אז זהו, שאין ממש...
המקסימוםן שאת יכולה לעשות זה להגיע לתחנת קינגס קרוס, להתסכל על הרציפים 9 ו-10. ואולי גם למשש את המעקה, כדי לבדוק שהוא מוצק. (אם את מספיק זמן בפורום יהיה לך גם דחף נוראי לדפוק בו את הראש)... לא יותר מזה... אגב, שמתם לב שהרבה מאוד אנשים טסים ללונדון הקיץ? אני ביניהם... Meijen Shaggy