אני ומעייני הולכות לרמלה עכשיו ל... לפגוש את לימורי והלוי המושלמות!! אזז חיוויות אחר כך ביי בייי!!
ח חולה על לימור New member 29/12/04 #1 אני ומעייני הולכות לרמלה עכשיו ל... לפגוש את לימורי והלוי המושלמות!! אזז חיוויות אחר כך ביי בייי!!
ש שרופת תשוקות New member 29/12/04 #2 כה אאאאאאאאאאאאאאאאאאא../images/Emo99.gif אני לא מאמינההההה דורי הולכותתתתתתתת אאאאאאאאאאאאאאאאא איזה כייףףףףףףףף דורי תתכונני נספר לכם חווית
כה אאאאאאאאאאאאאאאאאאא../images/Emo99.gif אני לא מאמינההההה דורי הולכותתתתתתתת אאאאאאאאאאאאאאאאא איזה כייףףףףףףףף דורי תתכונני נספר לכם חווית
ר רעות המתוקה בורלא New member 30/12/04 #4 רמלה../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif מה יש לך חפש פה??? בעצם אני יכולה להמליץ לך על "גן תמר" הגלידה הכי טובה בארץ(של אנדרי) אז זה בעיר... ליד הקניון.. תשאלי שם..
רמלה../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif מה יש לך חפש פה??? בעצם אני יכולה להמליץ לך על "גן תמר" הגלידה הכי טובה בארץ(של אנדרי) אז זה בעיר... ליד הקניון.. תשאלי שם..