אני חייב לומר לכם שאני ממש לא אוהב את הT61...

bar666xp

New member
אני חייב לומר לכם שאני ממש לא אוהב את הT61...

יתכן וזאת בעיה שיש לT7250 של אינטל אבל בנתיים בדקתי רק בT61 מהעבודה וגם לא בדיקה מעמיקה מדי... כאשר אני מגדיר פרופיל צריכת חשמל לחיסכון בחשמל המעבד אמור לתת פחות ביצועים אבל גם לפלוט פחות חום... בפועל אפשר להרגיש את עלית החום בצורה חדה כאשר הוא מוגדר לחיסכון... משהו בדק זאת כאשר הניהול נעשה ע"י דרייבר של אינטל ו/או ע"י המערכת הפעלה ללא תוספות הפרופילים של לנובו? אם כן מה היו התוצאות? ועל איזה מחשב זה נבדק.
 

Y. Welis

New member
אולי החיסכון מכבה את המאוורר

ועובר לקירור פסיבי. תלוי עד איזו טמפ': עד 55-57 זה סביל.
 

bar666xp

New member
זה יותר ניראה לי כמו באג שיתוקן בשלב כלשהו...

או שלא
פשוט מעניין אותי אם זה תוכנת הניהול של לנובו שהיא גורם הבעיה או הדרייבר של T7250.
 

kobi 23

New member
מעניין

במחשב שלי אף פעם לא הייתה בעיה של חום ,למעט שהרצתי משחקים הוא התחמם קצת , ככה הוא פשוט קר להפליא.הרבה יותר מרוב המחשבים שיצא לי לבדוק ,חוץ מדגם של HP NX שהיא מאוד דומה לו
 

bar666xp

New member
והמעבד אצלך הוא T5600 אאל"ט...

יתכן והבעיה יחודית לT7250.
 

bar666xp

New member
אחרי יום וחצי ../images/Emo8.gif

מצאתי את האופטימלי לדעתי... מקסימום ביצועים בעד מינימום צריכת חשמל {אבל שהתאורה תהיה חזקה מספיק... החום שניפלט רחוק מלהיות כמו שהייתי רוצה אבל ההבדל בביצועים גם הוא ענק לכן לא נורא שמרגישים את ה52-60 מעלות ישר ליד/רגל {תלוי איך מחזיקים את הנייד}. אגב לאחר עדקונים ניראה כי המקסימום זמן סוללה לפחות = פחות חום מעבד.... אבל צריך לבדוק זאת שהמזג אוויר לא לוהט כמו היום... יתכן וזה יתגלה כסביר לגמרי. בכל מקרה לא הייתי מאוהדיה הגדולים של IBM ואני גם כניראה לא יהיה ממאוהבי LENOVO... אבל חייב להודות כי מבחינת עמידות הוא נותן בתחושה לפחות עמידות לא רעה כלל... למרות שבחלק מהמקומות לחיצה על הפלסטיקה לא ממש מעודדת רוב רובו מרגיש קשיח למדי {או שזה ביגלל הכלוב אבל זה חלק מהעיניין}.
 
למעלה