אני הקרל אלוהיך...

utsur

New member
אני הקרל אלוהיך...

יש לי שאלה לכל אלה שלא מאמינים שכבלים+CD+הגברה עושים משהו בחיים שלהם וטוענים שהם סתם מבזבזים את הזמן שלהם בלשכת הבטלה והם לא מוכנים לעבוד, בכלל והם נטל כלכלי על כל העם העובד בציון. והשאלה שלי היא איזה CD+הגברה(האמת כבלים ממש לא מעניינים) אתם מחזיקים בבית. התשובה בלי הסברים ובלי שאלות רק מה אתם מחזיקים, לא מעניין אותי למה, תשובות כמו סבתא שלי הורישה לי CD של קרל שהיה מוחבא בסליק של הפלמ"ח, והלכתי ברחוב ופתאום נפל עלי פאוור של מרק לווינסון מקומה 12 אז אמרתי ,"איי, למה לא נחבר?!" או לא אני בדיוק בדרך לזרוק את המרידיאן לפח כי יש מבצע בסקל על רסיבר יונדאי, לא מעניינות. רק מה, ואפשר לאיזה רמקולים זה מחובר. באמת עניין של הסתקרנות, ולא בקטע של ויכוחים.
 
אף אחד לא יענה לך על השאלה הזו

כי הטענה שלך לא נכונה לגבי אף אחד ממשתתפי הפורום. אף אחד לא טוען שאין הבדלים בצורה גורפת, אלא שמרמה מסויימת אין הבדלים - לפחות בציוד שהם עצמם בדקו, או שיש הבדלים בין ציוד ספציפי זה או אחר (טענות שמגובות גם בהסבר טכני רלוונטי ואמין) שבגלל נחיתות טכנית הם נשמעים אחרת. בהנחה שאתה מקבל את הכתוב לעיל אז: שני המקורות שלי הם DVD ים שלא עולים יותר מ - 800 ש"ח כ"א. ההגברה שלי היא רסיבר HK שעלה לי 1800 ש"ח ב-6 תשלומים. הכבלים הם כבלים שאני עשיתי וגם כבלים שהגיעו עם הDVDים. הערה שאני טורח לשים בכל פעם שעולה טענה מסוג זה: אני עצמי שמעתי הבדלים בין מקורות פעמיים בחיים - פעם אחת מול נגן CD ישן מאוד של סוני שגם נמדד כמו הצרות שלי, ובפעם השניה מול מיצומי שהיציאות האנלוגיות שלו מזעזעות. במקרים אחרים ובהשוואה מול מקורות יקרים מאוד, לא הצלחתי לשמוע הבדלים - כמו גם כל האנשים שהיו נוכחים איתי באותו מעמד. ><>
 

cotler

New member
יענו גם יענו, זה הולך להיות שרשור

ענק
וכעת לתשובה, naim,naim,proac
 

רומן ט

New member
השאלה הזו נשאלה כאן פעמים רבות

גם ע"י אריה, וגם על ידי אחרים... זו שאלה מתריסה, ואי אפשר להתייחס אליה אלא "בקטע של ויכוחים". הרי לא סתם שאלת מה המקור, ההגברה והרמקולים שיש לכל אחד, אלא "יש לי שאלה לכל אלה שלא מאמינים שכבלים+CD+הגברה עושים משהו..." מה, למי שחושב ששעונים שונים מדויקים באותה מידה אסור לקנות רולקס? הקטע של היוקרה והיופי משחק תפקיד אצל אנשים רבים, ולא צריך להניח בזלזול שאם למישהו יש נגן יקר, אז הוא סתם "מבלבל את המוח" לגבי יש/אין הבדלים. ובכל זאת, לשאלתך: מקור: ל-CD - בדרך כלל המחשב, ל-SACD/DVDA הנגן הוא Linn Unidisk 2.1 (ולפעמים גם ל-CD) הגברה - Proceed AVP2+6 + Anthem MCA-3 + Anthem MCA-2 + Hafler Transnova 9303 כבלים - לקדמיים ולאחוריים No Brand מוחלט, לצדדיים Monster זולים יחסית רמקולים - Montana EPS + Montana Monitor + Paradigm Studio-100v2 עוד משהו?
 

utsur

New member
אני יודע

שהשאלה נשאלה אבל היא אוטומטית הופכת לויכוח ואף אחד לא עונה ורק הולכים מכות כל הזמן. בגלל זה הבקשה לא להתווכח כי זה בהחלט מעניין אותי לדעת. כי את הדעות של כל אחד כולם כבר יודעים, זה כבר כ"כ ידוע שזה כבר נצרב לי בזיכרון כך שגם בגלגול הבא אני הזכור מה י.לוי חושב על קומפקט שבשעות הפנאי הוא לא משמש כבלנדר בשביל האשה במטבח . בקשר ליוקרה אין לי בעיה שבן אדם שחושב על יוקרה של המכשיר יקנה קרל אבל זה בתנאי שיש לו רמקולים של ליוינג ווייס בחצי מליון שקל ולא היה לו מה לעשות עם העודף. אבל שוב סיבות להחזקת ציוד לא מעניינות אני יותר רוצה לדעת עם מה הם שומעים ביום יום וזהו.
 

רומן ט

New member
אני לא מבין איך אתה לא רוצה ויכוחים

אבל כותב: "שמעו אחלה של תשובות, אבל לא ניתן להבין מהם מי מחזיק כאן ברייסטון שהוא מאמין שזה עוזר לו ומי התעורר ופתאום גילה קונרד ג'ונסון בסלון" אולי זה רק אני, אבל נראה שאתה כן מחפש ויכוח... אה, כבר כתבתי בעבר שלדעתי יש הבדלים גם בין מקורות וגם בין מגברים, שהם קטנים בהרבה מההבדלים בין רמקולים, ושהם לא ניתנים לשמיעה מעל רמה מסוימת. מה הרמה הזו אני עדיין לא יודע ולא סגור על עצמי, רק שמיום ליום וממבחן למבחן נראה לי שהרמה הזו נמוכה הרבה יותר מכפי שניתן לצפות...
 

utsur

New member
הסיבה היא לא ויכוח אלה...

פשוט נזכרתי מאיזה סיפור עם אמא שלי שהיא פולניה אליטסטית שמתחברת לעם, שאמרה לי שהיא קונה כל מה שג. יפית ממליצה(במיוחד מוצרי נקיון) כי היא בן אדם אמיתי מהעם ולכן היא מעדיפה להאמין לה על פני אוכלי הסושי שקופצים כל פעם בפרסומת, ברגע אומרים קוקה קולה או שמפו. שהסברתי לה שג. יפית היא מליונרית שנוסעת בב.מ.וו קונה בכיכר המדינה ואין לה מושג בחומרי ניקוי כי העוזרת שלה מנקה את הבית. אמא שלי הייתה המומה בהתחלה ואח"כ אמרה:"יותר בחיים העוזרת שלי לא תנקה באותם חומרי ניקוי של העוזרת של ג.יפית.". אין ספק סיפור מזעזע של אישה מרומה. ורציתי לבדוק אם אנחנו פה לא באותה סיטואציה. נ.ב. הסיפור הוא בדוי אין לו שום קשר למציאות. כל קשר בין השמות או העלילה למציאות הוא מקרי בהחלט.
 

amir008

New member
המערכת שלי לפני היותי יבואן:

סט מס 1 : הגברה : DENON 6600 MONO BLOCKS מקור : MARANTZ CD 63 KI SIGNATOR פרה : YAMAHA CX 1000 רמקולים: KEF REFERENCE 105/3 כבלים : MONSTER סט מס 2 : הגברה : CLASSE AUDIO 200 פרה :CLASSE AUDIO CP45 מקור : MERIDIAN 206 רמקולים: SONUS FABER ELECTA כבלים : MONSTER סט מס 3: הגברה : ELECTROCOMPANIET DMB 100 פרה : TRILOGY 901 \ ELECTROCOMPANIET EC 4 רמקולים: SONUS FABER AMATUR מקור : LINN IKIMI כבלים :MONSTER +מה שאני מיבא ... סט מס 4: הגברה : CARY SLAM 100 ואח"כ CARY 805 SINGLE ENDED MONO BLOCKS פרה :ELECTROCOMPANIET EC 4 מקור : MARANTZ CD 7 רמקולים: SONUS FABER GURENARI כבלים : MONSTER M 2.4 + XLO LIMITED EDITION+מה שאני מיבא... סטנד : AUDIOPHILE BASE סט מס 5: הגברה : KRELL FPB 250 MONO BLOCKS מקור : KRELL KPS 25 sc {מקור עם פרה} רמקולים: DYNAUDIO CONFIDENCE 5 כבלים : ,מה שאני מיבא.. סטנד : ZOHTICUS סט מס 6: רמקולים : DYNAUDIO CONFIDENCE C 4 הגברה : ANTIQUE SOUND LAB- HORICCAN .
 

amir008

New member
המערכת שלי לפני היותי יבואן:

סט מס 1 : הגברה : DENON 6600 MONO BLOCKS מקור : MARANTZ CD 63 KI SIGNATOR פרה : YAMAHA CX 1000 רמקולים: KEF REFERENCE 105/3 כבלים : MONSTER סט מס 2 : הגברה : CLASSE AUDIO 200 פרה :CLASSE AUDIO CP45 מקור : MERIDIAN 206 רמקולים: SONUS FABER ELECTA כבלים : MONSTER סט מס 3: הגברה : ELECTROCOMPANIET DMB 100 פרה : TRILOGY 901 \ ELECTROCOMPANIET EC 4 רמקולים: SONUS FABER AMATUR מקור : LINN IKIMI כבלים :MONSTER +מה שאני מיבא ... סט מס 4: הגברה : CARY SLAM 100 ואח"כ CARY 805 SINGLE ENDED MONO BLOCKS פרה :ELECTROCOMPANIET EC 4 מקור : MARANTZ CD 7 רמקולים: SONUS FABER GURENARI כבלים : MONSTER M 2.4 + XLO LIMITED EDITION+מה שאני מיבא... סטנד : AUDIOPHILE BASE סט מס 5: הגברה : KRELL FPB 250 MONO BLOCKS מקור : KRELL KPS 25 sc {מקור עם פרה} רמקולים: DYNAUDIO CONFIDENCE 5 כבלים : ,מה שאני מיבא.. סטנד : ZOHTICUS סט מס 6: רמקולים : DYNAUDIO CONFIDENCE C 4 הגברה : ANTIQUE SOUND LAB- HORICCAN פרה : KORA ECLIPSE מקור :MARC LEVINSON 39 סטנד : ZOHTICUS כבלים : מה שאני מיבא - חוץ מזה עברו אצלי הרבה מכשירים אך אלו היו הסטים שחייתי איתם לפחות שנה ומעלה כל אחד מהם. אמיר ארמה .
 

YanivZX6R

New member
שלי

CDP - רוטל 971 מגבר - מנלי סנפר. פרה - מנלי שרימפ כבלים - נקנו בACE.
 

ttbar

New member
המערכת שלי

מקור:Arcam CD73 + TACT RCS מגבר:Cary SLI-80 רמקולים: Sonus faber Grand piano אינטרקונקט: Kimber Hero כבלי רמקולים: QED
 

eyalpor

New member
לפני שהתחלתי לייבא מכשירים

ולעסוק באודיו באופן מקצועי, זאת היתה המערכת שלי (זה היה לפני 10 שנים בערך, אבל המוצרים עדיין נחשבים איכותיים מאוד גם היום): פטיפון: מוצר שאני מייבא גם היום, אז לא אתייחס אליו. עליו היתה זרוע של WEATON TRIPLANAR וראש של ENSAMBLE קומפקט: אין פונו סטייג': VENDETTA RESEARCH SCP-2 פרה: ENSAMBLE VIRTUOSO פוואר: ENSAMBLE CORIFEO רמקולים: ENSAMBLE REFERENCE + PROFUNDO כבלים: MIT ו - CARDAS. המערכת נשמעה מצוין אז, וגם תשמע מצוין היום. מי שיכול להשיג מוצרים כאלה יד שניה - שיחטוף.
 

רועי51

New member
יופי אז תוכל לעזור לי!

מחפש הגברה סבירת מחיר ל ENSEMBLE REFERENCE, על סטנדים מקוריים. מחוברים כיום למגבר טרנזיסטורי שיוצר בארץ ונקרא בשם הבלתי אפשרי: AIDEION MIAA-1. אינטרקונקטים HARMONIC TECH. MAGIC. כבלים לרמקולים אף הם של ENSEMBLE. נגן דיסקים MCCORMACK PRISM2.
 
שלי

NAD S500i - CDP NAD S300 - Integrated B&W 801 S3 Matrix - Speakers Kimber 8TC - Speaker cable No Brand - Interconnect No Brand - Power Cable No Brand - Stand No Brand - living room
 

אדודו1

New member
ושאלת השאלות ..איזו מערכת

היתה גורמת לכם להרטיב ...על מה אתם חולמים...?
 

utsur

New member
נ.ב.

צריכים גם להוסיף אם אתם מאמינים או לא מאמינים בחשיבות המוצר. כלומר CD והגברה. בקיצור לאיזה צד אתם שייכים. לדעותי: מאמין בחשיבות CD והגברה לא פחות מרמקולים.(כבלים לא. לפחות לא ברמת המיד ריינג', מעולם לא בדקתי רמות יותר גבוהות כך שאין לי מושג) מערכת: CD: Marantz CD17 MKII הגברה:מרנץ PM7200(סטריאו)
 

joe blow

New member
שלי

מקור - DVD Toshiba SD-220E הגברה - Roksan Caspian AV 5 פרה - Lexicon MC-1 רמקולים ראשיים - Avance Dana 680 XT סנטר - Paradigm CC170 אחוריים - Paradigm Atom כבלים לרמקולים ראשיים וסנטר - מונסטר זולים כבלים לאחוריים - No Brand
 

UberFreak

New member
שלי

Digital source: Pioneer Elite CLD-99 and an HTPC Analog source: Thorens TD125mkII/Ortofon super-OM30 head/Creek OBH8se Phono-stage Pre/Processor: Theta Casanova Amps: Bryston 3Bst & 4Bst Speakers: Vandersteen 3A & Avance Signature 3 Cables: Audioquest (speakers & interconnects), MIT & Transparent (digital)
 
למעלה