אני חדש (וכנראה זמני) ויש לי חלום
שלום לכולכם, וברצוני לומר שאיזה מזל שיש פורום כזה שאפשר לפנות אליו בנושא. יש לי חלום שהייתי מעוניין לפרש אותו ואני אשמח מאוד אם תסכימו לעזור לי בזה. זה למעשה חלק יחיד מחלום ורק את החלק הזה אני זוכר מהחלום. זה הולך כך: בחלום אני ובן דוד שלי הולכים איפשהו על מדרכה המפרידה בין שני נתיבים בכביש. אנחנו מתקרבים לרמזור ואז פתאום עוקף אותנו ילד שבורח מאבא שלו, כשאביו אחריו מנסה לתפוס אותו לפני שהוא ידרס בטעות. ברגע האחרון, לפני שהילד עומד להידרס ע``י משאית האבא תופס אותו ברגע האחרון ומחזיק אותו באוויר, באותו רגע גם הרמזור הופך לאדום והמשאית נעצרת. האבא שם את בנו על גבו ולאחר כמה רגעים הילד יורד מהגב ועוד פעם בורח מאביו ורץ לכביש באותה שניה שהרמזור הופך לירוק, הילד מגיע לקצה השני של הכביש בדיוק כשהמכוניות והמשאית מתחילות לסוע; אז הבן דוד שלי רץ אל הילד לפני האבא ותופס אותו בשביךל האבא. אני בינתיים ממשיך ללכת לאט ואני מביט מה קורה שם בזמן שהבן דוד הולך לכיווני כשהוא עובר את הכביש. אז אני רואה את האבא נותן סטירה חזקה מאוד לבן ואומר לו ``שבחיים לו תעיז לעשות לי את זה עוד פעם`` ונראה לי שלאחר מכן הילד בורח עוד בוכה. אז מה אתם חושבים? תוכלו לעזור לי? בתודה מראש.
שלום לכולכם, וברצוני לומר שאיזה מזל שיש פורום כזה שאפשר לפנות אליו בנושא. יש לי חלום שהייתי מעוניין לפרש אותו ואני אשמח מאוד אם תסכימו לעזור לי בזה. זה למעשה חלק יחיד מחלום ורק את החלק הזה אני זוכר מהחלום. זה הולך כך: בחלום אני ובן דוד שלי הולכים איפשהו על מדרכה המפרידה בין שני נתיבים בכביש. אנחנו מתקרבים לרמזור ואז פתאום עוקף אותנו ילד שבורח מאבא שלו, כשאביו אחריו מנסה לתפוס אותו לפני שהוא ידרס בטעות. ברגע האחרון, לפני שהילד עומד להידרס ע``י משאית האבא תופס אותו ברגע האחרון ומחזיק אותו באוויר, באותו רגע גם הרמזור הופך לאדום והמשאית נעצרת. האבא שם את בנו על גבו ולאחר כמה רגעים הילד יורד מהגב ועוד פעם בורח מאביו ורץ לכביש באותה שניה שהרמזור הופך לירוק, הילד מגיע לקצה השני של הכביש בדיוק כשהמכוניות והמשאית מתחילות לסוע; אז הבן דוד שלי רץ אל הילד לפני האבא ותופס אותו בשביךל האבא. אני בינתיים ממשיך ללכת לאט ואני מביט מה קורה שם בזמן שהבן דוד הולך לכיווני כשהוא עובר את הכביש. אז אני רואה את האבא נותן סטירה חזקה מאוד לבן ואומר לו ``שבחיים לו תעיז לעשות לי את זה עוד פעם`` ונראה לי שלאחר מכן הילד בורח עוד בוכה. אז מה אתם חושבים? תוכלו לעזור לי? בתודה מראש.