אני יכולה לדעת למה דפאאאק...

אני יכולה לדעת למה דפאאאק...

לא משדרים קליפים של הראל מויאל?????????? משדרים פווווווווווווווווווווול קליפים של כוכב נולד!! ושל ההופעה של כוכב נולג מהירקון!!! אבל לא משדרים קליפים של הראל מויאל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מה הבעיה שלהם אני יכולה להבין??????????????????????????
 

shabi16

New member
מה הבעיה שלך?את חושבת שאם

תכתבי עם סימן שאלה אחד אז לא נבין אותך?באמת! לא משדרים כי הם לא קיבלו!כולה קיבלו קליפ אחד של הראל סקעת שההפקה החליטה לקדם דווקא אותו הבנת?או לכתוב את זה עם הרבה סימנים?
 

A N I g M A

New member
שבי,

תודה.
 

shabi16

New member
חשבתי שזה הולך להיות:

שבי, לא להתחצף ככה לאנשים. אני מאוד כועסת!
 
דבר ראשון........

*חומד* לשנות טון דיבור...........ו=מ=ה=ר=!=!=! ודבר שני היו 3 קליפים של סקעת ששודרו!!!!! ופוווווווווול קליפים מהירקון!!!!!!!!!!! ואני אכתוב כממממממממה סימני קריאה ושאלה שיתחשק לי........... הבנת?.......חומד????????????.....................
 

shabi16

New member
דבר שני............................

אני יודע בוודאות שהיה קליפ אחד של סקעת. !Xת <9רה לX להתחצף Xל**! ה2(ת?
 

Shani276

New member
דיברטי זה עם ט'

דהההההההההההההההההההה,דדדדדדדדדדעעעעעעעעעעאעאעאעאע
 
פאקצות איז דה דוויל ../images/Emo10.gif../images/Emo110.gif

אממ, אין לערוץ 24 קליפים של כוכב נולד 2 בינתיים, ולא בטוח אם יהיו בעתיד. מעבר לזה, קליפים של כוכבי כוכב נולד 2, יש רק את "בתוך" של הראל סקעת, שיס כנראה העבירו לערוץ 24. אין קליפים של הראל מויאל, וזה שתדפקי על המקלדת שלך (שהיא מסכנה, ד"א), לא יעזור לנו לענות לך יותר מהר או לתת לך תשובה אחרת.
 

OniOn Of a dOwn

New member
../images/Emo11.gif

FAKATZOT are from the devil הן לא מספיק משכילות בשביל להיות השטן בכבודו ובעצמו
רובן לפחות... |מלאך| ואני חושב שאין צורך שאני אגיב ברצינות למה שהיא אמרה... אני לא רוצה ללכת להתנשנש הרי...
 

° w a v e °

New member
הממ..

ישששששש לוווווווו בכלל קליפיםםםםםםםםםם?????????????
אני יכולה להבין?????????????????????????
 
למעלה