אני הולך לקנות לעצמי הרבה אויבים...

אני הולך לקנות לעצמי הרבה אויבים...

שלום לכולם. אני יודע שאני הולך לקנות לעצמי הרבה אויבים עכשיו אבל סתם מתוך שעמום של יום שבת בבוקר בא לילכתוב את זה. למי שמכיר אותי ולמי שלא, אני בחור אפס. אני מה שנקרא ``ותיק`` בצ`ט(משהו כמו 10 חודשים) אבל למעשה בחודש האחרון לא הייתי כאן בכלל וגם בחודשים הקרובים כמעט ולא תראו אותי. את רוב החדשים אני לא מכיר, וגם כשאני מגיע למפגשים אני כמעט ולא מתערבב עם האנשים. מה שאני רוצה להגיד נוגע לחיים הפרטיים של כולם. אני חושב שאתם קצת מוציאים את הדברים מפרופורציות. זה כולה צ`ט, אנשים! נכון שאפשר לפגוש כאן חברים אמיתיים, וגם אני חושב שמצאתי כמה כאלה כאן, אבל אתם מגזימים... שאני רואה הודעות כמו ``יום חמישי היה אחד הימים הכי טובים שלי בחיים``, או ``זו התקופה הכי יפה שלי בחיים`` או ``כולם כאן פשוט אחלה`` בא לי להתפלץ... אני אומר את זה רק לחלקכם, ואני אומר את זה בתור חסר חיים מוחלט(וכמובן אפס), אבל - צאו מזה!!! אתם נהנים במפגשים? סבבה, תהנו. מצאתם חברים חדשים? סבבה שוב... אבל תקחו את הכל בפרופורציות! ואם זו באמת התקופה הכי טובה בחיים שלכם... אז אולי מצבי לא כל כך רע כמו שתמיד היה נדמה לי... אה... כן... ועוד בקשה אחת... תוציאו את החיים הפרטיים שלכם מזה... אנשים שלא צריכים לדעת על החיים הפרטיים שלכם לא צריכים לקרוא את זה בהודעות שאתם משאירים בפורום... וכולנו יודעים כמה רכילויות זה יוצר... לסיום, אני יודע שמי שבאמת מכיר אותי כאן, יודע למה התכוונתי בהודעה הזו. ומי שלא, מוזמן לקלל, לגדף, לנבל וכדומה כאוות נפשו... שבת שלום, בחור אפס
 

מורני !

New member
לאו דווקא...

אני חושבת שכל אחד יכול לחיות את חייו כרצונו.... ואם אני בוחרת לחיות את החיים שלי בין העבודה, הלימודים והצאט... זו זכותי המלאה. אני לא באה להעביר ביקורת על אף אחד.. כי האמת שאין לי ממש כוח להיכנס לזה... אבל... אפס.... גם לך אין זכות להעביר ביקורת.... ולדעתי כמה מין הדברים שכתבת נורא נכונים... אבל בגלל ההתחלה של הדברים כל הנימה של ההודעה שלך קצת מכעיסה. בכל אופן... הנקודה שלי היא..... אתה, יותר מהרבה אנשים כאן, יודע מה טיבו של הצאט ויודע את היתרונות של האנשים שהוא מביא לחיים שלך... כמוני, גם אתה היית בתקופה שהאמנו שכולם הם חברים טובים... בקשר לריכולים.. אני לא אוסיף... וחוץ מיזה... געגעתי אלייך..... מה שלומך? שבת שלום..
 
שלומי...

טוב בסה``כ אבל אם שלומי היה ממש טוב אולי לא הייתי כותב את ההודעה הזאת. אבל לא חשוב. בכל מקרה, מורני את יודעת שכתבתי חלק קטן מהדברים שיש לי להגיד, וסתם רציתי להביע דיעה. ולחתול - האמת שבכלל לא זכרתי איפה קראתי את המשפטים שציטטתי בהודעה. אין לי שום דבר אישי נגדך.
 
לך חפש בסדר???

ראיתי שלקחת את ההודעה שלי בתור דוגמא לאנשים חסרי חיים. רק שתדע לך שבאמת התכוונתי לכל מלה, ואם זה הקטע שלך, לנסות לקטול הודעות של אנשים כמוני אז סבבה, זה לדעתי מראה על חוסר חיים. מה הבעייה, קשה לך לראות מישהו מאושר? קשה לי להבין... בכל מקרה אם אתה לא רוצה להכניס את החיים הפרטיים שלך לכאן, אתה לא חייב ואף אחד גם לא ביקש ממך, אבל אם אתה לא רוצה לדעת על החיים הפרטיים שלי, אז פשוט אל תקרא את ההודעות שליי, כי אני כן מכליל את הפורום והצ`ט כחלר מהחים שלי, ופגשתי פה כמה חברים שישארו חברים שלי הרבה יותר זמן מהרבה אנשים שפגשתי ``בחיים האמיתיים`` או איך שלא תקרא לזה. ועוד דבר, זה שאמרתי שזאת האחת התקופות הטובות בחיי לא אומר שהמצב שלך לא כל כך גרוע, בנאדם כמוך שמשווה את המצב שלו למצבם של אחרים - מצבו באמת גרוע. ואם אתה רוצה את עצתי (לא חייב) תנסה להסתכל על החיים שלך כדי לראות מה אפשר לשפר בהם, לא על החיים שלי או של מישהו אחר. זה שאני מפיק את כל הטוב שבמקום הזה (ואני בטוח שעוד רבים מרגישים כמוני) לא עושה אותי מושא ללעג או לפלצנות. ומי שחושב שהוא יכול לנסות להשפיל אותי או את החברים שלי פה, פשוט יכול ללכת לחפש... קאפיש? סופ``ש רגוע לכולם, חתלתול
 

אקזוטי20

New member
חתולי אחי...........

האפסון הזה פה כבר 10 חודשים כמו שהוא אמר אז כנראה שהוא שקוע פה עד הצוואר . ואחד שכל כך הרבה זמן פה הוא נראה לי חסר חיים. אז עזוב אותו ותמשיך הלאה. חתולי ,כשמו כן הוא אפסון
 
אני יודע בדיוק מה הוא, אבל......

הייתי חייב להשיב תגובה, לא? תודה בכל זאת...
 
מצדד בחתול...

אפס... אני בכלל לא מבין מה המטרה של ההודעה שלך.. הבחור הזה..חתול פרוס...שהוא בחור אחל`ה שחבל על הזמן....בחור שלא מתעסק בחרטות...בחור אמיתי..והלואי וכולם היו כמוהו כאן.......רק הביע את רגשותיו...והוא לפחות בחור כנה....מה זה קשור יש חיים או אין חיים.. הבחור נהנה וזהו..!! אז במקום להשתתף בשמחתו ..אתה עוד עוקץ אותו? לא במקום בכלל... אין לי כלום נגדך...אבל ממש לא במקום..!!! ביי... *איטלקי23S חבר של חתול פרוס*
 
אין הרבה אנשים.........

שאומרים באמת מה שיש להם על הלב.... אני שמח שאתה מחשיב אותי כאחד מהם, ואני באמת חושב שיש פה עוד רבים כמוני וכמוך, שהכי חשוב להם להיות אמיתיים. באמת תודה על הכל אחי, חתלתול חבר של איטלקי23S.....
 

אקזוטי20

New member
אפסון.........

אתה אולי לא מכיר אותי או שכן זה לא חשוב כל כך. רציתי רק להגיד שלך שההודעה שלך מה זה לא קשורה לכלום. יש כאלו שלוקחים ת`צאט קצת יותר ברצינות ויש כאלו שמחפפים . בכל אופן אז אם מישהו מצא לו פה חברים אמיתיים זה לא אומר כלום על הבן אדם. ואם הוא נהנה במפגש כמו שהוא לא נהנה אף פעם זה לא אמור להטריד אותך . אתה לא יודע כלום על העבר של האנשים פה. מה היה איתם בעבר בעיה חברתית כל שהיא . ודווקא פה בצאט הוא מצא את המסגרת שלו אז......אחי תעשה חושבים לפני שאתה כותב שטויות. ואתה אפילו ידעת למה תגרום לפי הכותרת שלך שמים לב. או שמא זה היה אך ורק כדי לקבל תשומת לב. *אקזוטי בהסתייגות חריפה*
 

tiptipon

New member
אושר!!!!!!!!

אפס - יש לי רק דבר אחד להגיד לך: אושר לא קונים בכסף!!!!!!!! אושר ושמחה אלו שני מצרכים מאוד נדירים בימיינו ואם המקום הזה גורם אושר ושמחה אפילו רק לבן אדם אחד אז אין לך שום זכות לבוא ולקחת לו את זה. הצ`אט הוא דבר מוזר - כל בן אדם מסתכל עליו אחרת אם אתה רואה בו כבריחה קצרה מהחיים הטורדניים ומקשיי היום יום שיבושם לך - יש אנשים אחרים שזה מביא להם אושר ומעבר לכך - לא אתה ולא אני ולא אף אחד יכולים לקום ולקרוא על זה תגר. אי לכך ובהתאם לזאת אין לך לי או לאף אחד זכות לבוא ולבקר פה אף אחד. וזהו!!!!!! אושר לכולם!! שמחת חיים ואהבה!!! ולא לשכוח - טיפטיפון לשלטון!!!!!! נ.ב אני אתגעגע - נשבע H-)
 

קספר

New member
בחור אפס ( שבכלל לא אפס ) ...

שמע אחי ... אני לא אתייחס למה שאמרת בתחילת ההודעה. זה יכול לרגש אנשים מה לעשות.בכל זאת לפגוש אנשים שאתה מדבר איתם מאחורי זה קצת יכול לרגש. אבל בקשר למה שרשמת בסוף ההודעה יש לי מה לאמר. אנשים לא מספרים רק על החיים הפרטים שלהם אלא גם אל מה שמציק להם וכואב להם. אנשים רוצים לשתף את הבעיות שיש להם על הלב עם אנשים אחרים ואין שום דבר פסול בכך. איך שלא יהיה שבת שלום אחי ושמור על עצמך אחיך האוהב קספר :)
 

Numnum

New member
ההודעה הכי יפה בחיי,

שמע אחי, נגעת לליבי. אני עם דמעות וכולי רועד . זו הייתה ההודעה הכי מרדשת שקראתי בחיי, הפתיוחת שאתה מגלה, ומה שהפורום גרם לך לחושב זה פשוט מדהים. לא ידעתי שאפשר להגיע לשיאים רגשיים חדשים רק מקריאת הודעה. סססתתתתתתתאאאאאאאםםםםם !! שמע, אחלה, אתה צודק, אולי אפשר להפריד וצריך גם לפעמים, אבל אם טוב להם עם זה למה לא ?. הנה לך לא טוב, אז אתה מפסיק, יש אנשים שטוב להם - אז הם ממשיכים עוד ועוד - כל עוד טוב להם, אתה חושב שאם מישהו היה סובל פה הוא היה נשאר ?! הרי אף אחד אינו כבול לצאט . ואגב - תקרא טוב טוב את ההודעה שלך ! עירבת שם את כל הרגשות שלך, שפכת את כל מחשבותיך, וספרת לנו מה קורה לך בחיים הפרטיים והוירטואלים. סוף מעשה במחשבה תחילה. יום טוב אחי . שלך ובשבילך, נומ + נום .(בהאנג-אובר)
 
אחי אתה כתבת הרבה שטויות...לדעתי.

מה קשור להוציא הכל מפרופורציות כן נכון הייתי באחלה של מיפגש והוא היה מעולה עם אחלה של מוזיקה הרבה אלכוהול והכי חשוב אנשים שאני אוהב וכיף לי לבלות איתם מה זה להוציא מפרופורציות....מה קשור? טוב לי סבבה לי יש עדיין את החברים מהבית שאני מבלה איתם שישי ושבת וכל השבוע וכן גם אם יש לי משהו מציק על הלב אני יודע מי הם החברים שלי ואני בטוח שהם לא ירכלו תאמין לי שאני יודע על מה אני מדבר אנשים כאן התיעצו איתי בדברים שלחברים הכי טובים שלהם הם לא סיפרוואני בחיים לא אלך לספר את זה למישהו אחר כמו שהם סומכים עליי אני סומך עליהם וכמו שכבר אמרתי אני יודע טוב מאוד מי החברים שלי ועם מי להצתיעץ אז כמו שאמרתי אחי לפי דעתי ואם בא לאותו בן אדם להשאיר משהו בפורום מה זה משנה ירכלו עליו או לא? כל אחד יראה את ההודעה בפורום ותאמין לי שאין כמו לספר למישהו שאתה לא מכיר מה הן הבעיות שלך זה הדבר הכי קל אתה יכול לשאול את כמה מהאנשים כאן (מי שאני מדבר עליו יודע את זה) שהתיעצתי איתן בהרבה בעיות והוצאתי דברים מהלב וזה היה ממש מדהים זוהי בכל מקרה אחי דעתי ותיסלח לי אם אמרתי שכתבת שטויות כי אולי מבחינתך אלו הן לא שטויות בכל מקרה אני לא שולל את דעתך אני פשוט לא מסכים איתך בכלל ברי סחרוף 25
 
אפסוני...?

הממממממ הממממממממ המממממממממ......... זה היה......לא ממש נחמד..... או אולי... ממש לא נחמד.... אנשים כותבים פה.. מה שיש להם.. לומר.... וכל אחד יכול לכתוב מהשבא לו.... לא ככה? אז... מה הקטע...? זההיה.. מווווווזר.... בעעעעע בעיייייי
 
לאחיי ואחיותיי היקרים... :cool:

דבר ראשון, יש נושא שכולם כאן הסכימו עליו בפה מלא ללא שום הסתייגויות שזה : להתייעץ עם מישהו שאתה לא מכיר בנושאים שמטרידים אותך, בדברים שבחיים לא היית מספר לחבר הכי טוב שלך שאתה מכיר עוד מתקופת הגן...וזה מה שהכי יפה פה , אתם לא חושבים???? הרי כאן אין מישהו שמכיר אותך ויכול לשפוט אותך לפי ההיכרות ביניכם, או לדעת מה החולשות שלך ולתמרן אותך על פיהם לטובתו האישית...מי שנמצא כאן לא מכיר אותך בכלל ויכול לייעץ לך בצורה אובייקטיבית ונייטרלית לחלוטין...כשאתה מספר לו מה מציק לך אתה יודע שבחיים הוא לא יספר למישהו שאתה לא רוצה שזה יגיע אליו..כי בנינו הוא לא מכיר לא אותו ולא אותך, וזה מה שיפה פה... לפי התגובות שלכם למה שמר אפס רשם, אני רואה כאן שנוצרה חברות אמיתית בין כל האנשים כאן, וזה ממש דבר יפה, אז לפני שאני אתחיל להזיל כאן דמעה...(חבל על כל דמעה=אין מים במדינה....חחח), אני מאחלת לכולם שתמשיכו להיות חברים טובים, ושתמשיכו לייעץ אחד לשני, הרי כל אחד עושה בסוף מה שהוא רואה לנכון, ותמיד טוב לקבל ביקורת בונה לטוב או לרע ממישהו אחר.... שיהיה בהצלחה לכולם... אוהבת אותכם... הפרסייה הזועמת 007 חומייני בונד... נ.ב: שמתי לב שאנשים גודלים פה עם הזמן ....בארי היה בן 24 והיום הוא בן 25.... ;-)
 
קצת רקע

אנשים , לפני שכל אחד מכם קופץ ומתחיל להתעצבן , חכו שניה. יש דברים שאתם לא יודעים . מה שאפס כתב לא בא במטרה לפגוע , או לנסות ולהיות יפה נפש. עם כל הכבוד לחבורה הזאת שבניתם פה , הייתה פה חבורה גדולה יותר לפני... גם אנחנו חשבנו שגילינו את אמריקה....שהצלחנו לעשות דבר שאף אחד לא עשה.. לעבור מוירטואל למציאות. אנשים...זו הייתה תקופה נפלאה... כל הזמן היינו ביחד.ומדובר פה על חבורה של ארבעים איש... אבל...ולכל סיפור יש את האבל שלו... לאט לאט התחילו הליכלוכים....התככים...גועל הנפש... ופתאום , כל החבורה הנפלאה הזו , שהיו מוכנים פעם לת הכל אחד בשביל השני , כולם נהייו חשדניים אחד כלפי השני , כולם דיברו מאחורי הגב , וכל התקופה היפה הזו מהר מאוד הגיעה לסיומה.. כל מה שאפס כתב פה , ככה נראה לי , זה מהנסיון שלו.... הנסיון המר שלו.. כל מה שהוא כתב בא במטרה לנסות להראות לכם שמאחורי כל האידיליה הזו יש דברים אחרים , דברים אפלים... לכל אחד פה יש את החיים שלו כל אחד והאהבות הקטנות שלו . בקטע הזה אני מצטרף לאפס , ואומר לכם.. אנשים , תשמרו קצת לעצמכם , כי אם לא , אני מבטיח לכם שמהר מאוד כל מה שהיה שלכם ורק שלכם , יהפוך לנחלת הכלל... אז קחו את זה לתשומת ליבכם , ואני מקווה מאוד שאני אתבדה... Wish
 

shanikoo

New member
אולי באמת תקשיבו...

תנסו טיפה להבין את מה שאפס אמר,כי זאת ממש לא בעיה להסתכל על הדברים שהוא כתב,ולהבין אותם כפשוטם.. תקראו מה שוויש כתב,אולי תבינו למה אפס התכוון.. הוא אחד הותיקים בצ`אט,ומה שהוא כתב באמת לא בא לפגוע,אין לו שום אינטרס סתם לעצבן אנשים.. הוא יודע על מה הוא מדבר.. הוא לא פוסל את החברויות פה..הוא הרי גם חלק מזה,וגם לו,כמו לכולנו,יש פה באמת חברים טובים. תנסו להבין את הפוואנטה,אני חושבת שוויש ניסח את זה מצוין. פשוט תחשבו לרגע אם זה אמיתי או לא,ומה המהות של הכל,לפני שתיכנסו לזה עמוק מדי ותיפגעו.. שתהיה לכם שבת שלום שני
 
טוב אז ככה..

יש הרבה מאוד במה שאומר האפס... כמו כן אני לא חושב שהנימה שנכתב ה``מאמר`` היא אנימה המתאימה.. הוא כביכול מטיף מוסר להמונים...(המונים מאושרים).. ברי אתה צודק ב100 אחוז..וגם וויש צודק ברוב מה שהוא רשם.. אין ספק שהתגבשה כאן חבורה רצינית...אבל כמו שייש אמר אין ספק שהיא תתפוצץ... וזה השלב שאני מסכים עם האפס.. כן כן אתם צריכים להיות חברים..ואתם צריכים תחיות את הרגע...אתם צריכים להיות מאושרים... אבל.. קחו בחשבון שצ`אט זה לא נצח..קחו בחשבון שיש דברים שיכולים לפגוע בכם..והיו דברים מעולם.. פשוט תהנו אבל...כמו שנאמר..שימו דברים בפרופורציות יאללה תעשו חיים חבר`ה בוי
 
למעלה