אני חדש פה! אבל אני מעריץ את קווין מלידתי!

khammel

New member
ברוך הבא והשתלבות נעימה

אם בא לך, ספר קצת על עצמך, איך הגעת להכיר ולאהוב את הלהקה, מה השירים האהובים עליך, האם היית בהופעות של הלהקה או הופעות מחווה כלשהן וכו'.
 
סיפור חיי

אני בן דולינקו מרמת ישי. מגיל צעיר מאוד נחשפתי באמצעות הרדיו את קווין. אבל סיפור מצחיק ומוזר: נכון אומרים שאם שמים בבטן של אישה הרה מוצרט, אז הילד ייאהב את מוצרט? אז מה שקרה שאימא שלי הקליטה את הלהיטים הגדולים המספר ה-1 של קווין ושמעה אותו בזמן שהייתה בהריון איתי. יכול להיות שזה השפיע עליי ברמות קשות. כשגיליתי שפרדי מרקיורי מת מאיידס ב-24 בנובמבר 1991, שנולדתי ממש לפני מותו (ב-14 במרץ 1991), היה לי מין תחושה שהוא ''שלח'' לי מסר שהוא רוצה שאעריץ אותם. גם שמעתי להקות אחרות והיה לי מבחן: אם להקה תעזור לי בחיים, אני אהיה איתה. ''קווין'' בחרה בי. כל השירים אהובים אליי, אך במיוחד ''אהבת חיי'' שהיא בלדה שהוא כתב לחברתו מרי אוסטין. השיר גם הוא אישי בשבילי. הייתי מאוהב קשות בילדה שדחתה בי. לקחתי את הדחייה בשיר ''אהבת חיי''. עשיתי פרויקט מיוחד על ''קווין''. קיבלתי מצויין על הפרויקט. האלבומים שלהם הם האהובים עליי, אך האלבום הראשון (שנחשב אז ככישלון) הוא האהוב עליי. פרדי מרקיורי משחק את השירים בכל מיני קולות. אף פעם לא הייתי בהופעות של קווין, אך ראיתי את יתר ההופעות ביוטיוב (!). ברור שהייתי רוצה להיות בהופעת מחווה של ''קווין'', אבל אני יודע שזה לא ''קווין'' האמיתית. אני מת שבריאן מיי ורוג'ר טיילור (ואם יירצה ג'ון דייקון) יגיעו לארץ. הייתי מת ללכת לפסל של האליל שלי, פרדי מרקיורי המלך!
 

khammel

New member
בריאן כבר הופיע בארץ ורוג'ר כנראה ביקר בארץ

בריאן הופיע בארץ במסגרת סיבוב ההופעות שלו עם G'n'R ב-1993. השמועה מספרת שרוג'ר היה בארץ במסגרת ביקור/טיול פרטי. עוד לא מצאתי מקור אמין שיכול לאשר את העניין, אבל זה נשמע הגיוני. נדמה לי שכולנו רוצים שהם ייתאחדו עם ג'ון ויבואו לארץ אבל...איכשהו נראה לי שתחיית המתים תקרה קודם.
ד"א, לא הייתי קוראת לאלבום הראשון של הלהקה כישלון. הוא פשוט לא היה ההצלחה שהם קיוו לה.
 
אוקיי. את לא ידעתי. כמה את מעריצה אותם?

את זוכרת את פרדי מרקיורי? איך התמודדת לשמוע שהוא מת?
 

khammel

New member
לא נלהבת כמו פעם אבל עדיין אוהבת את קווין מאד

אני הכרתי את השירים של קווין מהרדיו אבל אף פעם לא ממש קישרתי בין השירים ללהקה עד שחברה הכירה לי כמה להקות שהיא אוהבת (קווין, לד זפלין, דיפ פרפל ועוד). זה היה אולי שנה לפני מותו של פרדי ככה שיצא שנכנסתי חזק ללהקה ממש קצת לפני שפרדי נפטר. אני זוכרת את ההודעה ב-MTV ואת הדיווחים בחדשות אבל זה לא השפיע עלי בצורה קיצונית. לא נכנסתי לדיכאון או משהו כזה. היה לי ולידיד שלי טקס שב-24 בנובמבר היינו משמיעים לעולם את The Show Must go On בקולי קולות. סוג של "הדלקת נר" לזכרו. עד לפני שנה-שנתיים הייתי שומעת את כל הקטלוג של קווין בחודש לפני ה-24 לחודש. גם מזה נגמלתי. כנראה שהזמן עושה את שלו. בסופו של עניין, פרדי לא חבר או בן משפחה שלי אלא סולן מוכשר מאד של להקה שאני מאד אוהבת ומעריכה את פועלה. אני מאד מרגישה בחסרונו של פרדי עד היום (במיוחד כשבריאן ורוג'ר מוציאים מוזיקה חדשה) אבל מבחינתי, העניין מתמצה בזה. בלי קשר, אני יותר "מעריצה" של בריאן מאשר של פרדי אז כל העניין עם פרדי הוא מלכתחילה פחות רגשי עבורי. יחד עם זאת, אני חושבת שאם חס וחלילה בריאן יעזוב אותנו לפתע למפגש שמימי עם פרדי, זה יעציב אותי, אבל עולמי לא ייחרב.
 

MichalEe

New member
הו, אף פעם לא הכרתי את הסיפור שלך בנוגע

לקווין, וגם לא התעניינתי. נחמד להכיר קצת את האנשים קצת יותר
 
למעלה