אני יודעת(טריגר קשה מאוד)

אני יודעת(טריגר קשה מאוד)

שזה לא בסדר מצידי ללכת ואז לחזור כשממש רע לי ובא לי למות אבל חשבתי שאולי אתם תבינו. לפני כמה ימים הלכתי לפסטיבל אחד,שהיה נהדר חוצ מהקטע שאני הולכת לספר לכם עכשיו. חשבתי לשכוח מזה אבל כל השירים של רדיוהד ברקע לא ממש עוזרים. באחד הלילות שמה,נרדמתי מתחת לשמיכה,באחד מהזולות הגדולות(צ´אי שופ).החברים שלי היו שם גם אבל ניגנו ושרו ואני הייתי בצד.ישנתי,כשפתאום התעוררתי כשהתחתונים שלי מורדות עד לברכיים ומישהו שאני לא מכירה מנשק ומלטף אותי. נבהלתי ונכנסתי עוד יותר מתחת לשמיכה,וזזתי ממנו הצידה,אחרי שאמרתי לו שאני ישנה והוא מפריע לי(מתוך שינה)נרדמתי עוד פעם,ואחרי עשר דקות בערך התעוררתי שוב פעם כי הוא ממש התחכך בי בכוח,וכל הריח הנוראי שלו באף שלי,והוא לוחש כל מיני דברים סוטים כגון שאלות כמו אם אני שוכבת עם אבא שלי או משהו כזה.ואז רציתי לקום,אבל הוא ממש תפס אותי בכוח ולא נתן לי ללכת. ואז צעקתי וחברה שלי שמה לב וצעקה עליו להפסיק,והוא צעק עליה בחזרה שתעזוב אותנו ושאני מספיק גדולה כדי להחליט מה אני רוצה ואמרתי לו שאני באמת יכולה להחליט לבד ושאני מחליטה שיעזוב אותי אז הוא צעק עליי והלך. זה אולי שנמע מגוחך,ושאני עושה מזה סתם עניין,אבל זה פשוט כל כך משמעותי בעיניי,אחרי מה שקרה לי עם אחי,כל דבר קטן כזה מבהיל אותי נורא. ועכשיו רע לי ואני לא יכולה לישון. ושוב פעם אני מצטערת שאני חוזרת ככה סתם אחרי שעזבתי ככה.
 

*jenny

New member
((((((((דינה)))))))))

ואת יכולה לבוא ולחזור מתי שבא לך, את יודעת שפה אנחנו תמיד נקבל אותך עם זרועות פתוחות, לא משנה מה... ולגבי המקרה- לא הייתי קוראת לזה משהו קטן, ממש לו ומותר לך להבהל ולהלחץ ומותר לך להרגיש, לא משנה מה גורם לזה... אוהבת, גנ´י
 

חיפושיט

New member
ררררררר

בטח שזה בסדר! את הולכת- כי זה מה שעושה לך טוב. את חוזרת- כי זה מה שיעזור לך. מה לא בסדר בזה? דינו´ש, אין פה רגשות טינה או משהו. את עדיין "משלנו".. מה שכתבת זה לא "סתם עניין קטן", וזה לא מגוחך שאת מתעסקת בזה.. למען האמת הייתי מגיבה בדיוק אותו הדבר. מה שקרה עם אח שלך זה לא מה שגרם לתגובה הכאילו לא בסדר הזאת. התגובה הזאת נורמלית לגמרי, ומה שקרה עם אח שלך רק מוסיף להרגשה המגעילה.. יופי שחברה שלך שמה לב ועזרה לך.. באמת כל הכבוד לה. וכל הכבוד לך, שצעקת ושהתנגדת לבן אדם המגעיל הזה שעשה עלייך מניפולציות של כאילו שגם את רוצה.. זכותך להחליט מה את רוצה ומה לא, וזיבולי שכל לא יעבדו עלייך. בכל אופן, טוב שסיפרת על זה. ממה שאני יודעת, ורואה על עצמי, ברגע שאני מתעסקת בנושא כלשהו או במקרה שקרה לי מספיק זמן, בסופו של דבר זה לא מכאיב עד כדי כך, ונשאר כמשהו לא נעים שקרה, ולא משהו שעדיין מכאיב [למרות שזה לא מפסיק להכאיב לגמרי]. ודינה.. אנחנו עדיין כאן. אף פעם לא חדלנו מלהיות כאן בשבילך..
 

מורני !

New member
לא יודעת

אם אני, כמו חיפו וכמוך, הייתי מגיבה ככה. אני יותר מתעמקת בחורים שיש לי בהודעה שלך (סליחה על זה, אם קשה לך אז עדיך שלא תקראי את ההודעה, אני אבין) התחתונים שלך מורדות עד לברכיים? החברה שלך ראתה את זה ולא אמרה כלום? יודעת שלנפגעים יש נטייה עוד יותר לקפוא מאשר לאחרים... אבל למה התגובה של החברה שלך הייתה כזו רדודה? נזכרתי פעם הייתי בת 15 וחברה שלי עמדה באותו מצב ולמרות הכל - כל מה שאני הייתי ועברתי בתקופה ההיא, ואולי בגלל כל זה, זעמתי כל כך ואיימתי עליו בל מה שיכולתי ועשיתי הכל כדי להרחיק אותו. והוא צעק עלייך? מה צעק? כאילו את עושה משהו לא בסדר? זה נשמע לי לא הגיוני. (לא שאני אומרת שאת משקרת או משהו... אני פשוט מנסה להבין את הסיטואציה, מנסה להבין את החברה שבה אנחנו חיים שאדם מנסה לאנוס מישהי וכשהי מתנגדת, עד כמה שאפשר להתנגד, הוא עוד צועק עלייה והולך כאילו היא עשתה משהו רע) זה מטריף אותי. דינה גם בלי מה שקרה עם אחיך דבר כזה לא בסדר. לא הייתה אבטחה? שמירה? לא חשבת להתלונן?
 
המניאק עשה

את זה מאוד בשקט כנראה כי עובדה שגם אני לא ממש התעוררתי אלא רק כשהן היו בברכייים שלי. היא לא ראתה ולא הגיבה...הי אפשוט לא שמה לב.כולם שם ישבו במעגל ושרו ורקדו ואני ישנתי בצד אני יכולה להבין למה היא לא שמה לב גם אני לא חשובתש הייתי שמה לב אם הייתי היא. אחרי שהיא העיפה אותו הוא צעק עליי שאני זבל וקילל בעסיסיות.מזה פחות התרגשתי.הוא דפוק לגמרי.
 

anesthesi

New member
וואו

אי אפשר להפסיק להיות מופתעים מהאנשים שמסתובבים שם בחוץ. לאיזה שפל אנשים מגיעים. כלכך מעציב לשמוע ולקרוא על כאלה דברים. איך יש אנשים בלי טיפה של אנושיות. מדהים. וחיבוק גדול גדול, דינה! מקווה שלא תהיינה לך עוד התנסויות כאלו
. אורי
 
למעלה