אני ומעייני הולכות לרמלה עכשיו ל...

אני ומעייני הולכות לרמלה עכשיו ל...

לפגוש את לימורי והלוי המושלמות!! אזז חיוויות אחר כך ביי בייי!!
 
כה אאאאאאאאאאאאאאאאאאא../images/Emo99.gif

אני לא מאמינההההה דורי הולכותתתתתתתת אאאאאאאאאאאאאאאאא איזה כייףףףףףףףף
דורי תתכונני
נספר לכם חווית:p
 
רמלה../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

מה יש לך חפש פה??? בעצם אני יכולה להמליץ לך על "גן תמר" הגלידה הכי טובה בארץ(של אנדרי) אז זה בעיר... ליד הקניון.. תשאלי שם..
 
למעלה