metallica14
New member
אני חדש ויש לי כמה שאלות תודה מראש
קודם כל אני רואה שבאמת פורום על רמה ד''א אל תתיחסו לכינוי שלי פשוט הוא ענתיקה וד''א יש לי כמה שאלות א.איך המצילות של איסטנבול ב.איך המצילות של פאוור ביט ג. איך הדגם B8 של סביאן
קודם כל אני רואה שבאמת פורום על רמה ד''א אל תתיחסו לכינוי שלי פשוט הוא ענתיקה וד''א יש לי כמה שאלות א.איך המצילות של איסטנבול ב.איך המצילות של פאוור ביט ג. איך הדגם B8 של סביאן