אני הולך לקנות לעצמי הרבה אויבים...
שלום לכולם. אני יודע שאני הולך לקנות לעצמי הרבה אויבים עכשיו אבל סתם מתוך שעמום של יום שבת בבוקר בא לילכתוב את זה. למי שמכיר אותי ולמי שלא, אני בחור אפס. אני מה שנקרא ``ותיק`` בצ`ט(משהו כמו 10 חודשים) אבל למעשה בחודש האחרון לא הייתי כאן בכלל וגם בחודשים הקרובים כמעט ולא תראו אותי. את רוב החדשים אני לא מכיר, וגם כשאני מגיע למפגשים אני כמעט ולא מתערבב עם האנשים. מה שאני רוצה להגיד נוגע לחיים הפרטיים של כולם. אני חושב שאתם קצת מוציאים את הדברים מפרופורציות. זה כולה צ`ט, אנשים! נכון שאפשר לפגוש כאן חברים אמיתיים, וגם אני חושב שמצאתי כמה כאלה כאן, אבל אתם מגזימים... שאני רואה הודעות כמו ``יום חמישי היה אחד הימים הכי טובים שלי בחיים``, או ``זו התקופה הכי יפה שלי בחיים`` או ``כולם כאן פשוט אחלה`` בא לי להתפלץ... אני אומר את זה רק לחלקכם, ואני אומר את זה בתור חסר חיים מוחלט(וכמובן אפס), אבל - צאו מזה!!! אתם נהנים במפגשים? סבבה, תהנו. מצאתם חברים חדשים? סבבה שוב... אבל תקחו את הכל בפרופורציות! ואם זו באמת התקופה הכי טובה בחיים שלכם... אז אולי מצבי לא כל כך רע כמו שתמיד היה נדמה לי... אה... כן... ועוד בקשה אחת... תוציאו את החיים הפרטיים שלכם מזה... אנשים שלא צריכים לדעת על החיים הפרטיים שלכם לא צריכים לקרוא את זה בהודעות שאתם משאירים בפורום... וכולנו יודעים כמה רכילויות זה יוצר... לסיום, אני יודע שמי שבאמת מכיר אותי כאן, יודע למה התכוונתי בהודעה הזו. ומי שלא, מוזמן לקלל, לגדף, לנבל וכדומה כאוות נפשו... שבת שלום, בחור אפס
שלום לכולם. אני יודע שאני הולך לקנות לעצמי הרבה אויבים עכשיו אבל סתם מתוך שעמום של יום שבת בבוקר בא לילכתוב את זה. למי שמכיר אותי ולמי שלא, אני בחור אפס. אני מה שנקרא ``ותיק`` בצ`ט(משהו כמו 10 חודשים) אבל למעשה בחודש האחרון לא הייתי כאן בכלל וגם בחודשים הקרובים כמעט ולא תראו אותי. את רוב החדשים אני לא מכיר, וגם כשאני מגיע למפגשים אני כמעט ולא מתערבב עם האנשים. מה שאני רוצה להגיד נוגע לחיים הפרטיים של כולם. אני חושב שאתם קצת מוציאים את הדברים מפרופורציות. זה כולה צ`ט, אנשים! נכון שאפשר לפגוש כאן חברים אמיתיים, וגם אני חושב שמצאתי כמה כאלה כאן, אבל אתם מגזימים... שאני רואה הודעות כמו ``יום חמישי היה אחד הימים הכי טובים שלי בחיים``, או ``זו התקופה הכי יפה שלי בחיים`` או ``כולם כאן פשוט אחלה`` בא לי להתפלץ... אני אומר את זה רק לחלקכם, ואני אומר את זה בתור חסר חיים מוחלט(וכמובן אפס), אבל - צאו מזה!!! אתם נהנים במפגשים? סבבה, תהנו. מצאתם חברים חדשים? סבבה שוב... אבל תקחו את הכל בפרופורציות! ואם זו באמת התקופה הכי טובה בחיים שלכם... אז אולי מצבי לא כל כך רע כמו שתמיד היה נדמה לי... אה... כן... ועוד בקשה אחת... תוציאו את החיים הפרטיים שלכם מזה... אנשים שלא צריכים לדעת על החיים הפרטיים שלכם לא צריכים לקרוא את זה בהודעות שאתם משאירים בפורום... וכולנו יודעים כמה רכילויות זה יוצר... לסיום, אני יודע שמי שבאמת מכיר אותי כאן, יודע למה התכוונתי בהודעה הזו. ומי שלא, מוזמן לקלל, לגדף, לנבל וכדומה כאוות נפשו... שבת שלום, בחור אפס