אני הקרל אלוהיך...

UberFreak

New member
תוספת

שכחתי סאבוופר: Velodyne VA-1215 דעתי לגבי הבדלים, יש גם יש, במקור ובהגברה. כל פריט שיש לי קניתי לאחר השוואה אצלי בבית כאשר שמעתי עם כל אחר מספר ימים. לדעתי, מבחנים מהסוג שחברים כאן בפורום עשו זה לא מספיק כדי לגבש דעה על מוצר. כבר קרה ששיניתי דעתי על רמקול לאחר ששהה אצלי קצת זמן ושמעתי עליו שעות רבות וסוגים שונים של מוסיקה. לגבי כבלים, לא ניסיתי להשוות בין כבלים שונים אבל על הרמקולים שלי שמעתי הבדל בין כבל בודד ל- Bi-Wire וכך אני עובד עכשיו. ההבדל דיי עדין ואם לא הייתי מכיר את המערכת שלי (והמוסיקה) כ"כ טוב לא בטוח שהייתי שם לב. שורה תחתונה - לדעתי כל אחד צריך לסמוך אך ורק על השמיעה שלו עצמו. חוות דעת מאנשים אחרים זה נחמד אבל לא העיקר.
 

רומן ט

New member
בתור זה שנכשל (יחד איתי)

במבחן העיוור בין ה-LINN ל-LG, אין לך מה לדבר על הבדלים...
 

UberFreak

New member
כמו שאמרתי

סוג כזה של מבחן שווה כקליפת השום, לעניות דעתי
 
סליחה, כשישבת אז אצל רומן היית

בטוח מאוד שתוכל לזהות הבדלים והצעת את עצמך - לא טענת אפילו לרגע שהמבחן לא טוב. אפילו היית נלהב להוכיח שאתה שומע את ההבדלים שרומן לא שמע כשישבת מהצד מביט בו מפספס. ><>
 

י.לוי

New member
ככה זה אצל אלו ששומעים. הכל הולך

ומקובל עד שמתברר שלא שומעים ואז מתחיל שלב התרוצים. יואב
 

UberFreak

New member
שום תירוצים

אני לא מחפש להוציא כסף מיותר אבל גם לא אשתכנע שאין הבדל כי ברגע נתון אחד, במבחן מסוג מסויים על מערכת שאני לא מכיר בכלל, לא זיהיתי הבדל משמיעה של כמה דקות. לחשוב שתנאים כאלו מספיקים זה, תסלח לי, שטויות.
 

י.לוי

New member
אז מה הבעיה? תבדוק את עצמך בבית

ע"י מבחן עיוור ותגיע למסקנה הנכונה. אני בטוח, שאילו היית מצליח לזהות הבדלים אצל רומן בכמה דקות הללו, הן היו מספיקות לך בכדי להגיע למסקנה. יואב
 

UberFreak

New member
אתה מפספס את הנקודה שלי

רוב הסיכויים שגם אם אני אעשה מבחן כזה אצלי בבית, יהיה לי קשה מאד או בלתי-אפשרי להצביע על הבדל מיידי. כשהגעתי אז לרומן, בפעם הראשונה שהמקור הוחלף גם רומן וגם אני שמענו הבדל ואפילו הסכמנו עליו, תוך מספר דקות. אבל ככל שהזמן עבר, ושמענו אותם קטעים שוב ושוב, והחלפנו בין המקורות כל דקה או שתיים, הכל כבר נשמע אותו הדבר - וזאת בדיוק הבעיה! בשביל להצביע על הבדל, אם יש, צריך "לחיות" עם המכשירים המתמודדים כמה ימים, לשמוע מוסיקה שמכירים טוב מאד על כל אחד מהם, לאורך זמן (לא דקות - שעות). כך עשיתי כשקניתי מגבר. היו לי בבית לסוף שבוע שלושה מגברים בתחום התקציב שלי, שמעתי כל אחד עם קטעים שאני מכיר היטב וציינתי לעצמי מה מפריע לי ומה אני אוהב, וכמובן איך זה בהשוואה למגבר הנוכחי שלי שלצליל שלו אני רגיל ומכיר טוב. בסופו של דבר לקחתי את המגבר שאת התכונות שלו הכי אהבתי. אחד מהם פסלתי די מהר, בין השניים הנותרים לקח יותר זמן להחליט. מהסיבה הזאת, לעולם לא אגבש דעה על מוצרים במבחנים מהסוג שנידון כאן, פשוט מהנסיון שלי זה חסר תועלת.
 

י.לוי

New member
אני לא מפספס את הנקודה. הבנתי אותך

היטב. קח אליך הבייתה שני מכשירים/כבלים לכמה זמן שאתה רוצה. כשתהיה מוכן ובטוח בהבדלים תעצום עיניים ותבדוק. במידה וזיהית סבבה, במידה ולא תסיק מסקנות בהתאם. יואב
 

UberFreak

New member
זה היה המבחן הראשון מסוג זה שניסיתי

ולעניות דעתי זה פשוט לא עובד, מהרבה סיבות. ושוב, כל אחד ישפוט לעצמו מה טוב לו. אחרי ש"נכשלתי" בניחוש לא רצתי לקנות DVD LG שיחליף את הטרנספורט שלי. הדבר היחיד בו המבחן שכנע אותי זה שהוא לא מאפשר באמת לאבחן מה עדיף ומה ישמע לי טוב אצלי בבית.
 

utsur

New member
עזבו אותכם למה לריב כולנו עם אחד

הבנו אחד חושב ככה אחד חושב אחרת עוד פעם להתחיל עם זה. בקצב הזה עוד 3000 שנה יגלו חייזרים עדויות למלחמת עולם שלישי שהחריבה את העולם והרמז היחיד שיהיה להם להבין ממה הכל התחיל יהיה XLO.
 

utsur

New member
וואו

שמעו אחלה של תשובות, אבל לא ניתן להבין מהם מי מחזיק כאן ברייסטון שהוא מאמין שזה עוזר לו ומי התעורר ופתאום גילה קונרד ג'ונסון בסלון.
 
המערכת שלי (תודה לאורי יפה)

סטריאו : פרה Cyrus pre-x vs Cyrus 8 cd : cd תוספת של Cyrus psx-r (מייצב ייחודי) לכל מוצר 2 מונובלוקים Cyrus mono x כבלים : של Cyrus רמקולים JMlab electra 926 קולנוע ביתי: yamaha 795 dvd toshiba רמקולים אחוריים AR
 

grafitis

New member
זה היה בהומור

לפני כמה זמן, שמעתי רמקול שלהם מסדרת האוטופיה משודך להגברה של "קלסה" וזה היה לא פחות ממדהים.
 

knappertsbusch

New member
עברה שדרוג (או שינפול, בעצם)

מקור נוכחי - DVD של טושיבה, SD-2960, מהיציאות אנלוגיות מגבר - מכשיר חביב, NAD C300 מגבר 2 - כשאני מתנייד עם הרמקולים, T-AMP בעבר: CD שהוחלף - מכשיר חביב גם כן, NAD C541. בוצע מבחן עיוור למחצה בו עומת עם הטושיבה, ולא נתגלו הבדלים בכלל. DVD נוסף - איזה דרעק של יונדאי (שעדיין פועל!!) - היה הבדל בשמיעה בינו לבין ה-NAD, ומאוחר יותר בבדיקה של כמה TEST TONES ומדידות ב-COOLEDIT התגלה גם הבדל מדידתי ביניהם.
 

uri yaffe

New member
"בוצע מבחן עיוור למחצה"?

אני מקווה שהבנתי נכון, מצ"ב תמונה:
 
למעלה