אני חושב שהניק ניים שלי

tiger rrr

New member
לנמר שלי ורק שלי !!

אוווף אני מנסה לכתוב לך הודעה כבר שעה ואני לא מצליחה כי תקוע פו כל הצ´אט והפורום קיבלתי כבר עצבים !! נושי אני הלכתי לאכול לי, נהייתי רעבה אתה יודע שאני אוהבת אותך ורק אותך
מתוק שלי ! חתיך שלי ! נסיך שלי
אושר שלך ואל תשכח את זה !! אני לא נשארת לתגובה כי שנה עד שאצליח לעשות פו משו בה ביי אושר
 
למעלה