אני חרמן לגמרי

hornyman73

New member
אני חרמן לגמרי

שלום, זו פעם ראשונה שאני כותב כאן. רציתי להציג את עצמי. אני בן אדם מאד חרמן, ברמות על שזה לא יאומן. אתם יכולים לומר שאני מגזים, אבל אני מציג את עצמי כמו שאני. אני לא מתנפל על בחורות, בכלל לא. דווקא אני קצת ביישן, למרות שזה עובר לי מהר מאד. אני פשוט בן אדם רגיש וטוב, אבל מאד מאד חרמן. לא סתם לדחוף אותו, אני אוהב לנשק לחבק, בכלל אני אוהב גם חיות, לא בקטע של סקס! אבל בקטע של סקס, אני יכול לזיין 6 שעות רצוף בערך, אני גומר כמובן באמצע כמה פעמים, אבל אני יכול להמשיך מייד אחרי שאני גומר, וכל גמירה שלי יותר חזקה מהקודמת עד שאני חווה מולטי אורגזמה כמו אשה וגומר בלי זרע שזה מדהים...הבעיה שלי היא שאין לי כרגע בת זוג, ואני מאונן הרבה וזה עושה לי ממש דיכאון וחוסר חשק לנשים, מין מעגל סגור. אני מחפש אשה שתאהב סקס כמוני, בתקווה שאני אפגוש מישהי כזאת.
 

ruben74

New member
6 שעות???

פששששש סופר מזיין אני חושב שאתא רואה יותר מידי סרטים כחולים! ומצד שני זה הסיבה שאין לך בת זוג כולן התפרקו אחרי 6 שעות של זינים
 

bvb6

New member
בטח שהוא יכול

חבל שהבובות שמוכרים לא יכולות לדבר
 
מה הקטע שלכם, אנשים!!!!

הבנאדם מספר את שמפריע לו וכל מה שיש לכם לעשות זה "לרדת" עליו. ביג דיל - אז הבנאדם חרמן (כאילו שאתם לא...). למה כל פעם שגבר מפרסם "דיברי זימה" שכאלו (גם אם זה פרסום עצמי) הוא ציך לחטוך על הראש. אבל אם אישה תעשה את זה אז ישר יעוטו לעברה עשרות גברים חרמנים (מלאכים עלק!)
 

bvb6

New member
אז בוא נעשה סקר .....

כמה זמן אתם מזיינים ברציפות?
 

amitay

New member
בלי להיות צנוע התוחלת 4 שעות .

לפעמים פחות לפעמים יותר ( זה תלוי בעוד מישהי לפעמים עייפים ואין כוח )אני מכיר את הבעיה של הבחור משנים עברו זה בעייתי כשיש סקס דרייב מאוד גבוה ובת הסוג לא עומדת בקצב. מזדהה איתך תמשיך לחפש בסוף מוצאים את המכסה של הסיר.
 

november76

New member
יש גם כאלה

בחיי <הלא כל כך קצרים...> יצא לי להכיר רק גבר אחד שיכל לזיין שעות! בלי להגזים, הוא גמר 7 פעמים בלילה. חוץ ממנו, לא נחשפתי למשהו שדומה לזה...אמנם נדיר, אך קיים.
 

kita1000

New member
הייתי שם...

שניים שונים. אחד היה בערך 6 שעות, השני גם כל הלילה. כמה פעמים הם גמרו לא זוכרת. ת'אמת? לא היה כיף כמו שעתיים-שלוש איכותיות *באמת*.
 

duduamar

New member
חחח כן הא?

בחיים אידילים זה אולי סבבה, אבל לא כשצריכים לקום לעבוד/ללמוד...
 
למעלה