אני חושב שהמתנחלים צודקים

elisys

New member
אני חושב שהמתנחלים צודקים

למה לפלסטינים מותר להרוג ולפוצץ את עצמם וליהודים לא? אם כבר מדברים על דו-קיום אז באמת כדאי ישהיה הדדי. הפלסטינים מנסים לגונן על אדמה שהם חושבים שהיא שלהם והיהודים מנסים לגונן על אותה אדמה מאותה סיבה. אז כל הדרכים שנוקט בהם הצד הראשון הן לגטימיות גם לצד השני. ומי שחושב אחרת הוא פשות דו פרצופי.
 

all

New member
אתה בא נתפוצץ יחד?

באיזה מסעדה טובה? חה חה חה .......
 

all

New member
אם לא החום הזה

הייתי נכנס לאוטו, מניע ומגיע. אבל החום הזה, מוציא לי את כל החשק לצאת מהבית או לאכול. אל תשכח אליסיס, אני יליד -"סיביר" (40-) בחורף וקיץ של 3 שבועות.
 

elisys

New member
אתה צודק

וסטייק הולך אצלי יחד עם כוסית משקה כך שלשתות בחום הזה לא ממש כדאי
 

all

New member
אני הולך לעשות מקלחת קרה

אבל אני רוצה אותך בפורום הזה. אל תברח שוב O.K
 
למעלה