אני חושבת שיש ליערה בעיה "חברתית"

אתיש

New member
אני חושבת שיש ליערה בעיה "חברתית"

יערה, בת 4.5 - התחילה השנה גן חדש, התייעצתי כאן בפורום לגבי פעילות חברתית עבורה - שכן היא תמיד טענה ש"משעמםלה" בגן. הזמנו חברים/חברות אלינו, היא הלכה מס' פעמים לחברים הביתה ולמחרת - כאילו כלום, היאעדיין לא מדברת או משחקת בגן עם הילדים שהייתה אצלם יום קודם. היא לא אוהבת להיות בגן, היא מסרבת אפילו ללכת לימי הולדת. הגננת מעורבת בנושא - היא אומרת שבמהלך היום יערה משחקת יפה מאוד עם ילדים אחרים בגן - העיניין הוא שיערה עדיין טוענת שמשעמם לה בגן. אני יודעת שיש כאן בעיה - האם כדי לפנות לפסיכולוגית הגן? האם לאלץ אותה ללכת לימי הולדת? קשה לי עם זה , עם המחשבה שאולי אני פועלת לא נכון?
 

לאה_מ

New member
יש פסיכולוגית שמלווה את הגן -

היא היתה אמורה כבר להיות בגן מתחילת השנה ולתצפת על הילדים - אני חושבת שבהחלט אפשר להתייעץ איתה, אפשר בשיתוף עם הגננת, ולראות האם נראה לה שזו בעיה או לא, ואם כן - איך ניתן לחזק את יערה.
 

ליאת +

New member
רק לגבי ימי הולדת

גם אצלנו הוא לא הולך- למעט מקרים מיוחדים, ואני ממש לא לוחצת עליו.
 

ב נ ה

New member
מנסיון,בד"כ כשילד אומר

שמשעמם לו זו דרך לאמר"קשה לי". כאדי לבדוק איפה הקושי של הילדה ואולי להתיעץ עם גורמים מקצועיים בהתאם.
 
למעלה