אני חושב שכבר שאלתי אבל... - הכוונה

מצב
הנושא נעול.
אני חושב שכבר שאלתי אבל... - הכוונה

אני חושב שכבר שאלתי אבל... - הכוונה
אני צריך להגיע מחר בבוקר (בערך ב11) מכ"ס לדיזינגוף סנטר? מה הדרך היעילה ביותר?
 
אפשר גם ברכבת עד ת"א

אני חושב שכבר שאלתי אבל... - הכוונה
אני צריך להגיע מחר בבוקר (בערך ב11) מכ"ס לדיזינגוף סנטר? מה הדרך היעילה ביותר?
אפשר גם ברכבת עד ת"א
ולרדת בתחנת ת"א מרכז (סבידור, ארלוזורוב או איך שהעמך קוראת לה רכבת צפון) ומשם קווים 61 ו-62 של דן ברחוב על פרשת דרכים (שהוא ההמשך של רח' ארלוזורוב). ברכבת מכפ"ס לארלוזורוב זה כ-20 דקות. באוטובוס אם יש פקקים מכפ"ס לת"א עלול לקחת בין 40 דקות לשעה.
 

522 אוקטן

New member
ה149 יחסית מהיר..

אפשר גם ברכבת עד ת"א
ולרדת בתחנת ת"א מרכז (סבידור, ארלוזורוב או איך שהעמך קוראת לה רכבת צפון) ומשם קווים 61 ו-62 של דן ברחוב על פרשת דרכים (שהוא ההמשך של רח' ארלוזורוב). ברכבת מכפ"ס לארלוזורוב זה כ-20 דקות. באוטובוס אם יש פקקים מכפ"ס לת"א עלול לקחת בין 40 דקות לשעה.
ה149 יחסית מהיר..
לעומת 567 שנוסע דרך ציר ז'בוטינסקי הידוע לשמצה,אבל גם הוא עלול להיתקל בפקקים.. ההבדל המשמעותי הוא,שקווים כדוגמת 61,62 די זוחלים בת"א,ו-149 שאינו מאסף בת"א,עושה זאת יותר מהר.
 
קוים 61,62

ה149 יחסית מהיר..
לעומת 567 שנוסע דרך ציר ז'בוטינסקי הידוע לשמצה,אבל גם הוא עלול להיתקל בפקקים.. ההבדל המשמעותי הוא,שקווים כדוגמת 61,62 די זוחלים בת"א,ו-149 שאינו מאסף בת"א,עושה זאת יותר מהר.
קוים 61,62
בת"א, מהרכבת בארלוזורוב ועד לרח' דיזינגוף זה בין 7 דקות נסיעה ללא יותר מ-15 במצב פקוק (אבל פקוק לא קטסטרופה אלא פקוק "רגיל") ככה שעדיין אם אתה שומע בגלגל"ץ/88FM/קורא_באינטרנט על עומס בכניסות לת"א עדיף לסוע ברכבת מכפ"ס ומשם לקחת 61/62.
 

522 אוקטן

New member
בתור אחד שנוסע על בסיס יומי ב61

קוים 61,62
בת"א, מהרכבת בארלוזורוב ועד לרח' דיזינגוף זה בין 7 דקות נסיעה ללא יותר מ-15 במצב פקוק (אבל פקוק לא קטסטרופה אלא פקוק "רגיל") ככה שעדיין אם אתה שומע בגלגל"ץ/88FM/קורא_באינטרנט על עומס בכניסות לת"א עדיף לסוע ברכבת מכפ"ס ומשם לקחת 61/62.
בתור אחד שנוסע על בסיס יומי ב61
אני מצטער לבשר לך ש-7 דקות נוסעים אולי מוקדם בבוקר או בלילה. 15 דקות זה מינימום,חוצמזה שלא מעט פעמים צריך גם להמתין 15 דקות ל-61,אבל בארלוזורוב זה פחות משנה.
 

522 אוקטן

New member
וגם מאז שהוציאו את המפרקיות מ61

בתור אחד שנוסע על בסיס יומי ב61
אני מצטער לבשר לך ש-7 דקות נוסעים אולי מוקדם בבוקר או בלילה. 15 דקות זה מינימום,חוצמזה שלא מעט פעמים צריך גם להמתין 15 דקות ל-61,אבל בארלוזורוב זה פחות משנה.
וגם מאז שהוציאו את המפרקיות מ61
מקומות ישיבה זו פריבילגיה לרמת עמידר,או עד אלנבי בכיוון הנגדי.
 
חברה שלי אתמול נסעה בקו הזה

בתור אחד שנוסע על בסיס יומי ב61
אני מצטער לבשר לך ש-7 דקות נוסעים אולי מוקדם בבוקר או בלילה. 15 דקות זה מינימום,חוצמזה שלא מעט פעמים צריך גם להמתין 15 דקות ל-61,אבל בארלוזורוב זה פחות משנה.
חברה שלי אתמול נסעה בקו הזה
מר"ג (באזור שד' י-ם) ועד לאלנבי, בשעה 16:00 לערך, כלומר שעות הלחץ, וכל הנסיעה לקחה לה 40 דקות. תחשוב מדרום ר"ג ועד לרכבת יש לפחות 15 עד 25 דקות נסיעה, ומהסנטר ועד לאלנבי יש עוד בין 5 ל-15 דקות נסיעה. ככה שמהרכבת לסנטר זה לקח, באמצע היום, לא בששי ב-5 בבוקר, לא יותר מ-15 דקות.
 

522 אוקטן

New member
אתה טועה בחישוב

חברה שלי אתמול נסעה בקו הזה
מר"ג (באזור שד' י-ם) ועד לאלנבי, בשעה 16:00 לערך, כלומר שעות הלחץ, וכל הנסיעה לקחה לה 40 דקות. תחשוב מדרום ר"ג ועד לרכבת יש לפחות 15 עד 25 דקות נסיעה, ומהסנטר ועד לאלנבי יש עוד בין 5 ל-15 דקות נסיעה. ככה שמהרכבת לסנטר זה לקח, באמצע היום, לא בששי ב-5 בבוקר, לא יותר מ-15 דקות.
אתה טועה בחישוב
הדרך בר"ג יותר מהירה ממה שנדמה לך,בשונה מ-60,קו 61 בקושי נוסע בהרוא"ה(בחלק העמוס) ולא נכנס לביאליק או לכל רחוב פקוק אחר. וזהו.גם ככה הויכוח הזה מיותר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה