אני טסה ללונדון, איפה יש אתרים של

Meijen Shaggy

New member
אז זהו, שאין ממש...

המקסימוםן שאת יכולה לעשות זה להגיע לתחנת קינגס קרוס, להתסכל על הרציפים 9 ו-10. ואולי גם למשש את המעקה, כדי לבדוק שהוא מוצק. (אם את מספיק זמן בפורום יהיה לך גם דחף נוראי לדפוק בו את הראש)... לא יותר מזה... אגב, שמתם לב שהרבה מאוד אנשים טסים ללונדון הקיץ? אני ביניהם... Meijen Shaggy
 

פגעסוס

Well-known member
אם את כבר בלונדון

אז שתי המלצות: 1. לכי ל``לונדון דאנג`ן`` (בתרגום חופשי: צינוק לונדון). זה אחלה מקום, גם מוזיאון של הוצאות להורג וגם חוויה מדהימה שבה מוציאים אותך ועוד כמה להורג ואתם חווים איך היה בלונדון בזמנים מסויימים כמו: השריפה הגדולה ותקופת ג`ק המרטש... 2. ברחוב ``NEW OXFORD ST`` יש חנות למוצרי מד``ב ופנטסיה, היא נקראת THE FORBIDDEN PLANET. הקומה התחתונה בחנות הזאת מלאה בספרים!!!! וגם לי בא לתת ציטוט... -הטירוף אצל היחיד הוא היוצא מן הכלל, אבל אצל קבוצות/מפלגות/עמים/תקופות... הוא הכלל (ניטשה - מעבר לטוב ולרוע)-
 

Harry Potter

New member
לונדון דאנג`ן מקום מדהים.

אם התקציב לא מאוד מוגבל לכי להצגה אחת או יותר. לונדון מצטיינת בחיי התרבות -תאטרון שלה. בכל מקרה שיהיה לך כייף. אולי אפילו נפגש בלי לדעת שנפגשנו. אני גם אהיה שם הקיץ. מייג`ן אתה לגמרי צודק, המון נוסעים. שפיות היא יחסית (מתורת היחסות של ניטשה...)
 

sarah

New member
הנמממם

חבל שאני לא נוסעת השנה...נסעתי בקיץ שעבר ולא הספקתי לחפש שם את הרציפים של 9 ו10 בגלל שאמא שלי גררה אותי החוצה כי...הא...לא ממש ברור לי
 
למעלה