אני כבר לא מעריץ את מייקל ג´קסון

©Dangerous©

New member
אני כבר לא מעריץ את מייקל ג´קסון

סתםםםםםםםםםםםםם.........מה אתם דפוקים ?! חחחח.....רק רציתי לראות אם ישנם אנשים שנכנסים להודעות , עכשיו יש לי שאלה ! תגידו , אתם חושבים שאתם תמשיכו לאהוב את מייקל תמיד ? אתם חושבים שאתם כל הזמן תאהבו אותו ?
 
תשובה ../images/Emo23.gif

כן... (יש לי שבועה
)
 

ilovem

New member
תגדיר "תמיד"

אני עכשיו באמצע גיל ההתבגרות.....אז אתה שואל אותי על "תמיד"?! אני לא יודעת מה אני אעשה מחר.. (טוב, בעצם אני כן, אבל זה לא קשור)...אבל נראה לי שכן, כאילו אני לא רואה סיבה להפסיק להעריץ אותו..אולי כשאני אתחתן והכל, אולי חדר השינה שלי לא יהיה מפוצץ בפוסטרים, ומן הסתם גם לא יהיה לי כל כך הרבה זמן להיכנס לאינטרנט, ואולי גם לא יהיה זמן או האמצעים להיות מעודכנת כל הזמן, אבל עמוק בפנים הוא תמיד ישאר....וזהו.
 
אני מסכימה איתך יעל...

אני תמיד אוהב ואעריץ את מייקי, לא כמו אחותי...למרות שהיא לא מעריצה אותו היא מגינה על כבודו ותומכת בי ורוצה לעזור לי בכל מה שקשור אליו, כי היא מבינה למה אני אוהבת אותו כל כך... כשמעריצים מתחילים להתבגר ולהקים משפחה אין כלכך הרבה זמן בשביל להיכנס לאינטרנט בשביל להתעדכן כשאתה צריך לפרנס את עצמך ואת המשפחה שלך, אבל האהבה כלפי מקור ההערצה תמיד תישאר ולפעמים דווקא יש זמן וכוח! viva la michael!go michael michael save me---->
 
למעלה