אני חדשה בענייני האפייה צריכה הסבר

אני חדשה בענייני האפייה צריכה הסבר

כמה זה בכמות 100 גר' לכוס ? ו50 גר' קמח מנופה לערך של כוס או יותר ? תודה על העזרה רויטל
 

Rebeccan

New member
כוס של מה? 50 ג' קמח זה בערך 1/3 כו

קצת יותר משליש כוס של 200 מ"ל אבל מה את צריכה להכין? פרינצסה
בגן הפרחים
פעמיים גשם
בבקשה, ומנת
גם
 

Rebeccan

New member
לא הכנתי אפ'פעם אבל מישהו יגיד לך

מבחינת הכמות - כוס רגילה זה בד"כ 200 מ"ל אז את צריכה "חצי כוס פחות כף" של קמח וגם 1/2 כוס של סוכר בהצלחה. פרינצסה
בגן הפרחים
פעמיים גשם
בבקשה, ומנת
גם
 

diet prozak

New member
לא ממליצה להעביר לכוסות

כוס מכילה 200 מ"ל - לא 200 גרם.. זה בעייתי להעביר בין נפח למשקל, כי לכל החומר המשקל שלו, ולא בטוח שקמח בנפח של 200 מ"ל ישקול באמת 200 גרם... הכי טוב זה להשתמש במשקל (אם אין, אפשר לשאול משכנים או מחברים).
 
למעלה