אני יותר ויותר מאוהב בשפרה!!!!

klapim

New member
אני יותר ויותר מאוהב בשפרה!!!!

לא יעזור כלום,שפרה חכמה ביותר קולטת הכל אנטלגנטית מאד אמרה שלעינב יש לב טוב, ועכשיו קלטה כמו גדולה את יוני שהוא בא כדי להתחיל עם בחורות. שפרה מלכה.
 

Lomsahne

New member
גם אני...

הרבה אנשים פה מזלזלים בקריאת משחק שלה אבל היא יודעת לקרוא אותו טוב. וגם את חגית היא קראה טוב. ועכשיו עינב אומרת שהתבאסה מחגית שרמזה שהתכונית לא מצליחה,איזה מעצבנת החגית הזאת למה היא אומרת את זה ?מילא זה היה נכון,זה מצחיק לראות אותם חושבים שהתכונית לא מצליחה בזמן היא מטריפה את המדינה.
 

droriko

New member
היא אמרה את זה כדי לערער להם את הביטחון

זה כאילו להגיד להם "אתם לא מספיק מעניינים בשביל שאנשים יצפו בכם" , זה גם סוג של טקטיקה .
 
היא לא מסוגלת לקרוא את הרגשות של צבר

אז שתקרא את המשחק? היא עלה נידף ברוח הרגשות שלה. אם המעמד שלה חזק יותר עכשיו זה רק בגלל עריכה מגמתית.
 

droriko

New member
זאת פשוט פסיכולוגיה הפוכה

בכלל חגית הזאת מסתמנת כדיירת החדשת המעניינת ביותר , היא כל הזמן זורקת כל מיני הערות כאלה שנועדו לערער את הסדר הטוב בבית . כמו למשל שהיא מטיפה ליוסי לחנך את הבת שלו ביד יותר קשה, ובעצם רוצה לגרום לריבים ביניהם שימוטטו את מחנה בובליל (לא בהכרח כדי שעינב תצביע נגד אבא שלה, אבל ניתוק ביניהם בוילה בהחלט יהרוס את היציבות של המחנה). אין ספק שהבחורה הזאת באה לשחק, הבעיה היא שהיא חדשה וגם ככה מסתכלים עליה בעין עקומה , אז לא רק שהיא מהווה איום מעצם היותה חדשה גם כל המשחק המלוכלך שלה יגרום לאנשים מהר מאד לשים אותה על הגריל (אולי אפילו לפני אינה). חבל שלא שמרו אותה לעונה הבאה. אחת כמוה צריכה להתחיל את המשחק עם כולם , כי היא באמת יכולה לתרום לו הרבה.
 

Lomsahne

New member
אתה רק שוכח...

שאם היא הייתה מתחילה את המשחק עם כולם לא היה לא את הכוח שיש לה עכשיו וכל ההערות האלה שלה שנועדו לערער את הסדר הטוב בבית היו מקבלות הרבה פחות חשיבות.
 

droriko

New member
נכון....

אבל עצם זה שהיא זורקת את כל ההערות האלה מראה לך שמדובר עם שכל ומודעות סביבתית שיודעת היטב לשחק , בטח ביחס לשחר שכל היום מזיין את השכל על שרירים ואוכל או יוני שחושב שהוא ימשוך את כל הבנות אחריו בזכות הפנים היפות שלו (אינה היא כבר יותר מדי מגוחכת,לא יודע מאיפה להתחיל אפילו).
 
../images/Emo41.gifכנראה שפספסת ערוץ 20 ואת הדברים הבאים-

שפרה_קראה_לאשר_בן_זונ_ושיצא_לו ילד ה-ו-מ-ו והיא כל הזמן אומרת שילך להזדייין על יוסי וכשאשר היה אמרה גם עליו. והיא מדברת על הפה של יוסי? היא בישלה את האוכל של אמא של אשר בחג כדי שלא יאכל ממנו, כעסה על צבר בגלל שרצה לעשות לבנו בעתיד ברית מילה, רצתה להביא את הברית החדשה כדי לעשות דווקא לאשר, מרכלת ואוכלת כל היום,צבועה. עברה אחד אחד מהדיירים והסיטה אותם נגד יוסי ועינב תמכה בשטניות של שי לאורך כל הדרך בחג המולד היא הולכת לכנסיה עם אחיות שלה לשמוע את המיסה. לא סתם מדינת ישראל לא יכולה להסתכל על הפרצוף שלה ולשמוע את הקול שלה.
 
שפרה דה שופרא..

יש הרבה בבחורה הזאת.. אין ספק שהיא קולטת דברים במשחק דיי מהר.. היא רק צריכה לא להידבק לצבר כל הזמן ולהיות עם כולם
 

droriko

New member
האמת שרנין היתה זאת שעלתה על זה

אתמול בלילה היא אמרה לליאון שיוני זה אחד שבא למרוח את הבחורות כנראה שהידיעה הזאת התגנבה לאוזניה של שיפרה(אולי דרך רנין,אולי דרך ליאון)
 

אתיאב

New member
אז מגיע לך אחת שיפרע

משעממת מניפולטיבית רעה קנאית...אין גבר אחד שהיה רוצה אישה כזו. אני לא הייתי רוצה חברה כזו
 
כשסחבו לה את ערכת הסריגה, היא ישר עלתה על זה

שייתכן מאוד שמדובר במשימה [לרגע כבר חשבתי שאולי אמרו לה/להם משהו על זה]. רק מתי שהאח הגדול שיקר לה ואמר ש"אין לו מושג על מה מדובר", היא הלכה לחפש את זה. היא בהחלט לא טיפשה.
 

ingel

New member
היא אמרה שלעינב יש לב טוב אולי בגלל

שונסה הייתה שם? ואם היא לא הייתה שם אני מבטיח לך שהיא לא הייתה אומרת את זה.
 

אתיאב

New member
אולי זה קרה לך כי מסביב הסחורה לא

משהו: יש בכיינית וצבועה-יש פרחה וולגרית-יש שרלילה גסה. אז נאלצת להסתפק בשאריות של אינפוף ואהבה עצמית זחוחה ומשמימה בדמות שיפרה. אולי כשהחדשה תרגיע תהנה לפחות מיפיה
 
שפרה מלכת הרוע!

אני סולדת ממנה ובזה לה על מה שהיא מייצגת. היא מתיימרת להיות בחורה ערכית אבל היא מאוד מאוד רחוקה מכך!
 
למעלה