אני יודע שאני באיחור היסטרי

G0lesh

New member
אני יודע שאני באיחור היסטרי

הייתי מיועד לסוכנות היהודית ומשהו לא הסתדר. עעכשיו אני מחפש מקומות נוספים לשנת שירות (אני מודע לאיחור) שלחתי היום מייל לעמליה. ועכשיו קראתי על כך שבינה עושים ראיונות נוספים. הבעיה עם מכינות שהן עולות כסף ומצטער, זה לא בשבילי. אם מישהו יכול להפנות אותי לאנשהו- אני אשמח :)
 
שלום,

גרעין צמרת הינו גרעין שנת שירות מעורב של דתיים וחילונים החי בפריפריה ועובד עם עולים חדשים ועם נוער (גם נורמטיבי וגם קצת פחות...) ביום חמישי הקרוב יש יום פתוח לש"ש, לפרטים אתה מוזמן לפנות לנתי- 0523849037
 
המכינה הירושלמית עשויה להתאים לך

שלום שלום, המכינה הירושלמית היא מכינה קדם צבאית חדשה הקמה בירושלים בימים אלה, ומאפשרת שילוב של עשייה קהילתית והתנדבותית בירושלים עם חיי מכינה. המכינה עדיין מגייסת חניכים לשנה הבאה, והיא לא עולה כסף (יש תשלום סמלי של איזה 100 ש"ח ובמקרים בהם יש צורך גם התשלום הזה מסובסד). אם זה מעניין אותך, הכי טוב יהיה להרים טלפון ליעל דומב, 054-8488887, או לבדוק את האתר שלנו: www.hayerushalmit.co.il. יש כנס מתעניינים בסוף השבוע הבא (19-20.3), אז כדאי להזדרז... שיהיה בכיף, ניר, מצוות המכינה.
 

חן1208

New member
מה עם רבין?

אם אתה כן מעוניין במכינות, חלק מהעניין במכינת רבין זה שהיא בחינם, והחבר'ה עובדים בעצמם כדי לממן את ההוצאות. לדעתי זה די מגניב. המכינה נמצאת במכללת אורנים בטבעון, שווה לך לברר, אולי?
 

blondyman

New member
גרעיני אמנויות-תרבות

היי, אני מתן ואני ש"ש בתנועת גרעיני אמנויות-תרבות. מאחר והחתימה בתנועה היא לנח"ל, קיימת אפשרות לחתום גם באופן מאוחר יחסית... אתה מוזמן להצטרף, התנועה מלאה באנשים טובים שתמיד שמחים כשמישהו מצטרף. אם אתה רוצה, אתה יכול לשלוח לי מסר אישי בשביל עוד פרטים, וגם לעיין בדף התנועה באתר של התק"מ.
 
למעלה