אני בשוק, אני בהלם אני ה-מ-ו-מ-ה

מצב
הנושא נעול.

vanilla maple

New member
אני בשוק, אני בהלם אני ה-מ-ו-מ-ה
אני גרה בתל-אביב ולכמעט כל מקום שהייתי צרכה להגיע אליו הייתי לוקחת קו 40 הממה כנראה שלאחרונה מישהו בדן חושב שהקו הזה במסלול הזה וברחוב הזה לא ממש הכרחי כי הולכים לבטל אותו, מה שאני לא מבינה ואם בטעות יושבים פה אנשי דן שיסבירו לי למה לעזאזל אין שום פירסומים שהקו הזה לא יהיה פעיל ברחובות מסוימים יום ראשון בבוקר אנשים יעמדו כמו מפגרים ים זמן ולא ידעו שהקו לא אמור לעבור שם מה שאומר שאותם אנשים יאחרו לעבודה ממש חוצפה, שיתנו לי אלטרנטיבות אחרות. לי לגמרי במקרה נודה לי שהקו הזה לא עובר ברחוב שלי ובלילה של חמישי לשישי נכנסתי לאתר של דן וגם שם לא היה יותר מדי הכוונה לשינויים שהולכים להתבצע, טוב נו שאין שכל אז אין דאגות מה שבטוח שההכנסות של דן הולכות לרדת בצורה משמעותית כי אותם אנשים פשוט ייעלו על קוים של מטרופולין ויחליפו אוטובוסים במקום אחר.
 
אני בשוק, אני בהלם אני ה-מ-ו-מ-ה
אני גרה בתל-אביב ולכמעט כל מקום שהייתי צרכה להגיע אליו הייתי לוקחת קו 40 הממה כנראה שלאחרונה מישהו בדן חושב שהקו הזה במסלול הזה וברחוב הזה לא ממש הכרחי כי הולכים לבטל אותו, מה שאני לא מבינה ואם בטעות יושבים פה אנשי דן שיסבירו לי למה לעזאזל אין שום פירסומים שהקו הזה לא יהיה פעיל ברחובות מסוימים יום ראשון בבוקר אנשים יעמדו כמו מפגרים ים זמן ולא ידעו שהקו לא אמור לעבור שם מה שאומר שאותם אנשים יאחרו לעבודה ממש חוצפה, שיתנו לי אלטרנטיבות אחרות. לי לגמרי במקרה נודה לי שהקו הזה לא עובר ברחוב שלי ובלילה של חמישי לשישי נכנסתי לאתר של דן וגם שם לא היה יותר מדי הכוונה לשינויים שהולכים להתבצע, טוב נו שאין שכל אז אין דאגות מה שבטוח שההכנסות של דן הולכות לרדת בצורה משמעותית כי אותם אנשים פשוט ייעלו על קוים של מטרופולין ויחליפו אוטובוסים במקום אחר.
היו פרסומים על שינויים בפעימה השנייה החל מ5.8
 
אני בשוק, אני בהלם אני ה-מ-ו-מ-ה
אני גרה בתל-אביב ולכמעט כל מקום שהייתי צרכה להגיע אליו הייתי לוקחת קו 40 הממה כנראה שלאחרונה מישהו בדן חושב שהקו הזה במסלול הזה וברחוב הזה לא ממש הכרחי כי הולכים לבטל אותו, מה שאני לא מבינה ואם בטעות יושבים פה אנשי דן שיסבירו לי למה לעזאזל אין שום פירסומים שהקו הזה לא יהיה פעיל ברחובות מסוימים יום ראשון בבוקר אנשים יעמדו כמו מפגרים ים זמן ולא ידעו שהקו לא אמור לעבור שם מה שאומר שאותם אנשים יאחרו לעבודה ממש חוצפה, שיתנו לי אלטרנטיבות אחרות. לי לגמרי במקרה נודה לי שהקו הזה לא עובר ברחוב שלי ובלילה של חמישי לשישי נכנסתי לאתר של דן וגם שם לא היה יותר מדי הכוונה לשינויים שהולכים להתבצע, טוב נו שאין שכל אז אין דאגות מה שבטוח שההכנסות של דן הולכות לרדת בצורה משמעותית כי אותם אנשים פשוט ייעלו על קוים של מטרופולין ויחליפו אוטובוסים במקום אחר.
זה לא דן, זה משרד התחבורה
את המסלול של 240 בצפון מזרח ת"א יעשה מעתה קו 289 ובכל מקרה, ניתן לבצע החלפות בין הקווים במשך 90 דקות.
 

טוקבק11

New member
זה לא דן, זה משרד התחבורה
את המסלול של 240 בצפון מזרח ת"א יעשה מעתה קו 289 ובכל מקרה, ניתן לבצע החלפות בין הקווים במשך 90 דקות.
מה עבר להם בראש שהוציאו את 40 משכונות צפון מז
מזרח תל אביב? אבל נו טוב, מביאים קו נוסף לאוניברסיטה, מחזירים את הקישור ממזרח בת ים לשם, ציר ז'בוטינסקי לאוניברסיטה.. הוא בטוח יהיה מוצלח מהסיבה הזאת. גם דרום מערב בת ים נותק מרח' אילת, דרך בגין, ציר ז'בוטינסקי, קניון איילון, וקריית עתידים. צריך לפתוח עוד זרוע של 40. הקו יצא מעתידים במסלול 40 הישן (כולל כניסה לשכונות), המשך במסלול 40 מקניון איילון עד שד' ירושלים ומשם התחברות לרח' יפת, בלפור/הרצל, רוטשילד, בן גוריון, יוספטל, בלפור, יצחק שדה, הנביאים, הקוממיות והמרינה. אם יפתחו מזלג כזה, כדאי גם לשנות את 40 מכיוון בת ים מעט, מרח' הרצל שיפנה לעצמאות ואז שמאלה לבלפור. איפה ש-42 היה עובר פעם. חוזר הקישור בין דרום מערב בת ים, ששם נבנית שכונה חדשה והאיזור משתדרג לעזריאלי, ז'בוטינסקי ורכבת מרכז ללא סיבובים והחלפות. חוזר השירות לרח' בין גוריון בחלקו הצפוני (בעבר קו 46 עבר שם), כיום רק 87 ו-6 המקומיים וגם משופר השירות לרח' יפת.
 
מה עבר להם בראש שהוציאו את 40 משכונות צפון מז
מזרח תל אביב? אבל נו טוב, מביאים קו נוסף לאוניברסיטה, מחזירים את הקישור ממזרח בת ים לשם, ציר ז'בוטינסקי לאוניברסיטה.. הוא בטוח יהיה מוצלח מהסיבה הזאת. גם דרום מערב בת ים נותק מרח' אילת, דרך בגין, ציר ז'בוטינסקי, קניון איילון, וקריית עתידים. צריך לפתוח עוד זרוע של 40. הקו יצא מעתידים במסלול 40 הישן (כולל כניסה לשכונות), המשך במסלול 40 מקניון איילון עד שד' ירושלים ומשם התחברות לרח' יפת, בלפור/הרצל, רוטשילד, בן גוריון, יוספטל, בלפור, יצחק שדה, הנביאים, הקוממיות והמרינה. אם יפתחו מזלג כזה, כדאי גם לשנות את 40 מכיוון בת ים מעט, מרח' הרצל שיפנה לעצמאות ואז שמאלה לבלפור. איפה ש-42 היה עובר פעם. חוזר הקישור בין דרום מערב בת ים, ששם נבנית שכונה חדשה והאיזור משתדרג לעזריאלי, ז'בוטינסקי ורכבת מרכז ללא סיבובים והחלפות. חוזר השירות לרח' בין גוריון בחלקו הצפוני (בעבר קו 46 עבר שם), כיום רק 87 ו-6 המקומיים וגם משופר השירות לרח' יפת.
יש מצוקת מקום במסוף עתידים
ולכן לא יעשו שום קו נוסף או במקום למסוף זה. להיפך,דווקא נשקלת הוצאת קו נוסף מהמסוף ושינוי מסלולו בחודשיים הקרובים.
 

טוקבק11

New member
יש מצוקת מקום במסוף עתידים
ולכן לא יעשו שום קו נוסף או במקום למסוף זה. להיפך,דווקא נשקלת הוצאת קו נוסף מהמסוף ושינוי מסלולו בחודשיים הקרובים.
אז מה הטימטום הזה? למה לא מרחיבים אותו?
סתם נפגעים תושבי המקום שם. הוצאת 40 משם ממש פוגעת אפילו פגיעה קריטית.
 

cwen

New member
אז מה הטימטום הזה? למה לא מרחיבים אותו?
סתם נפגעים תושבי המקום שם. הוצאת 40 משם ממש פוגעת אפילו פגיעה קריטית.
אין כל כך לאיפה להרחיב אותו
אלא אם יפקיעו את מגרש החניה של המגה (לא כזה רעיון הזוי, נראה לי שאפשר היה לבנות למגה חניה בקומות שתתפוס פחות מקום, ועל שאר השטח להרחיב את המסוף). או שימצאו שטח חלופי. היה דווקא שטח ריק גדול ברחוב הארד, אבל בנו שם חניון וסוכנות השכרת רכב. מצד שני, אם היו חושבים על זה מראש אולי היו יכולים במקום קו 142 לעשות שקו 40 יסע דרך וולנברג, יקח שמאלה בדבורה הנביאה, ימשיך במסלול דומה לזה של קו 40 כמו שהיה עד עכשיו (רק הפוך מהכיוון) ואז ימשיך לאוניברסיטה? היה קצת מאריך את הדרך לחלק מהאנשים שהתרגלו ליותר טוב, אבל לפחות לא היה מנתק את השכונות לגמרי! אני לא מבינה איך הם כל כך מופתעים כשאין מקום במסופים. הרי ידעו בדיוק כמה אוטובוסים הולכים להכניס אליהם, לא?
 

droriko

New member
אין כל כך לאיפה להרחיב אותו
אלא אם יפקיעו את מגרש החניה של המגה (לא כזה רעיון הזוי, נראה לי שאפשר היה לבנות למגה חניה בקומות שתתפוס פחות מקום, ועל שאר השטח להרחיב את המסוף). או שימצאו שטח חלופי. היה דווקא שטח ריק גדול ברחוב הארד, אבל בנו שם חניון וסוכנות השכרת רכב. מצד שני, אם היו חושבים על זה מראש אולי היו יכולים במקום קו 142 לעשות שקו 40 יסע דרך וולנברג, יקח שמאלה בדבורה הנביאה, ימשיך במסלול דומה לזה של קו 40 כמו שהיה עד עכשיו (רק הפוך מהכיוון) ואז ימשיך לאוניברסיטה? היה קצת מאריך את הדרך לחלק מהאנשים שהתרגלו ליותר טוב, אבל לפחות לא היה מנתק את השכונות לגמרי! אני לא מבינה איך הם כל כך מופתעים כשאין מקום במסופים. הרי ידעו בדיוק כמה אוטובוסים הולכים להכניס אליהם, לא?
הקו שאת מציעה הוא קו מפלצתי
כי לא רק שהעומס עליו(שהוא גם ככה עצום) יגדל כשתכניסי אותו לולנברג , את גם תאריכי את המסלול שלו (שגם ככה עומד על 60 תחנות). כבר יש מחדל אחד בשרון שקוראים לו 29 , לא צריך עוד אחד לתל אביב .
 

cwen

New member
הקו שאת מציעה הוא קו מפלצתי
כי לא רק שהעומס עליו(שהוא גם ככה עצום) יגדל כשתכניסי אותו לולנברג , את גם תאריכי את המסלול שלו (שגם ככה עומד על 60 תחנות). כבר יש מחדל אחד בשרון שקוראים לו 29 , לא צריך עוד אחד לתל אביב .
סתם זרקתי רעיון
כי באמת מנתקים עוד ועוד אנשים מאוטובוסים מרכזיים.
 

cwen

New member
אז שיתגברו את המיניבוסים
קו 22 נותן כיסוי מלא למה שעשה 40?
אם כן, אז אתה צודק, צריך לסיים אותו בקניון איילון ולהגדיל את התדירות של קו 22. (אם יש להם מספיק נהגים, אבל מצד שני קו 40 יתקצר אז אולי זה יתקזז).
 

droriko

New member
קו 22 נותן כיסוי מלא למה שעשה 40?
אם כן, אז אתה צודק, צריך לסיים אותו בקניון איילון ולהגדיל את התדירות של קו 22. (אם יש להם מספיק נהגים, אבל מצד שני קו 40 יתקצר אז אולי זה יתקזז).
הוא אכן מכסה, וגם קו 6
 
אז מה הטימטום הזה? למה לא מרחיבים אותו?
סתם נפגעים תושבי המקום שם. הוצאת 40 משם ממש פוגעת אפילו פגיעה קריטית.
המצב בעתידים קשה
אין כמעט מקום להכניס שם סיכה, העבירו את התחנה לקליטת נוסעים קדימה ליד התחנת דלק, בלי ספסל אחד לרפואה, בלי סככה, שמש יוקדת, אוטובוסים שחוסמים את המעבר לקליטת נוסעים, אוטובוסים שחוסמים את התנועה, בקיצור יש שם בעיה לא קטנה של תפעול המסוף, אני מקווה שמישהו שאמון על הנושא בהליכי פיתוח של המסוף.
 

droriko

New member
המצב בעתידים קשה
אין כמעט מקום להכניס שם סיכה, העבירו את התחנה לקליטת נוסעים קדימה ליד התחנת דלק, בלי ספסל אחד לרפואה, בלי סככה, שמש יוקדת, אוטובוסים שחוסמים את המעבר לקליטת נוסעים, אוטובוסים שחוסמים את התנועה, בקיצור יש שם בעיה לא קטנה של תפעול המסוף, אני מקווה שמישהו שאמון על הנושא בהליכי פיתוח של המסוף.
גם אחרי שהוציאו את 40?
 
גם אחרי שהוציאו את 40?
תסתכל על הדגל בתחנה
חטפתי סחרחורת רק מלהסתכל על כמות הקווים, יש שם דגל כפול, אחרי הוצאת קו 40 צריך לראות אם זה יקל על המצב בימים הבאים. 42, 142, 141, 52, 89, 189, 289, 6, 7, 75, 12, ועוד קווים, כולם בתחנה אחת ויחידה לקליטת נוסעים!!
 

cwen

New member
תסתכל על הדגל בתחנה
חטפתי סחרחורת רק מלהסתכל על כמות הקווים, יש שם דגל כפול, אחרי הוצאת קו 40 צריך לראות אם זה יקל על המצב בימים הבאים. 42, 142, 141, 52, 89, 189, 289, 6, 7, 75, 12, ועוד קווים, כולם בתחנה אחת ויחידה לקליטת נוסעים!!
141 לא תופס כל כך הרבה מקום
בהתחשב בתדירות הסמלית שלו. אבל נכון, יש שם באמת בעיה.
 
יש מצוקת מקום במסוף עתידים
ולכן לא יעשו שום קו נוסף או במקום למסוף זה. להיפך,דווקא נשקלת הוצאת קו נוסף מהמסוף ושינוי מסלולו בחודשיים הקרובים.
במסוף האוניברסיטה יש מקום למפרקיות של 40?
נכון שהוציאו את 27 וצימצמו את 45, אבל מצד שני פתאום יש מפרקיות ב-45 מידי פעם, ואת הלו"ז של 7 זכה לתגבורת אם הבנתי נכון. בכל מקרה היכן עומד 40 עכשיו? דרומית ל-7 או צפונית ל-49 או שמא בין הקווים?
 

droriko

New member
במסוף האוניברסיטה יש מקום למפרקיות של 40?
נכון שהוציאו את 27 וצימצמו את 45, אבל מצד שני פתאום יש מפרקיות ב-45 מידי פעם, ואת הלו"ז של 7 זכה לתגבורת אם הבנתי נכון. בכל מקרה היכן עומד 40 עכשיו? דרומית ל-7 או צפונית ל-49 או שמא בין הקווים?
לא יודע
אני רק יודע מהסדרן שהוא יעביר קוים לאיפה שהיתה התחנת הורדה
 

droriko

New member
מה עבר להם בראש שהוציאו את 40 משכונות צפון מז
מזרח תל אביב? אבל נו טוב, מביאים קו נוסף לאוניברסיטה, מחזירים את הקישור ממזרח בת ים לשם, ציר ז'בוטינסקי לאוניברסיטה.. הוא בטוח יהיה מוצלח מהסיבה הזאת. גם דרום מערב בת ים נותק מרח' אילת, דרך בגין, ציר ז'בוטינסקי, קניון איילון, וקריית עתידים. צריך לפתוח עוד זרוע של 40. הקו יצא מעתידים במסלול 40 הישן (כולל כניסה לשכונות), המשך במסלול 40 מקניון איילון עד שד' ירושלים ומשם התחברות לרח' יפת, בלפור/הרצל, רוטשילד, בן גוריון, יוספטל, בלפור, יצחק שדה, הנביאים, הקוממיות והמרינה. אם יפתחו מזלג כזה, כדאי גם לשנות את 40 מכיוון בת ים מעט, מרח' הרצל שיפנה לעצמאות ואז שמאלה לבלפור. איפה ש-42 היה עובר פעם. חוזר הקישור בין דרום מערב בת ים, ששם נבנית שכונה חדשה והאיזור משתדרג לעזריאלי, ז'בוטינסקי ורכבת מרכז ללא סיבובים והחלפות. חוזר השירות לרח' בין גוריון בחלקו הצפוני (בעבר קו 46 עבר שם), כיום רק 87 ו-6 המקומיים וגם משופר השירות לרח' יפת.
היעוד המרכזי של קו 40
זה לקשר את תושבי בת ים ויפו למספר מקומות כמו כיכר המושבות ,עזריאלי וז'בוטינסקי . הסיבובים שלו בצפון תל אביב מלכתחילה היו מיותרים וזה יותר נראה היה שניסו לחבר 2 קוים לקו אחד . והרי המטרה הראשונית של הרפורמה היתה לבטל את הקוים הארוכים והמסורבלים , ככה שטוב שביטלו את הסיבוב הזה. עם זאת הוא היה צריך לסיים בקניון איילון ולא באוניברסיטה. לא מבין בשביל מה הוא צריך להעמיס עליו (איפה יש מקום?) גם את הסטודנטים . אז כן אמנם המסלול עדיף על מה שהיה קודם, אבל הוא עדיין מסלול תמוה .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה