polyethylene
New member
אני זקוקה לעזרה...../images/Emo101.gif
לפני שבוע פירמטתי את המחשב. התקנתי עליו xp ולא חילקתי לפרטישנים, ז"א, יש לי רק :c בגודל 40 ג´יגה. התקנתי את כל הדרייברים, ועשיתי רשת בבית עם מחשב נוסף שגולש דרכי. נכון לעכשיו יש לי בכונן C ארבעים ג´יגה, כונן d הוא הסידי רום וכונן e הוא הצורב. מאז אותו הפירמוט וההתקנה קרה כבר פעמיים שהמחשב לא עלה בכלל - פעם ראשונה במקום להשמיע את הצפצוף הרגיל הוא השמיע צפצוף ארוך שלא הפסיק עד שריסטטי אותו, פעם שניה הוא עלה בצפצוף רגיל אבל המסך לא נדלק אז עשיתי כיבוי ידני והדלקתי אותו אח"כ (והוא עלה). קיבלתי כבר פעמיים את ההודעה שהוינדוס עלה לאחר שהוא עבר "טראומה" אבל לא שלחתי את הרפורט למיקרוסופט (כאילו שהם עושים משהו...). מקודם הדלקתי את המחשב, וקיבלתי מסך כחול (צבע מכוער פחד), עם error. עשיתי שוב ריסט, אני מצרפת תמונה של ה event viewer, נואשתי מלהבין מה הבעיה... כל עזרה תתקבל בברכה
פולי.
לפני שבוע פירמטתי את המחשב. התקנתי עליו xp ולא חילקתי לפרטישנים, ז"א, יש לי רק :c בגודל 40 ג´יגה. התקנתי את כל הדרייברים, ועשיתי רשת בבית עם מחשב נוסף שגולש דרכי. נכון לעכשיו יש לי בכונן C ארבעים ג´יגה, כונן d הוא הסידי רום וכונן e הוא הצורב. מאז אותו הפירמוט וההתקנה קרה כבר פעמיים שהמחשב לא עלה בכלל - פעם ראשונה במקום להשמיע את הצפצוף הרגיל הוא השמיע צפצוף ארוך שלא הפסיק עד שריסטטי אותו, פעם שניה הוא עלה בצפצוף רגיל אבל המסך לא נדלק אז עשיתי כיבוי ידני והדלקתי אותו אח"כ (והוא עלה). קיבלתי כבר פעמיים את ההודעה שהוינדוס עלה לאחר שהוא עבר "טראומה" אבל לא שלחתי את הרפורט למיקרוסופט (כאילו שהם עושים משהו...). מקודם הדלקתי את המחשב, וקיבלתי מסך כחול (צבע מכוער פחד), עם error. עשיתי שוב ריסט, אני מצרפת תמונה של ה event viewer, נואשתי מלהבין מה הבעיה... כל עזרה תתקבל בברכה