אני חייבת לספר על מקרה שקרה לי

אני חייבת לספר על מקרה שקרה לי

היום בבוקר....הורדתי את הכלבים למטה...כל אחד בנפרד <יותר נוח ככהM> התחלתי עם הנסיכה שלי...איך שיצאנו לחצר..היתה שם אישה עם מלא ילדים שלה...דבי שלי המקסימה נבהלה מהם <וזה די מצחיק כי היא נראית די גדולה ו"מאיימת"> ..רצתה ללכת הביתה..ואני קראתי לה ומשכתי אותה לסיבוב..והיא לא רצתה..התחילה להתנגד לי ולמשוך לכיוון הבית,אחד הילדים בא לכיוון שלה וראה שהיא מפחדת..וגם אמרתי לו שהיא מפחדת והוא המשיך..בכוונה..עד שצעקתי עליו שיעוף משם...באיזשהו שלב היא התחילה ממש לבכות ..אז קראתי לה לכיוון השני שנלך..היא התישבה והתחילה לרעוד...התחלתי ללטף אותה וניסיתי לתת לה ממתק אבל לא עזר...בכל מקרה בסוף היא יצאה קצת מה"טראומה" <אומנם הסתובבה שעה עם זנב בין הרגליים אבל לפחות הסכימה ללכת לסיבוב> העלתי אותה הביתה..ואז לקחתי את הפלצן הקטן שלי...אמרתי לעצמי..נראה לילד הטמבל הזה..הוא בטח יחשוב שצ'וץ' הוא קטן ונחמד..הוא בטח ירצה ללטף אותו עד שצ'וץ' יתחיל לנבוח כמו משוגע <כמובן שהוא קשור וליד אנשים אני מחזיקה אותו קצר> וככה באמת היה...ירדנו למטה והטיפש ישר קפץ כמו טמבל..וצ'וץ' נבח..אבל החוצפן..לקח אבן וזרק עליו <יש לו מזל שלא פגע בו> התחלתי לצעוק עליו..ליד אמא שלו..החוצפן הזה... חבל לו על הזמן פשוט אם האבן היתה פוגעת בשערה אחת של החתיך שלי.... וזהו,אז הלכנו הביתה.. אבל זה כזה מצחיק..שכלבה שנראית גדולה ומאיימת יחסית..היא כ"כ פחדנית..בצורה לא נורמלית לפעמים...וכלב קטנטן שנראה נחמד ולא מזיק הוא דווקא נובח ורוצה לתקוף לפעמים... יש לי שאלה גם בנוגע לכלבה... הרי מצאתי אותה ברחוב כשהיתה גורה בת חודשיים בערך...יכול להיות שהיא עברה טראומה אז ועדיין זה לא עבר לה? היא כבר בת 8 חודשים בערך...חיה בבית..מקבלת המון המון אהבה והיא גם יוצאת לטיולים...רואה אנשים...זה לא שהיא סגורה בבועה ופתאום היא מפחדת.. זה נראה לי פשוט לא נורמלי...<שבוע שעבר למשל ירדתי איתה ושיחררתי אותה למטה היא שיחקה עם איזה כלב...ואז בא ילד עם סקייטבורד והיא כ"כ נבהלה וברחה לי..היא ברחה כמובן ישר הביתה..מצאתי אותה יושבת מחוץ לדלת רועדת כולה..> מישו יודע אולי מה עושים במקרה כזה? איך מטפלים?
 

דממה

New member
גם הכלבה שלי ככה

אימצתי אותה בגיל חודשיים היום היא בת 4. בהתחלה פחדה נורא מילדים על אופניים/סקייטבורד וכו', היום הרבה פחות, אני לא בטוח שזה קשור לטראומה, זה פשוט קשור להיכרות הכלב עם העולם. לדעתי יש כלבים רגישים יותר ורגישים פחות, כמו בני אדם. תני לכלבה הרבה אהבה וחשפי אותה לעולם לעיתים תכופות, למדי אותה להבחין בין סכנה (לדוגמא מכוניות בכביש) להנאה. נסי גם לקחת אותה למקומות שקטים יותר בנוסף. זה לא ייעוץ מקצועי, זה ייעוץ פילוסופי... חח
 
כמו שציינתי קודם

חשפתי אותה לעולם...בוא נגיד ככה.. אני לוקחת אותה לסיבובים לפעמים לסבתא...ואז אנחנו עוברות יחד בכביש..ואנשים היא גם רגילה לפגוש וכלבים... יש לה גם קטע כזה כשהיא פוגשת כלבים שהיא ישר באה כזה מלמטה...לפעמים גם ישר נשכבת על הגב..כאילו שהיא מראה להם שהיא "כנועה".. היא כולה כ"כ עדינה...ומקסימה...ואני הכי אוהבת אותה בעולם אבל אני לא יודעת למה...היא פשוט ממש ממש נבהלת מדברים.. לפעמים גם מחתולים היא מפחדת.. והכלב שלי...בדיוק ההפך "גיבור"...גיבור מרחוק..:) עד שמתקרבים אליו עוד קצת ואז הוא בורח..חח
 

ella100

New member
היי יסמין

לא ברור לי משהו-את נוהגת לשחרר את הכלבים שלך? ממש,אבל ממש לא מומלץ. אחד המקרים הקלסיים שכלבים הולכים לאיבוד הוא שהם נבהלים,כל אחד מסיבתו הוא ואז הם רצים ונעלמים וצריך לפעמים להפוך עולמות ושיתמזל מזלם ומזלך ומוצאים אותם. את יודעת,אני אישית פוחדת מכלבים קטנים.הם מתוך התגוננות הם הנשכנים ולא כל כך הכלבים הגדולים . כלבתך כנראה מאד עדינה ובנושא הזה אין צורך למשוך אותה או לקחת למקומות לא נעימים לה.את בטח יודעת שילדים קטנים אינם אהבת חייהם של כלבים רבים כי הם מציקים להם ומכאיבים להם ולא תמיד יש מבוגר חכם בסביבה שעוצר את זה.את רואה חבורה כזאת,תפני למקום או כיוון אחר ואל תחכי שהצרה תתקרב אליה כל כך. ותבדקי עם מאלפים שימליצו לך עליהם,בשיחת טלפון ללמוד את דעתם והתיחסותם ואחר כך מי שיראו לך בפגישה,כדי להתרשם ולראות כיצד הכלבה מגיבה אליהם וילמדו אותך כיצד לעבוד איתה שלא תבהל מכל דבר ומצד שני כלבים מאד סובלים מצעקות,צרכות וצלילים צורמים כי שמיעתם יותר חדה ורגישה משלנו. ועם רצועה בבקשה,ובטח לא לצאת איתה לטיול ביום עצמאות. לי היתה כלבת רידג'בק מעורבת.חסונה,חזקה -ברקים ורעמים וקפצונים בפורים,זיקוקיים גרמו לה לרעד בלתי נשלט והתחבאות במקום שאי אפשר היה לשלוף אותה משם.פעם אחת הייתי איתה בחוץ ביום עצמאות,יותר לא חזרתי על זה.זה פשוט היה עינוי בשביל האזניים שלה.
 

Dark faith

New member
הכלבים עם רצועה,

לא קראת?
 

ella100

New member
Dark faith -קראתי,את זה

"והיא גם יוצאת לטיולים...רואה אנשים...זה לא שהיא סגורה בבועה ופתאום היא מפחדת.. זה נראה לי פשוט לא נורמלי...<שבוע שעבר למשל ירדתי איתה ושיחררתי אותה למטה היא שיחקה עם איזה כלב...ואז בא ילד עם סקייטבורד והיא כ"כ נבהלה וברחה לי..היא ברחה כמובן ישר הביתה..מצאתי אותה יושבת מחוץ לדלת רועדת כולה..>"
 

Dark faith

New member
גם הכלבה של אחותי ככה...

היא אומצה מהרחוב בגיל חודשיים ככה, והיא נורא מפחדת מאנשים, מכלבים לא...נורא חברותית.... הווטרינר שבדק אותה, אמר שלפי ההתנהגות שלה כנראה עבר עליה משהו טראומטי שהייתה ברחוב:-\ מסכנה...
 

tau13

New member
גם אצלי זה ככה

כלבים יודעים טוב מאוד למה ילדים מסוגלים. באנג'י רואה ילדים היא מתחילה לצרוח ולהשתולל עם הזנב בין הרגליים, ומה שמרגיז זה באמת שהם עושים דווקא וגם אצלנו זורקים אבנים.
 

lopoko

New member
זורקים אבנים?

מה זה הילדים האלה? זה ממש מעצבן.
 

AllRed

New member
בחלק מהמקומות זריקת אבנים עוד

נחשבת למעשה לא כ"כ חמור...יש יותר גרוע לצערי.
 

lopoko

New member
אם אני אישית הייתי רואה מישהו שזורק

שזורק אבנים על כלבים...זה ממש מעצבן!
 

AllRed

New member
ואם זה יהיה ילד בן 5? מה תעשה חוץ

מלצעוק עליו? תלך להורים? מבטיח לך שילד שזורק אבנים על כלבים בטח למד את זה איפשהו...הייתי מנחש שמהבית.
 
לפעמים זה חשוב מאוד ללכת להורים

במקרה כזה. לפני כמה חודשים גיליתי, ממשהו שקרוב משפחה בן חמש שלי פלט במקרה, שהוא וחבר מבלים את זמנם בזריקת אבנים על חתולי רחוב. הילד כמו שאני מכירה אותו מטורף על כלבים, ביחוד על הכלב שלי, והוא פשוט לא הבין מה לא בסדר. ההורים היו בשוק כששמעו והיו כמה רגעים לא נעימים כשהם כעסו עליו והוא התעקש, אבל היום הילד הזה יודע טוב מאוד שעשה משהו רע, ואפילו מגדל חתולה בעצמו.
 

AllRed

New member
תלוי מאוד באיזור שבו את גרה....

יש איזורים שלפי התנהגות הילד לא הייתי רוצה להתקל בהורים.
 

lopoko

New member
כשצועקים על ילד בן 5 אז לרוב הוא

מפסיק. אני אישית לא נתקלתי בהתנהגות כזאת באיזור פה...
 

tau13

New member
לא לא לא על כלבים. על אנשים. זורקים

אבנים עלי כשאני עם הכלב. ככה זה אצלנו. קרית-אתא. ואין למי להתלונן. ילדים פה גם שרפו את הבי"ס. את המשטרה זה לא מעניין.
 

Yona than

New member
שאני רואה ילד זורק אבן על כלב

שמסתובב לבד בשכונה (יש הרבה כאלה) אני רוצה להרביץ לו מכות, אבל אני מסתפק בלצרוח עליו עד שהוא בורח לאימאל'א
ג'ורג' בכלל לא מפחד מילדים ומכלום נותן לכל אחד ללטף אותו הוא כל כך ידידותי שזה מסוכן
 
למעלה