אני חדש כאן, עדיין לא הובחנתי.

MsPiggy2

New member
היי ../images/Emo140.gif

לדעתי הדבר הראשון שאתה צריך לעשות זה לנסות לקבל טיפול, אל תתיאש אם ההורים שלך אומרים שאתה לא צריך כי נשמע שכל הסיפור מאוד מטריד אותך וגוזל את הכוחות שלך וזה לא צריך להיות ככה. תיגש לקופת חולים, ופשוט תבקש הפניה לפסיכיאטר. ועד אז... אני יכולה לספר לך רק מה שאני עשיתי, אצל כל אחד זה עובד קצת אחרת, פשוט נתתי לעצמי לעשות את כל הטקסים שרציתי, אבל בגלל שידעתי שעכשיו רופא יודע על זה ואני מתחילה טיפול אז בקרוב אני ארגיש יותר טוב- והמחשבה הזאת היתה כל כך חיובית שהיא נתנה לי המון כוח להיתמודד. בהצלחה!
 

noah000

New member
היי

לא מפתיע אותי שאמא שלך מכחישה שיש בעיה, כי יותר קל לייחס הכל לזה שמישהו "סתם חולה נקיון/חולה סדר" מאשר לחשוב שאולי יש לו הפרעה, אנשים נבהלים מזה. בין היתר זה בגלל שעיסוק מוגזם בסדר ונקיון הוא משהו שקיים ברמה יותר נמוכה אצל חלק לא קטן מהאוכלוסיה, אז זה נראה בלתי סביר לאנשים שמשהו שיש להרבה אנשים (ואולי גם להם, לאמא שלהם, לחבר שלהם...) יכול להיות מוגדר כבעיה ממשית. אין לי תשובות בשבילך, אבל ברוך הבא. ושאלה קטנה... למה הכינוי sweetygirl18 אם אתה בחור בן 18? סתם מסקרן אותי.
 

SweetyGirl18

New member
תשובות

קודם כל אמא שלי לא מודעת לחלק מהטקסים שלי, כי יש הרבה טקסים שהיא בכלל לא רואה ולא מודעת ואני חושש שמישהו יראה כי אז יחשוב סופית שאני משוגע או שרוט. דבר שני רק אמא שלי בתמונה כאן, כי אבא שלי נפטר וכמובן שאת החבר של אמא זה לא כך כך יעניין, אבל בסכה"כ אני ביחסים טובים עם החבר של אמא והוא לא מפריע לי בכלל, אנחנו דיי התמודדנו לא רע עם המוות כמה זה נשמע רע. דרך אגב הכינוי שלי SWEETYGIRL כי לפני איזה שנה נרשמתי לתפוז כדי להכנס לצ'אטים, וסתם רציתי להכנס בכינוי של בת כדי לראות כיצד גברים מתחילים עם בנות בצ'אטים וללמוד מהם כל מיני שיטות וטריקים, והיום שנכנסתי לפורום הוא פשוט משתמש לי בכינוי הזה וברישום שעשיתי לפני שנה... חפיף בקטנה.. עוד משהו שמציק לי זה סידור המיטה, כל בוקר אני חייב לסדר את המיטה, לקפל את הסמיכה ולמתוח אותה, הכל חייב להיות מתוח ומדוייק וזה משהו שאני עושה כבר שנים וגוזל לי זמן יקר כל בוקר, בנוסף לכל הטקסים הנוספים... חחח סוף סוף רשמתי את כל מה שרציתי להגיד, משום מה זה עושה לי טוב להוציא הכל, כי עד היום לא היה לי עם מי לדבר ופשוט חשבתי שאני משוגע, רק לפני 3 ימים גיליתי שיש לזה הגדרה וסוף סוף ראיתי שאני לא "המשוגע" היחיד.
 
למעלה