אני יודע שכבר שאלו הרבה על קצונה וכאלה אבל

Jnomad

New member
אני יודע שכבר שאלו הרבה על קצונה וכאלה אבל

המקרה אצלי קצת שונה התגייסתי עם פרופיל 64 אחרי שנה וחודש של שרות (מתוכם 9 חודשים של"ת ו4 שרות פעיל) ירד לי הפרופיל ל21 ושוחררתי. התחלתי תהליך התנדבות ואחרי כמה חודשים התגייסתי שוב כמתנדב. התגייסתי לשנה ושלושה חודשים נוספים. רציתי לשאול: א. במידה ואני רוצה להאריך האם זה יחשב כחודשי קבע או שרק אחרי שאני משלים לשלוש. ואם ככה האם החודשים הקודמים (של"ת/רגיל) נחשבים לספירה? ב. אם אני רוצה לצאת לקצונה על כמה אני אצטרך לחתום? (וגם כאן עולה השאלה מתי אני נכנס לקבע) לא נראה לי שהפקידה בתא מתנדבים לגמרי הבינה כי היא אמרה כל מני דברים סותרים (היא טענה גם שסתם ככה מתנדב שמאריך מעבר למה שהוא חתם מראש נחשב כקבע) תודה מראש. מקווה שלא חפרתי יותר מדי
 

שיווה100

New member
קבע הוא רק אחרי שירות חובה מלא

כלומר, שנתיים לבנות ושלוש לבנים. (יש מקרים נדירים של תקן פנוי לקבע ורצון מאוד גדול של היחידה להשאיר את המתנדב ואז מחתימים אותו על קבע לפני תום שירות החובה, לא קורה ב-99.99% מהמקרים וזה כמובן לא ע"פ הנוהל). עבור קצונה כיום גם בנים וגם בנות חותמים לשנת קבע אחת שמתחילה כמובן בתום שירות החובה המלא (במידה והם אינם חריגי פז"ם, מי שחריג צריך לחתום לתקופת קבע ממושכת יותר, אורכה נקבע ע"פ החריגות עצמה). לא חפרת, תרגיש בנוח
 

Jnomad

New member
תודה על התשובה

לפי זה יוצא שאני אצטרך להוסיף שנה ושמונה חודשים (שכוללים גם קורס קצינים והשלמה חיילית בתוכם)?
 
למעלה