אני וכמה חברים רוצים לצאת לילינבלום

טלשי

New member
אני וכמה חברים רוצים לצאת לילינבלום

מה אתם אומרים? שווה לצאת לשם? ממליצים? ד"א אנחנו ב יא'
 

CosmicWay

New member
אממ

אין המלצה חמה...אני לא יודע לגבי הפעם אבל לפני שנה או שנתיים חברים שלי הלכו וגילו שאין כרטיסים...אחרי שהם קנו במוקדמות....
 

פטל קאט

New member
לילנבלום טוובבבב

אני די מתה על הלילנבלום, למרות שאף פעם לא הייתי בהפקה של המועדון עצמו. אתן הולכות למסיבה של הסילבסטר בלילנבלום?
 

Scratchy Girl

New member
הייתי

מבחוץ נראה לא משו בכלל ולא רציתי להכנס בהתחלה.. בפנים-שווה! היה ריק בהתחלה אבל לאט התמלא שם..והיה מאוד נחמד ממליצה.
 

simi18

New member
אני מת על המקום הזה !

הייתי שם כמה פעמים ואפילו שיפצו אותו לא מזמן.. הקטע הוא שרוב המסיבות שם הם ל-18 + מוזיקה שווה וגם לא כזה יקר...
 
למעלה