אני חייבת לשתף אתכם

גוני12

New member
אני חייבת לשתף אתכם

הגורה שלנו, צמר, בת חודשיים. מאז שהגיעה אלינו (לפני שלושה שבועות) אני מנסה ללמד אותה שלא תטפס על המיטות. בלילות, אני סוגרת את דלת השינה שלנו ושל הילדים בכדי שלא תתטפס ותבהיל את הילדים או אותי. זנ אחד הדברים שמפריעים לי. בלילות היא מנסה להכנס לחדרם של הילדים ומייללת מדי פעם. היום כשסיפרתי לילדים סיפור היא נכנסה לחדר, הסתכלה על המיטות ולא קפצה. אח"כ נשכבה על כרית שהיתה מונחת על יד המיטות של הילדים ופשוט התכרבלה ונרדמה לידם. זה היה מתוק. כאילו היא מבינה. כיביתי את האור שלושתם ישנו יפה. מדי פעם אני נכנסת לבדוק מה המצב והיא לא זזה מהכרית. אולי היא למדה? שאלה: היום מדי פעם צמר רעדה בכל הגוף. מעין התקפי רעד קלים מאד. האם זה טיבעי אצל חתולים?
 
לחתולה שלי זה קורה לפעמים

לאחרונה זה כבר לא קורה, היום היא בת 10 אבל במשך שנים היתה לה תופעה כזאת של רעידות קלות, כמו צמרמורת, אף פעם לא הבנתי ממה זה נובע אבל מכיוון שלא היו תופעות אחרות אז לא עשיתי מזה ענין. לגבי האיסור לעלות על למיטה, זה בהחלט לגיטימי ואני לא מנסה לשפוט אותך אבל זה כיף גדול להתכרבל במיטה עם חתול/ה
 
הצמרמורת יכולות להיות מקור

פשוט קר לקטנה, והיא היתה שמחה להתכרבל איתכם או עם הילדים.אצלנו לכל ילדה יש חתול, ובמיטה הזוגית יש שני חתולים וזה כיף לא נורמלי, אני לא רואה את החיים שלי בלי חתול במיטה, ביחוד בחורף.
 

utoo

New member
תשימי לה שמיכת פליז קטנה

על הרצפה בחדר או בתוך סלסלה והיא תלמד לישון שם.
 
למעלה