אני חושב שהמתנחלים צודקים
למה לפלסטינים מותר להרוג ולפוצץ את עצמם וליהודים לא? אם כבר מדברים על דו-קיום אז באמת כדאי ישהיה הדדי. הפלסטינים מנסים לגונן על אדמה שהם חושבים שהיא שלהם והיהודים מנסים לגונן על אותה אדמה מאותה סיבה. אז כל הדרכים שנוקט בהם הצד הראשון הן לגטימיות גם לצד השני. ומי שחושב אחרת הוא פשות דו פרצופי.
למה לפלסטינים מותר להרוג ולפוצץ את עצמם וליהודים לא? אם כבר מדברים על דו-קיום אז באמת כדאי ישהיה הדדי. הפלסטינים מנסים לגונן על אדמה שהם חושבים שהיא שלהם והיהודים מנסים לגונן על אותה אדמה מאותה סיבה. אז כל הדרכים שנוקט בהם הצד הראשון הן לגטימיות גם לצד השני. ומי שחושב אחרת הוא פשות דו פרצופי.