו צריך להוציא עוד 200 ש"ח על גרירה ומה שיבוא אחריו. מה אתם אומרים? מה קרה פה? האם הגזמתי או שיש צדק לטענות שלי? תודה מראש למי שקרה ויכול לנסות להבהיר דברים לפני שאני הולך בכיוון של תביעות ובדיקה יסודית מה האנשים האלו שמו לי על הרכב שתפקד לפני כן מצוין. תודה מראש.