אני חדשה פה!!!! אני צריכה עצות.....

j u s t m e 4u

New member
אני חדשה פה!!!! אני צריכה עצות.....

תשמעו יש לי בעיה....די נפוצה.....
אני אוהבת מישהו איזה שנה וחצי בערך.... (אני בת 16)ואני פשוט לא יכולה להוציא אותו מהראש שלי!!!!!!!!!
1 שנה שעברה היה לנו משהו...(לא היינו חברים, סתם קטע...שהוא יזם) ומאז הקשר הלך ודאך סתם ככה.... אני יודעת שאין לו כונות לחזור לדבר איתי בקרוב (לא רבנו) אבל אני לא יכולה להפסיק!!
ואני ממש בדכאון בגלל זה ולא סתם דיכי אלא ממש בוכה! מה עושים?????????????? אני ממש מפתאדחת אפילו לשלוח חברה או מכתב כדי לחזור להיות איתו בקשר כי כברה היו לי פאדיחות איתו בעבר וזה יהיה ממש שקוף עכשיו שאני עוד אוהבת אותו!!!!!!! אוףףףףףףףףףףףףף.... וניסיתי לעשות הכללללל כדי לשכוח אותו....היה לי חבר לפני חודשיים ומליארד אין סוף פעמים של סטוצים ....אני מפחדת שאני לא יצליח להתאהב במישהו אחר.......!! זה הגיוני לאהוב ככה שנה וחצי??!?!?!?
אחלה פורום אני חדשה פה
 

אליושית

New member
מאוד הגיוני..תכנסי

תראי...לי..היו יותר מדיי חברים ומתוכם אהבתי רק שניים... ואני מאוהבת במישהו כבר מתחילת השנה.. ואני יזמתי להיפגש איתו..והוא רצה...אבל לא יצא בסופו של דבר... ואני גם..לא מצליחה להוציא אותו מהראש שלי.. וכל סיטואציה עם מישהו..ישר אני חושבת עליו... ואני ממש ממש מאוהבת בו... ואני חושבת שהסיבה שאי אפשר לשכוח אותו..היא בגלל רגשות לא ממומשים.. כלומר...אני אתן דווקא דוגמא על הבעיה שלך.. את אוהבת אותו...והיה ביניכם קטע..שלא נגמר רשמית אלא הלך והפסיק... אז אני חושבת שעצם העובדה שזה לא נגמר רשמית יותר קשה...כי יש כל מיני שאלות...כמו למה זה נגמר? ואיך פתאום? ומה קרה..? אז..או שתלכי ותגמרי...כאילו תסכמי את העניין הזה איתו.. או...שייקח יותר זמן...אבל זה יעבור בסופו של דבר..אל תדאגי
 

j u s t m e 4u

New member
את סו צודקת!!!!!!!

לא חשבתי על זה ככה וזה כל כך נכוןןןןןןןןןןן! אני כל כך מצטערת שזה לא נמשך כי זה היה כל כך קרוב...ולא..עדיין לא בגלל זה גם כל פעם שמישהו כן רוצה אותי אני מפסיקה לחשוב עליו די מהר...! אני לא יודעת אם זה יעבור הזמן הקרוב...אלא אם כן אני ילך וימשש את הרצונות שלי!!!!!!! אבל איך????. איך אפשר לדעת אם הוא רוצה או לא בלי לעשות לעצמי פאדיחות???????????????????????!
 
למעלה