אני חושבת שזה עשוי לעניין אותכם

יערה 29

New member
אני חושבת שזה עשוי לעניין אותכם

שלום לכם, המצגת הזו הגיעה אלי באימייל וחשבתי שיעניין אותכם לראות אותה. אני חושבת שהמצגת מאד חזקה, ועלי היא השפיעה מאד. הנה כתובת המצגת: (קישור מצורף)
 

מוצארט

New member
יערה

שמת את זה בפורום הלא נכון. כולם כאן שמאלנים, ושקועים עמוק עמוק בפנטזיית השלום. לא אני ולא את נצליח להוציא אותם מזה.
 

twigy

New member
כדי להגשים חלום אחד

יש צורך במליון חולמים.
 

Hamall

New member
עלק שמאלנים...

אני ימני בהחלט. יש שיאמרו שאני קיצוני גם...
 
לא כולם כאן שמאלנים

אני לדוגמא ימינית סתם רציתי להגיד זאת ולרוב האנשים בפורום הזה אין זכות בחירה מה שלי יש אז כנראה שלפחות כרגע מה שהם חושבים לא יהיה
 

1DAMIAN

New member
אחי אל תכליל בשום נושא...

אני בטוח שלא כולם פה שמאלנים!
 
למעלה