אני חושבת שיש ליערה בעיה "חברתית"
יערה, בת 4.5 - התחילה השנה גן חדש, התייעצתי כאן בפורום לגבי פעילות חברתית עבורה - שכן היא תמיד טענה ש"משעמםלה" בגן. הזמנו חברים/חברות אלינו, היא הלכה מס' פעמים לחברים הביתה ולמחרת - כאילו כלום, היאעדיין לא מדברת או משחקת בגן עם הילדים שהייתה אצלם יום קודם. היא לא אוהבת להיות בגן, היא מסרבת אפילו ללכת לימי הולדת. הגננת מעורבת בנושא - היא אומרת שבמהלך היום יערה משחקת יפה מאוד עם ילדים אחרים בגן - העיניין הוא שיערה עדיין טוענת שמשעמם לה בגן. אני יודעת שיש כאן בעיה - האם כדי לפנות לפסיכולוגית הגן? האם לאלץ אותה ללכת לימי הולדת? קשה לי עם זה , עם המחשבה שאולי אני פועלת לא נכון?
יערה, בת 4.5 - התחילה השנה גן חדש, התייעצתי כאן בפורום לגבי פעילות חברתית עבורה - שכן היא תמיד טענה ש"משעמםלה" בגן. הזמנו חברים/חברות אלינו, היא הלכה מס' פעמים לחברים הביתה ולמחרת - כאילו כלום, היאעדיין לא מדברת או משחקת בגן עם הילדים שהייתה אצלם יום קודם. היא לא אוהבת להיות בגן, היא מסרבת אפילו ללכת לימי הולדת. הגננת מעורבת בנושא - היא אומרת שבמהלך היום יערה משחקת יפה מאוד עם ילדים אחרים בגן - העיניין הוא שיערה עדיין טוענת שמשעמם לה בגן. אני יודעת שיש כאן בעיה - האם כדי לפנות לפסיכולוגית הגן? האם לאלץ אותה ללכת לימי הולדת? קשה לי עם זה , עם המחשבה שאולי אני פועלת לא נכון?