איזו קיצוניות והגזמה...?!!?
התשדיר תעמולה הזה, או לא יודע איך להגדיר אותו ממש מוגזם!! הוא כבר עבר את גבול הטעם הטוב!!! חזון השלום עם העם הפלסטינאי הוא של כלונו, בלי קשר לימין,שמאל או כל דעה פוליטית אחרת. יש הנמוכנים לוותר יותר ויש המוכנים לוותר פחות (מבחינה אידיאולוגית של אדמות), אך דבר אחד בטוח--
אף אחד לא מוכן לוותר על חיי אדם, חיי חברו, ילדיו למען השלום! זה בעצם סתם מיותר. השמאל הכניס את חיילי צה"ל ללבנון וגם הוציא אותם, והנסיבות של פרוץ האינטיפאדה הביאו את הממשלה והשמאל בראשה, להחלטה להיכנס לשטחים בכדי למנוע תמונות נוראות וקשות מאלו בתוך גבולות ישראל וברחובות. השמאל העדיף לסכן חיי חיילים (אשר נועדו להגן עלינו) מאשר לסכן חיי אזרחים (ואני בטוח שגם אתם מסכימים איתם!) בכל מקרה, אני לא אמשיך לחפוןר כי זה יכל להיות ממש ארוך... קיצר- השאמל לא אשם בכל הזוועות הללו, הוא אומנם זה שנתן את ההוראה להכנס לשטחים, אבל אני דיי בטוח שגם ממשלה אחרת הייתה מחליטה כך ואולי אף מחליטה לנקוט מהלכים דרסטיים הרבה יותר...
אל תחפשו אשמים!! נסו להציע פתרונות ריאליים...!)
תחשבו על זה..