אני זקוק לעזרה.......

bigfish

New member
אני זקוק לעזרה.......

שלום, אני אמנם חדש פה, אך אני זקוק לעזרתכם. מאמר קצר שכתבתי נתקבל להיות מופץ ברשימת תפוצה של 3,000+. הרשימה (באנגלית) היא בנושא "Create Your Own Luck". אני זקוק לכמה שיותר פידבק וביקורת לפני שאני מגיש אותו. אם את/ה מעוניינ/ת לעזור ויש לך בערך עשרים דקות להקדיש, אנא צור/צרי איתי קשר דרך האימייל. בתודה, אמיר (bigfish)
 
ידי ד יקר ברוך בואך לביתנו המואר../images/Emo82.gif

ידיד חדש ויקר אינך זקוק לעזרה מאף אחד- רק האמן בעצמך ביתר תן לעצמך את הקרדיט שמגיע לך על השקעתך ועבודתך- שלח אותה באמונה בטיבה- ללא פחדים וספקות- ואכן כך היא תתקבל- העזרה באה מהאני הפנימי שמחובר לאני העליון- וכל עזרה חיצונית היא בערבון מוגבל- מכיוון שמה שאני או הוא ואו ההיא מבינים במה שאתה עושה יותר טוב ממך? תחשוב על זה- רק אתה היה המבקר של עצמך ושל עבודתך- לא אחד אחר יערער או יעודד - רק אתה - היה היוצר המבריק- רק אתה היה הבורא של מה שאתה מאמין ויודע- רק אתה חזק את העצמי שלך ומשם הכל יסתדר בצורה הטובה ביותר בשבילך שבת ברוכה אביגיל
 

bigfish

New member
אביגיל........

תודה רבה על ההתיחסות. אבל את יודעת איך זה, לפעמים אנשים אחרים תופסים את העבודה שלך אחרת ממה שאתה תופס אותה.... ברור שאני חושב שהמאמר שכתבתי הוא נהדר או לפחות מעניין, אבל מה שאני רוצה לדעת לפני שאני מפרסם אותו זה האם הוא מדבר גם אל אנשים אחרים? ושוב, המון תודה!
 
למעלה