אני גר דרומית מת"א.. וגם אצלי ברקים

אני גר דרומית מת"א.. וגם אצלי ברקים

השמים נקיים לגמרי איפה שאני גר (אחרי 18 מ"מ ביממה האחרונה, וגשם טוב עד לפני מספר שעות). בכל זאת, אני רואה ברקים רבים ושקטים מכוון צפון- מערב. איזור שאני משער שהוא יבנה- ראשל"צ, אולי צפונית יותר.. האם מישהו יכול לאמת? בכל אופן, אני גר, אגב, במושב כפר הרי"ף שנמצא בין גדרה לקרית מלאכי
 
למעלה