אני בשיא ההתרגשות לקראת ההופעה.

אני בשיא ההתרגשות לקראת ההופעה.

קודם כל הבהרה - אני בן 25, הניק שלי הוא של אחותי. הייתי בהופעות רבות של השב"ק, גורר איתי חברים שהשמיצו את השב"ק כשאני מבטיח שאם הם לא יהנו הכרטיס עלי, ואם יהנו - הם יקנו את הדיסקים שלהם. אתם יודעים כמה דיסקים של השב"ק נקנו בזכות זה? אני וזוגתי כבר 4 שנים ביחד. להופעה בניצנים היא סירבה לבוא ולכן זאת תהיה ההופעה הראשונה שלה שתראה את השב"ק, אני ממש מתרגש כי זה יוצא ביום ההולדת שלה. לכבוד ההופעה בניצנים עשיתי כתובת חינה על כל יד ימין עם הלוגו של שב"ק והלוגו של הספרה 7. שבקי תיעד את זה בוידאו, חמי מאוד אהב את זה, מוקי שמח לשמוע שזה לא אמיתי. באחת ההופעות האחרונות שהיו בשנת 2000, ביולי, ניצחתי את מוקי בהתערבות: "מי שר מהר יותר את מכופף הבננות" ובתמורה הוא הקדיש לי שיר בהופעה. שאלה לי אליכם: בניצנים מותר היה להכניס מצלמות וידאו אבל לא הכנסתי כי שיערתי שיצלמו את המופע. יש למישהו את ההופעה ההיא או יודע איך אפשר להשיג? האם את ההופעה הזו יצלמו וימכרו העתקים או שמותר יהיה להכניס מצלמות? לתשובתכם אודה.
 

FuckMeImFamous

New member
ולשאלתך...

אני שומע שבק מגיל 5 בערך כמובן שבגיל הזה לא ידעתי מה זה דיסק מקורי אני מאמין שאין כזה דבר "מאוחר מידי" ורציתי עכשיו לרכוש כמה שיותר מהדיסקים המקוריים. האם נשאר כבר משהו ?? ואם כן מאיפה ??!
 

טופיקלי

New member
בטח שנשאר...

ברוב סניפי רשתות המוזיקה. אני כבר חמש שנים בהתלבטות אם לקנות את הראשון או לא. אני לא אוהב אותו, אבל בשביל האוסף. שווה ?
 

ionuke5

New member
באמת הכי טוב

ובקלות תוכל למצוא דיסקים שלהם בכל החנויות דיסקים בארץ
 

שבקי

New member
יא מאן,ברוך הבא רסטה

צילמתי אותך בניצנים? לא זוכר,אני צריך לבדוק את הקלטות חחח. אני זוכר את תחרות מי שר יותר מהר את מקופף הבננות חחח.
 
לשבקי

תבדוק טוב את הקלטות, צילמת אותי בסביבות השעה 15:00. היושם גם כמה שאמרו שהם מצלמים את זה בשביל פורום המעריצים אבל לא מצאתי את התמונות ברשת. אני אראה לך את התמונות בהופעה אם אמצא אותך. אני זוכר שצילמת שם המון ושדיברנו איזה חצי שעה והעלינו נוסטלגייה, סה"כ היינו הכי מבוגרים בפארק
 
למעלה