אני חדשה!

רינתי24

New member
אני חדשה!

רציתי להתייעץ איתכן, מזה שנתיים אנחנו מנסים להכנס להריון ראשון אך ללא הצלחה. אנחנו בהזרעות כבר כמה חודשים. אחרי צילום רחם, לפרוסקופיה. ועכשיו אני מיואשת מכל הסיפור. לפני שבוע המכשפה הגיעה, ושוב הדמעות מציפות אותי. אני כבר לא יודעת מה לעשות. מה השלב הבא? מישהי יכולה לתת לי קצת הסבר על השלבים של אחרי ההזרעות? אני אשמח, תודה מראש. וגמר חתימה טובה.
 

נושנוש11

New member
../images/Emo140.gifהי רינתי, ברוכה הבאה

קצת פרטים...יש בעיה מסויימת? עשיתם הזרעות עם הורמונים או על מחזור טבעי? כמה הזרעות?מה הסיבה ללפרוסקופיה? נוש
 

שישון

New member
ברוכה הבאה../images/Emo39.gif

לשהות קצרה ומעבר הבזקי לפורום העגול
האם נאמר לך שאכן עלייך לעבור תהליך של הפריה ושזה הכרחי עבורכם? התהליך עצמו מורכב יותר מהזרעה ויש עליו חומר כאן בפורום, אך הוא אינו הכרחי עבור כל אחת ויש מי שבסופו של דבר אכן נכנסות להריון מהזרעה. מאחלת הרבה הצלחה.
 

רינתי24

New member
תודה נשמה.

כרגע אין צורך בהפריה. כל הבדיקות שלנו בסדר. אבל מה עושים כאשר הזרע נשפך מיד?
 
היי רינתי ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

לשהות קצרצרה. מה זאת אומרת הזרע נשפך מיד? והשאלה העיקרית האם את מטופלת אצל מומחה לפיריון? חסרים פרטים בהודעה שלך אם תרצי לשתף שוב ננסה לעזור.
 

רינתי24

New member
אני מטופלת אצל מומחה לפריון

צוואר הרחם שלי רחב, לכן נשפך הזרע. אני רוצה לעבור לרופא אחר, אני מרגישה שכבר אין לו כח יותר לעסוק בזה. הוא מבוגר. אולי מישהי מכירה אותו? קוראים לו ד"ר גרוס אלכסנדר הוא יושב ברמת גן במרפאת ביאליק
 

רינתי24

New member
תודה נשמה.

כרגע אין צורך בהפריה. כל הבדיקות שלנו בסדר. אבל מה עושים כאשר הזרע נשפך מיד?
 

רינתי24

New member
אני מקבלת אוביטרל אחרי הזרעה.

הבעיה היא שהזרע נשפך בזמן קיום היחסים. בצילום הרחם אמרו לי שבחצוצרה השמאלית אין מעבר, לכן עשו לי היסטרוסקופיה + לפרוסקופיה, ואחר כך המשכתי בהזרעות (כבר ההזרעה ה 4). במעקב זקיקים התגלו 2 צ`יסטות. אבל אני לא חושבת שזה אמור להפריע. לפחות כך אמר הרופא. מה את אומרת?
 

שישון

New member
אם הרופא אמר שהן לא מפריעות

אז סביר להניח שזה בסדר. תמיד אפשר לקבל חוות דעת נוספת. זה תלוי בגודל שלהן ובמיקום שלהן ברחם. יש לנו חברה טובה שעשתה הזרעות שנתיים ונכנסה להריון. במקרה שלהם לא היה הכרחי IVF והיא אכן התעקשה להישאר בהזגרעות וזה הצליח בסוף. בהצלחה.
 
רינתי

אם אתלא מרוצה מהרופא תחליפי אותו. יש למעלה מעל הסרגל הכחול מאגר של רופאים עם המלצות תחפשי מישהו שהוא במקום מגורייך ותקראי מה הבנות כתבו עליו וככה תבחרי לך רופא חדש. בהצלחה.
 

tass11

New member
גם אני חדשה בפורום הזה

אני אחרי הזרעה , יחד עם איקקלומין, מאז סוף המחזור היו לי הפרשות חומות (סליחה), וביומיים האחרונים גם דימומים מה דעתכן?
 

v31

New member
היי טאס

ברוכה הבאה מאחלת לך שהות קצרצרה עמנו. כמה זמן עבר מאז ההזרעה?
 

פּוֹנְג

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

לשהות קצרה
בעיקרון אחרי הזרעות עוברים להפריות, אבל חשוב לדעת כמה זמן ומה עשיתם בהזרעות (עם הורמונים? ללא הורמונים?) וכו'. וחשוב ביותר זה גם לא לשכוח שהזרעות מצליחות ואסור להתייאש מהן מהר מדי. האם עשיתם בדיקת זרע? מהם התגובות השחלתיות שלך? האם עשית פרופיל הורמונלי? בכל מקרה על הפריות תוכלי לקרוא המון בקישורי הפורום (בשורה הכחולה למעלה) וגם בשאלות הנפוצות (גם שם למעלה) בהצלחה.
 

v31

New member
ברוכה הבאה רינתי../images/Emo13.gif

מאחלת לך שהות קצרה כאן איתנו בפורום. אם את מרגישה שאת מטפלת אצל האדם הלא נכון, תעברי לרופא פיריון אחר, אני "שרפתי" את זמני על רופא שבמקרה שלי נתן לי טיפול לא מתאים. יש קישור בחלק העליון על מאגרי רופאים שיכול מאוד לעזור. לאחר הזרעות מבצעים הפריה אבל זה תלוי בבעיה אין צורך לקפוץ מהר מדרגה טיפול ההפריה הוא די אינטנסבי. מאחלת לך
 

נועם@בת

New member
ברוכה הבאה לסירה שלנו../images/Emo45.gif

הדלת השניה משמאל מובילה לפורום הריון, אל תהססי להשתמש בה
. כמו אמרו קודמותי, חסרים פרטים. אני לא מכירה את המושג זרע נשפך. אם צוואר הרחם רחב, אז נשארים לשכב במקום עוד חצי שעה אחרי קיום יחסי מין, זרע שהתחיל בתנועה שלו לכיוון הרחם לא עושה רוורס. אגב, למה לפרוסקופיה? לא שמעתי את שמו של הרופא שלך, תבררי אם הוא באמת מומחה לפריון. לא כל מי שכתוב לו על הדלת רופא נשים, פריון ומיילדות, אכן מתמחה באופן יסודי בפריון. האם עשית מעקב זקיקים לפני ההזרעה. האם הרופא וידא שהביוץ תמיד בצד של החצוצרה הפתוחה? בדרל כלל אחרי הזרעות ללא גיבוי הורמונים, עוברים להזרעות עם הורמונים (איקקלומין או זריקות). אבל אישית הייתי ממליצה לך להתייעץ עם רופא נוסף, זה "השלב הבא" הכי הגיוני בעיני. בהצלחה נועם
 

רינתי24

New member
החלטתי לעשות הפסקה

עד אחרי החגים. רציתי לומר שעזרתן לי להגיע למסקנה שדווקא להמשיך בהזרעות ולא להתייאש. אז תודה לכן. וגם אתן אל תתייאשנה.
 

שישון

New member
שיהיה בהצלחה רינתי ../images/Emo45.gif../images/Emo20.gif

הגוף שלך יתנקה, יחלים ויצבור כוחות. מאמינה שהפסקה היא עוד מדרגה בדרך להריון! בהצלחה.
 

פּוֹנְג

New member
לשרשר יקירתי, לשרשר ../images/Emo3.gif

על מנת שלא יעברו לנו מהר הדפים והודעות לא יעברו לעמודים אחוריים, אנחנו משרשרות הודעות ולא פותחות הודעה ראשית יותר מאחת ליומיים שלושה. (הכל על שירשור תוכלי לקרוא אם תלחצי על המילים הכחולות) תודה על ההתחשבות.
 
למעלה