תגובה על המצגת
וואו ראיתי את המצגת והיא באמת עמוקה. והם צודקים כל מה שניסינו עד עכשיו זה להשיג שלום ותיראו מה קרה. הערבים חושבים שהמדינה שייכת להם והם עושים מה שבא להם פה. עד עכשיו לא החזרנו מלחמה ואפילו עצרנו את אלו שכן רצו להחזיר מלחמה. הגיע הזמן שנעשה משהוא בנדון כל אותם אנשים שנירצחו על ידי הערבים, אני לא חושבת שצריך לשבת בחיבוק ידים ולא לעשות כלום. הערבים חושבים שאנחנו פוחדים מהם ולא מחזירים מלחמה, הם לא יודעים שהערך המוסרי שלנו גדול יותר משלהם- אבל מספיק כמה אפשר ליסבול מגיע לנו שקט מכל הערבים. וכל אלו שעדיין תומכים ביחסים טובים איתם אני רק רוצה להודיע להם שמשהוא יבוא מתי שהוא וינפץ את הבועה שהם חיים בה.