אני ואיילת הולכים להפגש בפארק:)

N a d a v 1 6

New member
אני ואיילת הולכים להפגש בפארק:)

עם החמוסים שלנו:) אני אקח רק את החמוסה שלי:) את לולה ולא את סוניק סוניק עוד לא מחוסן ואני לא לוקח סיכונים:). גם לולה וגם הכלבה&הכלב שלי באים איתי! לא יזיק להם....=) אזז..אני הולך להתארגן! שבת שלום. אגב רציתי לשאול אתכם משהו קטנטן... אבל דיי חשוב =באיזה גיל לקחת את החמוס לחיסון?..את שלי קיבלתי שהיא הייתה קצת גדולה אז פחות בעיה, אבל מאיזה גיל מחסנים "גור" חמוסים?. הוא בן חודש וחצי אשמח לתשובות.
 

N a d a v 1 6

New member
היה מאוד כייף:) ו..

אנחנו נחכה שאיילת תוסיף את התמונות... ולנטינו פשוט מקסים וחמוד!!!!! אומנם לא מת על החמוסה שלי אבל בכל זאת היה נחמד להכיר את איילת ואת רעות:). ובכלל היה באמת כייף....... אז נחכה שאיילת תתפנה ותשים את התמונות מהמפגש הקטן שלנו!:) כמובן שנפגש עוד בעתיד..ו..עוד מצפה לנו המפגש הגדול בסוכות!!!!!=) ככה שבכלל הולך להיות כייף.
 

WTR

New member
חח איזה חמוד ../images/Emo9.gif

תמונות בדקות הקרובות...
 

skarlet ohara

New member
נדב... כנס

האם ולנטינו נשך את לולה בצוואר? הוא עשה את זה למוסי, השד יודע למה, לא משהו שימנע ממוסי שלי להחזיר לו במפגש חמוסים... (איילת ראי הוזהרת, אני מאלפת את מוסי להסתער על חמוסים סייבלים...) סתם צוחקת.... אבל נדב, תגיד לי אם כן או לא, מתוך סקרנות. שיהיה לכולנו חורף נפלא!!! עמית
 

N a d a v 1 6

New member
אממ תראי..

ולנטינו אכן נשך אותה.. אבל החמוסה שלי בכלל לא רצתה להחזיר לו היא טובת לב! ואני מצפה מאיילת שתעיד על כך מעולם לא נשכה! מעולם!! הוא נשך אותה אבל אני להפך לא חושב שצריך להבהל יותר מיידי זה לא מגיע למצב של דם אוו צווחות חזקות צריך לאט לאט להרגיל בנייהם ואני ואיילת ניפגש עוד! על מנת ללמד את ולנטינו להיות נחמד!:) והחמוסה שלי להפך לא נשכנית..והיא תשמח להכיר את מוסי שלך;). אבל שתדעו לכם שולנטינו מדהים הוא יפה ובריא מאוד! והוא ממש מתוק לקחתי אותו על הידים והוא מתוק אמיתי אני חושב שהוא פשוט מבוהל ובכל זאת שומר על עצמו אולי הוא מרגיש לא בטוח ואין מה לחשוש מהנשיכות....אנחנו בהדרגה נקריב ונרגיל אותם.......=) החמוסה שלי פיצית לאומת ולנטינו.....ואם אתם רוצים ומישהו באזור השרון..נשמח להפגש גם בשבת הבאה בפארק רעננה! יש שם מקום גדול והפעם איילת ניקח רק את החמוסים חח..כאילו מי שגר בסביבה מוזמן לבוא...בעיקרון זה עולה כסף אבל אני אנסה להכניס אתכם כמו שהכסנתי את איילת ורעות חח מהר..;). בכל אופןןןןןןןןן הוא מדהייייייים כמו שאמרתי ואני מצפה שאיילת תוסיף התמונות.. חוצמזה שאדי ממש מתוק;) חיחיחי.....=) לי ולאיילת יש המון במשותף;).
 

WTR

New member
תודה על המחמאות ../images/Emo9.gif

גם המשפחה שלך מקסימה
ואל תלכלך על ולנטינו! הוא לא תוקפני כמו שהוא נשמע
פשוט הוא נפגש עם חיות בבום ולא בהדרגה, אז הוא ישר מגונן על עצמו ותוקף ראית שאחרי זה הוא נהיה בהדרגה יותר בטוח בסביבה שלו ופחות תוקפני.. ועכשיו לתמונות
 

N a d a v 1 6

New member
אויי איזה מדהימים!!!!!!!!!!!!!!!

ולנטינו הוא היותר כהה ולולה היא היותר בהירה! והיותר קטנה והיא שלי:) איזה חמודייייייייייייייים רק מלראות את התמונות אני עוד יותר אוהב אותה לא מספיק שאני מטורף עלייה אבל היא מ=ד=ה=י=מ=ה אותי ואני מאושר בכל יום שלקחתי אותה!!!!!!!!!!=)) אווךךךך=)))))))))))))).
 

WTR

New member
וזו הסיטואציה הכי מצחיקה בעולם..

אתמול רעות באה אליי לתקופה של שבועיים (אמא בחו"ל
) והיא באה עם סוניק. סוניק נפגש לראשונה עם ולנטינו אחרי הרבה זמן, וכן גם אדי עם סוניק. אז זה מה שיצא
סוניק בדק את ולנטינו ואדי בדק את סוניק ממש שרשרת של סקרניים!
 
למעלה