אני יודעת שזה יראה לכם מוזר

mikilk

Active member
אני יודעת שזה יראה לכם מוזר

זה שונה מכל העבודות שראיתי כאן. זה מה שעשיתי לפני שנים רבות (לפני "הפסקת הורות", 3 ילדים...) לא רואים טוב, זו מראה ענקית (כ - 1 מ' על 1.5 מ'), עשויה מחומרים שונים על בד (חרוזים, רקמה, בדים, ובקקיצור - השתוללות)
 
יפיפיה ומיוחד!

שאלת קודם לכן, מאיפה להתחיל. נראה לי שהיית צריכה לכתוב מאיפה אתחיל ללמד. חבל"ז
 

mikilk

Active member
לא צריך להגזים...

מה שעשיתי היה חופשי לחלוטין מכל כללים חשובים, פשוט חיברתי את כל העולה על רוחי וצרפתי לתמונות בהדרכתה האדיבה של המורה לחוג שאין לו שם (כל אחת עשתה משהו אחר לגמרי שם). מה שאתם עושים הוא עדין, מדוייק ויפה. את העבודות שלי לא כל אחד אוהב (פעם כבר אמרו לי שאני צריכה פסיכולוג שינתח את מה שאני עושה...) ואת מה שמוצג כאן - אין עליו עוררין. אז זהו, אני מקווה להצליח גם בעבודות הקשות יותר - עם כללים ברורים ועדינות.
 

mikilk

Active member
וזה תמונת קיר

עם פמוט כסף, שסביבו החל הכל - שוב מליון חומרים שונים הכוללים, חרוזים, בדים, תכשיטים וכו'
 

mikilk

Active member
ותמונה נוספת

וזה על רקע בד רשת (ממכנסיים ישנות) ובשילוב כל מיני עטיפות סלסלות שוקולד (שהיה פעם) מנייר אלומיניום קשיח ועוד המון תכשיטים
 

tinto2

New member
../images/Emo13.gifmikilk - גם אם זה מפעם

יש לזה מקום היום - ותמיד אפשר להתחיל שוב ! אני מחכה !
 

mikilk

Active member
לא ממש

אזזזזזזזזז לפני יובלות (7 שנים) הייתי בחוג נורא מיוחד שכל אחת שם נתנה דרור ליצירותיה, מחשבותיה ורגשותיה, עדיין נותרו לי מאאזזזזז דברים בלתי גמורים. היום אני רוצה לנסות הדבקת מפיות לפי ההוראות שלכם כאן. התמונות באיכות גרועה כי הייתי צריכה להקטין ולהפחית ברזולוציה בגלל גודל קבצי התמונות המקוריות
 

tinto2

New member
mikilk - להדביק מפיות זה כייף

ובהחלט אפשר להתנסות ולעבוד. אך כולם יכולים להדביק מפיות ככה או אחרת. העבודות שהראת הן מאוד יחודיות , וחבל - אולי תשלבי בין לבין ! (אגב הטכניקה הזאת מוצגת היום במוזיאונים -כך שזה לא בדיוק לא רלוונטי)
 
../images/Emo24.gifדווקא אהבתי את ה"מוזר" מקורי

ביותר בגלל האי סימטריה והיחודיות שלו... אני הייתי ממשיכה בקו הזה... מגניב. שרית
 
למעלה