אני יכולה להיות בית אומן לכלבה!!

אני יכולה להיות בית אומן לכלבה!!

שלום שוב, לפני כחודש רשמתי פה הודעה שאני יכולה להיות בית אומן למשך חודש ביולי.. אני מעתיקה את ההודעה: יש לי כלב מעורב קטן בן שנה וחצי..ביולי ההורים שלי ואחותי טסים לחודש בערך לארה"ב והוא ישאר איתי לבד.. וישעמם לו לבד בלי תעסוקה חודש. ביום יום ההורים שלי בבית, אחותי ואני.. ותמיד מישו משחק איתו וזה.. אבל שהוא ישאר איתי ישעמם לו נורא נורא.. חוץ מ3 טיולים ביום כולל טיול גדול אחד אין לו תעסוקה.. אז אני רוצה אם אפשר כלבה אליי אבל רק לחודש. אני מעוניינת בכלבה שישחקו ביחד..ישתוללו, יתעייפו.. בעיקרון אני רק מבררת עכשיו.. יש עוד יותר מחודש עד שהם יטוסו.. אני מעוניינת בכלבה בריאה,עם כל החיסונים, טיפולים נגד פרעושים,קרציות,תולעים והכל, מעוקרת, לא גדולה - שהגודל שלה יהיה בינוני שיתאים לכלב שלי..מעל גיל 10 חודשים ומתחת לגיל 3 שנים,כלבה מחונכת- יודעת לעשות צרכים בחוץ, לא הורסת דברים בבית.. אוהבת לשחק ולהשתולל.. שיש לה הרבה מרץ..שלא תפחד להישאר עם הכלב שלי לבד בבית(עד 6 שעות לא יותר)- אולי זה יותר מדי דרישות אבל אני לא רוצה שהכלב שלי חס וחלילה יחלה, ואני בסופו של כל דבר רוצה שלא יהיה לו משעמם.. תמיד ראיתי פה שיש כלבים שמחפשים בתים זמניים וכל מיני.. אני מחפשת רק כלבה.. ומי שמביא לי את הכלבה אז הוא ידאג לה לאוכל למשך חודש.. ההורים שלי לא רוצים להשקיע כספית על כלב נוסף.. אז אם אתם מכירים או יש לכם כלבה עם כל הדרישות שרשרמתי שצריכה בית זמני לכל חודש יולי אשמח לשמוע.. ותמונה נורא תעזור.
 
UP

 

big lul

New member
אולי תנסי לברר

על אנשים שנוסעים בתקופה המדוברת לחו"ל. אפשר גם לבדוק בעמותות (צב"ח באר שבע אם אני זוכרת נכון), אבל נראה לי שהתנאים שאת מציעה לא בקלות יתאימו לכללבים מעמותות.
 
אני לא מכירה אף אחד שנוסע לחו"ל

ושיש לו כלבה עם התנאים שהצעתי.. וכלבים מעמותות לא ממש מתאימים לי
בכולופן אולי אם מישו מכיר אני אשמח.. אם לא אז לא אין מה לעשות.. אם אתם יכולים לתת לי עצות שלא ישעמם לכלב שלי חוץ מכלבה נוספת לבית? (ולא רק לחודש שההורים שלי טסים) .. בכלל בחיי -יום יום.. כלבה זאת לא אופציה.. כי ההורים שלי לא מוכנים להוציע עוד הוצאות כספיות.. ואין לנו כוח לטפל בעוד כלבה.. אבל עצות אחרות.. כי בעיקרון חוץ מ2 טיולים+טיול גדול אחד ביום הכלב כל היום בבית עם העצמות והכדורים שלו.. כמובן שהוא איתנו ואנחנו נותנים לו פינוקים והכל..אבל לפעמים בבוקרים הוא לבד כמה שעות..ומשעמם לו לפעמים..אז אם יש איזה עצות כלליות אני אשמח לשמוע..
 

C H 4

New member
אם כלבים מעמותות לא מתאימים אז על

מה חשבת? את לא מאמצת כלב את רוצה להיות בית אומן מי שזקוק לבתים אומנים הם עמותות, למשל כאלו שמוציאים כלבים מהסגרים או כאלו שהכלביות שלהם גדושות עד אפס מקום
 

big lul

New member
אפשר לשחק אתו גם בבית

לזרוק לו כדורים ולשחק במשיכות. אפשר גם ללמד אותו פקודות כמו: שב, ארצה, הישאר וכו'. אפשר גם ללמד אותו כל מיני תרגילים, אני חושבת שיש כמה רעיונות במאמרי הפורום. וחוץ מזה, כלב ישן הרבה ולרוב אוהב לנוח בכיף...
 
למעלה