אני זוכר שרשור לשבו הופניתי ל פיל שניידר

אני זוכר שרשור לשבו הופניתי ל פיל שניידר

אני זוכר שרשור שבו הופניתי למי שמוגדר כאן כבר סמכא בענייני חוצנים, פיל שניידר. פיל שניידר עבד עם חוצנים. בסרטוני יוטיוב הוא מספר על פרוייקטים של חפירות של ערים שלמות מתחת לפני הקרקע. כל זאת למען החוצנים. אם דבריו נכונים, אז יוצא שלפחות ממשלת ארה"ב, מקדמת את יוזמת החוצנים להשתלט על כדה"א שלנו. לא ברור לי מה יוצא לארה"ב מכל זה. טכנולוגיה? בשביל זה ארה"ב מקריבה את האנושות? דבריו של פיל שניידר נשמעו לי הזויים, עד שראיתי סרטונים ביוטיוב על נמה"ת של דנוור בקולורדו. שם ניתן לראות באמת מנהרות, רכבות תחתיות, וגם מכלאות ואפילו מחנות ריכוז ריקים מאדם. כל זאת מתחת לנמל תעופה. לפי פיל שניידר, יש הרבה מאוד מה לפחד מפני העב"מים האלה. מה דעתך?
 

the breezer

New member
הרבה דיסאינפורמציה בפוסט אחד...

אין שום סיבה להאמין שארה"ב משתפת פעולה עם גורמים זרים על מנת להזיק לאנושות, לא מתקבל על הדעת בשום קנה מידה, האמריקאים הם לרוב אנשים חכמים ומנוסים מאוד שיודעים מה הם עושים. אם יתגלה שישנו שיתוף פעולה שכזה, הרי שאפשר להניח שהוא לא שיתוף שיזיק לאנושות כמכלול.
 
פיל שניידר ידע את האמת:

יש הטוענים שחשיפת האמת הובילה לרציחתו... אחד הדברים המפחידים שהוא חשף היה בנוגע לבסיס דולסה שהחוצנים שהוחזקו שם ניסו לבצע מרד והיה קרב עקוב מדם, לגבי החזרת השליטה לידי בני האדם...
 
מילא הסברים על העבר

אבל לגבי העתיד? אם לשפוט על פי דברי פיל שניידר, וגם על סמך עדויות בתוכנית UFO Hunters, אז החוצנים שוקדים כבר שנים ארוכות על הכלאות גנטיות של הדור הבא של גזע עליון שיכבוש את כדור הארץ. http://www.youtube.com/watch?v=A10ozYnVhyw&feature=related ומה לגבי כל הבסיסים התת קרקעיים האלה? ולמה הם צריכים מחנות ריכוז? אולי מדובר בכלל במחנות השמדה? אני לא יודע.. מה שיש מתחת לשדה התעופה של דנוור, נראה כמו מחנות ריכוז ממש כמו של הנאצים, רק בדר"כ מתחת לפני האדמה. חלקם מעל פני האדמה. משהו מתבשל. זה לא יתכן שהכל מקרי. הם מתכוננים למשהו גדול.
 
אי אפשר לדעת:

וזה באמת אחד הדברים המדאיגים, אבל מוקדם עוד לחשוב על זה...אם יש אג'נדה סודית או לא, לא ניתן לדעת, הכל ספקולציות
 
למה מוקדם?

אם באמת משהו הולך להשתבש עם השמש ב 2012, או שיקרה אסון טבע, או משהו כזה, אז נראה לי שזה המועד המושלם לכיבוש, להפיכה, להוצאת האמת לאור. לא רק זה- יתכן מאוד שמשתפי הפעולה עם העב"מים יוסיפו משהו משלהם. נודע לי שהאמריקאים יכולים אפילו לגרום לאסונות טבע משלהם, ללא שום טביעת אצבעות- זאת תודות למתקן HAARP שיש להם. אז יתכן מאוד שנבואת עם המאיה, היא סתם קשקוש, אבל יש לי מן תחושה שהנבואה הזאת עלולה להתגשם בדרך זאת או אחרת. ולא בגלל שאני מאמין בנבואות של ניו אייג', אלא בגלל שהשתכנעתי שיש באמת איזה בחישה מתחת לפני הקרקע. ניסויים בבני אדם, ובעוברים של חוצנים, הכלאות שונות, שימוש בפרות כרחם ליצורי כלאיים של הנדסה גנטית, בסיסים תת קרקעיים, ואפילו מחנות ריכוז או מחנות השמדה מתחת לפני הקרקע. יש התכוננות שקדנית מאוד בארה"ב, וזה לא צריך להיות ככה. צריך לדעת לקרוא את הסימנים. יש סימנים בשפע. מה בדיוק הולך להיות? לא יודע. אבל אני לא רואה איך זה הולך לקדם את ענייני האנושות.
 
אם פיל שניידר היה "הוזה"

אז אף אחד לא היה טורח לרצוח אותו, בוודאי לא לאחר מספר כה רב של ניסיונות כושלים. ובכל זאת הוא נרצח. לפחות בעניין בסיסים תת קרקעיים, שניידר דיבר אמת. לגבי כל יתר הנושאים, לא ברור אם הוא דיבר אמת או סתם קשקש. אבל שוב...הוא נרצח כנראה ע"י ה CIA. לא רק שהוא נרצח, אלא שלאחר מותו סוכני ה CIA ערכו חיפוש בביתו והחרימו של מיני חפצים ומסמכים שטיבם לא הוברר. הוא גם לא העבמולוג היחידי שנרצח. זה קשה להוכיח טיעונים לגבי העתיד, מפני שכל טיעון הוא בעצם "ניחוש" ולא טענה עובדתית. אם כך, אז אני יכול רק לאמר ששדה התעופה בדנוור הוא מאוד מטריד מבחינת המסרים האומנותיים שלו, אבל לא רק מסרים אומנותיים, אלא גם ( כמו שציינתי קודם ), מתקנים שנמצאים אי שם במעמקי האדמה, מתקני כליאה, בונקרים, וסמלים שונים שאינם אמורים להופיע במקום כמו שדה תעופה. זה נראה כאילו הם מתכוננים לשואה גרעינית או שואה אחרת, מתוך ידיעה של ממש שזו עומדת להתממש בקרוב, וזאת מתוך וודאות גמורה. לא ברור לי מנין הוודאות הזו. בוודאי לא על סמך לוח השנה של המאיה. אבל יש להם איזו מידה של וודאות באופן שגורם לבןאדם לחשוד... לחשוד שהם בעצם לא חרדים לעתיד לא ידוע, אלא מתכוננים לשלב ההוצאה לפועל של תוכניתם שלהם. מה הקשר לעבמ"ים? הקשר הוא שלפחות לפי פיל שניידר, הם אלו שיזמו את המתקנים התת קרקעיים האלו, כחלק מהתוכנית הכללית שלהם להשתלט על כדור הארץ. אני מניח שבקרוב נראה את שלב א' יוצא לפועל. הסיפור של לוח השנה של המאיה, כמו שאמרתי קודם, הוא כנראה סתם קשקוש, הוא סיפור כיסוי לסיפור האמתי שמתרחש.
 
לא אמרתי שפיל שניידר היה הוזה

להיפך, אני חושבת שהוא היחיד שהצליח להגיע הכי קרוב לחשיפת האמת ובגלל זה רצחו אותו...
 

the breezer

New member
שוב, יותר מידי השערות שמבוססות על שמועות שגם

הן מבוססות על שמועות. לא הייתי מתמקד בזה כלל, הסבירות שהמידע הזה נכון היא קטנה עד זניחה. אני אניח הנחת יסוד פשוטה שיכולה לערער את כל בניין הספקולציה שהחוצנים מתכוננים להשמיד אותנו ע"י מחנות: אני אניח ש- 1. לחוצנים טכנולוגיה לטיסה בין גלקטית 2. לחוצנים טכנולוגית הנעה שאינה דלקית 3. לחוצנים ידע רב בהמרת אנרגיה ובכלי המימוש להמרת האנרגיה. לכן אני יכול להסיק שלחוצנים כלי נשק מתקדמים ביותר, ואינם צריכים לעשות שימוש כזה או אחר בבסיסים תת קרקעיים או במחנות השמדה להוציא את 'זממם' לפועל. אני חושב שהנחות יסוד שכאלה הן פרי מוחנו האנושי הקודח, ששבע מקונספירציות ומסרטים הוליוודיים תאבי תככים. לפעמים האמת הרבה יותר פשוטה, נגישה וישירה.
 
תשובה:

פיל שניידר נמצא מת בדירתו ב-17 לינואר 1996, טוענים שהוא נרצח לאחר 13 ניסיונות התנקשות קודמים.
 
למעלה