אני יודע שכבר שאלו הרבה על קצונה וכאלה אבל
המקרה אצלי קצת שונה התגייסתי עם פרופיל 64 אחרי שנה וחודש של שרות (מתוכם 9 חודשים של"ת ו4 שרות פעיל) ירד לי הפרופיל ל21 ושוחררתי. התחלתי תהליך התנדבות ואחרי כמה חודשים התגייסתי שוב כמתנדב. התגייסתי לשנה ושלושה חודשים נוספים. רציתי לשאול: א. במידה ואני רוצה להאריך האם זה יחשב כחודשי קבע או שרק אחרי שאני משלים לשלוש. ואם ככה האם החודשים הקודמים (של"ת/רגיל) נחשבים לספירה? ב. אם אני רוצה לצאת לקצונה על כמה אני אצטרך לחתום? (וגם כאן עולה השאלה מתי אני נכנס לקבע) לא נראה לי שהפקידה בתא מתנדבים לגמרי הבינה כי היא אמרה כל מני דברים סותרים (היא טענה גם שסתם ככה מתנדב שמאריך מעבר למה שהוא חתם מראש נחשב כקבע) תודה מראש. מקווה שלא חפרתי יותר מדי
המקרה אצלי קצת שונה התגייסתי עם פרופיל 64 אחרי שנה וחודש של שרות (מתוכם 9 חודשים של"ת ו4 שרות פעיל) ירד לי הפרופיל ל21 ושוחררתי. התחלתי תהליך התנדבות ואחרי כמה חודשים התגייסתי שוב כמתנדב. התגייסתי לשנה ושלושה חודשים נוספים. רציתי לשאול: א. במידה ואני רוצה להאריך האם זה יחשב כחודשי קבע או שרק אחרי שאני משלים לשלוש. ואם ככה האם החודשים הקודמים (של"ת/רגיל) נחשבים לספירה? ב. אם אני רוצה לצאת לקצונה על כמה אני אצטרך לחתום? (וגם כאן עולה השאלה מתי אני נכנס לקבע) לא נראה לי שהפקידה בתא מתנדבים לגמרי הבינה כי היא אמרה כל מני דברים סותרים (היא טענה גם שסתם ככה מתנדב שמאריך מעבר למה שהוא חתם מראש נחשב כקבע) תודה מראש. מקווה שלא חפרתי יותר מדי