אני בשוק, אני בהלם אני ה-מ-ו-מ-ה

מצב
הנושא נעול.

danezeq

New member
היעוד המרכזי של קו 40
זה לקשר את תושבי בת ים ויפו למספר מקומות כמו כיכר המושבות ,עזריאלי וז'בוטינסקי . הסיבובים שלו בצפון תל אביב מלכתחילה היו מיותרים וזה יותר נראה היה שניסו לחבר 2 קוים לקו אחד . והרי המטרה הראשונית של הרפורמה היתה לבטל את הקוים הארוכים והמסורבלים , ככה שטוב שביטלו את הסיבוב הזה. עם זאת הוא היה צריך לסיים בקניון איילון ולא באוניברסיטה. לא מבין בשביל מה הוא צריך להעמיס עליו (איפה יש מקום?) גם את הסטודנטים . אז כן אמנם המסלול עדיף על מה שהיה קודם, אבל הוא עדיין מסלול תמוה .
ואיך יגיעו תושבי צפון מזרח תל אביב לרכבת מרכז
? לא הגיוני שחלק ניכר מצפון מזרח תל אביב מחוברת היום רק למקום אחד - איבן גבירול. אי אפשר להגיע מצפון מזרח תל אביב לרכבת מרכז בקו אחד. מרכז התחבורה הגדול בתל אביב.
 

droriko

New member
ואיך יגיעו תושבי צפון מזרח תל אביב לרכבת מרכז
? לא הגיוני שחלק ניכר מצפון מזרח תל אביב מחוברת היום רק למקום אחד - איבן גבירול. אי אפשר להגיע מצפון מזרח תל אביב לרכבת מרכז בקו אחד. מרכז התחבורה הגדול בתל אביב.
נו אז לא תסעו בקו אחד,תסעו בשתי קוים
מה רצית? שיהיה לך מבניין קו לכל נקודה בתל אביב?
 
נו אז לא תסעו בקו אחד,תסעו בשתי קוים
מה רצית? שיהיה לך מבניין קו לכל נקודה בתל אביב?
רכבת מרכז היא לא "כל נקודה"
לא מתלוננים על היעדר קישור לנווה יהושע, כפר שלם או קרית שרת, אלא על הנקודה המרכזית והחשובה ביותר בגוש דן, שנותקה בגלל ענייני אורולוגיה.
 

nitsansh

New member
רכבת מרכז היא לא "כל נקודה"
לא מתלוננים על היעדר קישור לנווה יהושע, כפר שלם או קרית שרת, אלא על הנקודה המרכזית והחשובה ביותר בגוש דן, שנותקה בגלל ענייני אורולוגיה.
זה עוד כשל תכנוני (ויש רבים כאלה)
10 שנים השקיעו בתכנון הרפורמה ולא לקחו בחשבון את גודל המסופים... וזה לא רק בעתידים, אותו דבר היה במרינה...
 

droriko

New member
רכבת מרכז היא לא "כל נקודה"
לא מתלוננים על היעדר קישור לנווה יהושע, כפר שלם או קרית שרת, אלא על הנקודה המרכזית והחשובה ביותר בגוש דן, שנותקה בגלל ענייני אורולוגיה.
למה הם חייבים אבל קישור לרכבת
הם הרי לא חייבים להגיע דווקא לשם ולהחליף אוטובוס בשביל להגיע להיכנס לתוך העיר, הם יכולים לעשות את זה כבר בצפון תל אביב . אם הם רוצים לאבן גבירול הם יכול ליסוע לבני אפרים ולקחת 47/48 . אם הם רוצים ליסוע לדיזינגוף שיקחו 22 לרידינג משם יש להם מיליון קוים ,
 

עלה13

New member
מה עבר להם בראש שהוציאו את 40 משכונות צפון מז
מזרח תל אביב? אבל נו טוב, מביאים קו נוסף לאוניברסיטה, מחזירים את הקישור ממזרח בת ים לשם, ציר ז'בוטינסקי לאוניברסיטה.. הוא בטוח יהיה מוצלח מהסיבה הזאת. גם דרום מערב בת ים נותק מרח' אילת, דרך בגין, ציר ז'בוטינסקי, קניון איילון, וקריית עתידים. צריך לפתוח עוד זרוע של 40. הקו יצא מעתידים במסלול 40 הישן (כולל כניסה לשכונות), המשך במסלול 40 מקניון איילון עד שד' ירושלים ומשם התחברות לרח' יפת, בלפור/הרצל, רוטשילד, בן גוריון, יוספטל, בלפור, יצחק שדה, הנביאים, הקוממיות והמרינה. אם יפתחו מזלג כזה, כדאי גם לשנות את 40 מכיוון בת ים מעט, מרח' הרצל שיפנה לעצמאות ואז שמאלה לבלפור. איפה ש-42 היה עובר פעם. חוזר הקישור בין דרום מערב בת ים, ששם נבנית שכונה חדשה והאיזור משתדרג לעזריאלי, ז'בוטינסקי ורכבת מרכז ללא סיבובים והחלפות. חוזר השירות לרח' בין גוריון בחלקו הצפוני (בעבר קו 46 עבר שם), כיום רק 87 ו-6 המקומיים וגם משופר השירות לרח' יפת.
השינוי במסלול של קו 40...
היא התפתחות חשובה מאוד, קו 40 עכשיו מחבר בין הסיטי של בני ברק וקניון איילון לאוניברסיטת תל אביב ותחתנת האוניברסיטה, עד עתה להגיע היה צריך שתיים או שלוש קווים ולעשות סיסוס ארוך, עבור סטודנטים זה שינוי קריטי. אני מאוד מרוצה מהמסלולים החדשים של קווים 42 ו40, השיפור המתבקש עתה קשור לתדירות ובעיקר לתדרית בערב.
 
השינוי במסלול של קו 40...
היא התפתחות חשובה מאוד, קו 40 עכשיו מחבר בין הסיטי של בני ברק וקניון איילון לאוניברסיטת תל אביב ותחתנת האוניברסיטה, עד עתה להגיע היה צריך שתיים או שלוש קווים ולעשות סיסוס ארוך, עבור סטודנטים זה שינוי קריטי. אני מאוד מרוצה מהמסלולים החדשים של קווים 42 ו40, השיפור המתבקש עתה קשור לתדירות ובעיקר לתדרית בערב.
השינוי באמת מבורך, היעוד כמו שכתב DORIKO, רק
הנסיבות מצערות- צריכים לשנות קו בשל ביקוש ולא בשל חוסר מקום במסוף. עד היום היה כואב לראות את 40 המפרקי כמעט כולו ריק מבן גוריון בר"ג ועד עתידים בשעות הבוקר העמוסות וגם בשעות אחהצ-ערב העמוסות ובכלל תמיד (למעט החלופה בבוקר דרך וולנברג). הייעוד המקורי היה לחבר בין שכונות הצפון מזרח לבין ר"ג,ת"א ויפו, אבל עם השנים הביקוש השתנה, ובשנים האחרוונת שיא הביקוש בקו היה בין בת ים ויפו ודרום ת"א להמשך התחנות של קו (ולאו דווקא להדר יוסף למשל). הוכחה לדברין של DORIKO אפשר לראות בלו"ז, העמוס בבוקר מכיוון בת ים, ושוב עמוס אחה"צ לכיוון בת-ים- הוכחה ניצחת ששם הביקוש. נקווה שלאחר השינוי 40 כבר לא יהיה ריק מבן גוריון ור"ג ויעלו עליו אנשים רבים לרמת אביב ולאוניברסיטה, שכן אין קו נורמלי מז'בוטינסקי בר"ג ומאזור מערב בני ברק לאוניברסיטה, ובכלל זה טוב שיהיה קו תדיר מדרך ששת הימים ומאזור שיטרית לאוניברסיטה.
 

cwen

New member
השינוי באמת מבורך, היעוד כמו שכתב DORIKO, רק
הנסיבות מצערות- צריכים לשנות קו בשל ביקוש ולא בשל חוסר מקום במסוף. עד היום היה כואב לראות את 40 המפרקי כמעט כולו ריק מבן גוריון בר"ג ועד עתידים בשעות הבוקר העמוסות וגם בשעות אחהצ-ערב העמוסות ובכלל תמיד (למעט החלופה בבוקר דרך וולנברג). הייעוד המקורי היה לחבר בין שכונות הצפון מזרח לבין ר"ג,ת"א ויפו, אבל עם השנים הביקוש השתנה, ובשנים האחרוונת שיא הביקוש בקו היה בין בת ים ויפו ודרום ת"א להמשך התחנות של קו (ולאו דווקא להדר יוסף למשל). הוכחה לדברין של DORIKO אפשר לראות בלו"ז, העמוס בבוקר מכיוון בת ים, ושוב עמוס אחה"צ לכיוון בת-ים- הוכחה ניצחת ששם הביקוש. נקווה שלאחר השינוי 40 כבר לא יהיה ריק מבן גוריון ור"ג ויעלו עליו אנשים רבים לרמת אביב ולאוניברסיטה, שכן אין קו נורמלי מז'בוטינסקי בר"ג ומאזור מערב בני ברק לאוניברסיטה, ובכלל זה טוב שיהיה קו תדיר מדרך ששת הימים ומאזור שיטרית לאוניברסיטה.
יש את קו 33 עכשיו
אבל אני מסכימה, קו 40 יהיה מהיר יותר ונוח יותר. אפרופו עומס במסופים, אתמול בסביבות שש הייתי במסוף קניון איילון, והיה כל כך עמוס שהאוטובוסים ממש חנו אחד על השני. תמרנו ברברסים כדי להחלץ מהסבך ולהגיע לתחנה. גם המסוף הזה על סף פיצוץ, ולא, אין איפה לתקוע שם את קו 40 (אם היו מחליטים לקצר אותו לקניון איילון).
 

עלה13

New member
יש את קו 33 עכשיו
אבל אני מסכימה, קו 40 יהיה מהיר יותר ונוח יותר. אפרופו עומס במסופים, אתמול בסביבות שש הייתי במסוף קניון איילון, והיה כל כך עמוס שהאוטובוסים ממש חנו אחד על השני. תמרנו ברברסים כדי להחלץ מהסבך ולהגיע לתחנה. גם המסוף הזה על סף פיצוץ, ולא, אין איפה לתקוע שם את קו 40 (אם היו מחליטים לקצר אותו לקניון איילון).
תמיד הייתי בדעה...
שקווים 18 25 40 ו42 צריכים לפעול ברבי קיבולת לאורך כל שעות הפעילות, הפונצטיאל שלהם גדול וגם את תגדילי תדירות של עד 5 דקות בשעות השיא ועשר דקות בשעות השפל הם יתמלאו בנוסעים, היום בבוקר בסביבות 7:00 בקו 40 שתי אוטובסים עירוניים אחד אחרח השני מפוצצים, השלישי רב קיבולת גם מפוצץ וחבל, כי הפונטציאל ליוממים שיעברו מרכב גדול. דוגמה לכך הוא נוהג חדש של מנוי "תל אופן" פרויקט ההשכרה, שלא גר בעיר ובעל רכב, שמחנה ברידינג בחינם ומגיע באופניים לעיר, לעבודה ולים ובוחר בהם ולא באוטובוסים, אני מניח שבבדיקה יתגלה שהוא חוסך כסף גם של דלק וגם של חניה, גרירה, דו"ח תנועה ועוד, למרות שאופניים של הפרוייקט הם עדיפים בכל מקרה, אין פקקים, לא צריך להמתין לאוטובוס, לחפש חניה, לשלם, לדאוג לגניבה של אופניים, להסתובב עם מנעול ויש חניה בטווח של 200 מטר, למי שגר בתל אביב, סמוך לעמדת השכרה, לא משנה עם יש רכב, שימוש בתחבורה ציבורית, שווה מנוי שנתי, לשימוש בעיר, בלילה ובסופי שבוע.
 

עלה13

New member
השינוי באמת מבורך, היעוד כמו שכתב DORIKO, רק
הנסיבות מצערות- צריכים לשנות קו בשל ביקוש ולא בשל חוסר מקום במסוף. עד היום היה כואב לראות את 40 המפרקי כמעט כולו ריק מבן גוריון בר"ג ועד עתידים בשעות הבוקר העמוסות וגם בשעות אחהצ-ערב העמוסות ובכלל תמיד (למעט החלופה בבוקר דרך וולנברג). הייעוד המקורי היה לחבר בין שכונות הצפון מזרח לבין ר"ג,ת"א ויפו, אבל עם השנים הביקוש השתנה, ובשנים האחרוונת שיא הביקוש בקו היה בין בת ים ויפו ודרום ת"א להמשך התחנות של קו (ולאו דווקא להדר יוסף למשל). הוכחה לדברין של DORIKO אפשר לראות בלו"ז, העמוס בבוקר מכיוון בת ים, ושוב עמוס אחה"צ לכיוון בת-ים- הוכחה ניצחת ששם הביקוש. נקווה שלאחר השינוי 40 כבר לא יהיה ריק מבן גוריון ור"ג ויעלו עליו אנשים רבים לרמת אביב ולאוניברסיטה, שכן אין קו נורמלי מז'בוטינסקי בר"ג ומאזור מערב בני ברק לאוניברסיטה, ובכלל זה טוב שיהיה קו תדיר מדרך ששת הימים ומאזור שיטרית לאוניברסיטה.
חכה לתחילת הלימודים...
כשיגלו אותו ועם איכלוס הסיטי החדש של בני ברק, הוא יהיה מאוד עמוס, קו מאזור זה לאוניברסיטה הוא כמו אוויר לנשימה, צריך רק שהסטודנטים יגלו אותו, מעבר לכך לא רק שהוא מחבר לאוניברסיטה, הוא מחבר לתחנת האוניברסיטה לרמת אביב, פארק הירקון, גני התערוכה והלונה פארק, כך שהוא יוכל לשמש קהלים רבים, ישתמשו בו גם נוסעי ברכבת לאיילון ולסיטי של בני ברק והמגדלים של רמת גן באזור, השיונוי מצויין. לגבי עתידים, המצב מביש, הוא ראוי להיות מסוף מודרני ראוי, הוא מחבר בין רמת החייל לעתידים ממש באמצע, אשר שניהם מצויים בתהליך התפתחות ובניית מגדלים ושטחי מסחר, משרדים ופנאי וממנו אלפי עובדים, יוממים, מבקרים ותיירים משתמשים בו, אני הייתי מציע לעריית תל אביב לפרסם מכרז על בניית מסוף מודרני שיוכל להכיל עוד קווים עם חזית מסחרית ואף מבנה משרדים שיכולו לשכור בו שטחים המפעילים והציבור ואולי אף אטרקציה ועם חיבור ראוי משלוב בשטחים פתוחים לעתידים, פארק הירקון ורמת החייל.
 
חכה לתחילת הלימודים...
כשיגלו אותו ועם איכלוס הסיטי החדש של בני ברק, הוא יהיה מאוד עמוס, קו מאזור זה לאוניברסיטה הוא כמו אוויר לנשימה, צריך רק שהסטודנטים יגלו אותו, מעבר לכך לא רק שהוא מחבר לאוניברסיטה, הוא מחבר לתחנת האוניברסיטה לרמת אביב, פארק הירקון, גני התערוכה והלונה פארק, כך שהוא יוכל לשמש קהלים רבים, ישתמשו בו גם נוסעי ברכבת לאיילון ולסיטי של בני ברק והמגדלים של רמת גן באזור, השיונוי מצויין. לגבי עתידים, המצב מביש, הוא ראוי להיות מסוף מודרני ראוי, הוא מחבר בין רמת החייל לעתידים ממש באמצע, אשר שניהם מצויים בתהליך התפתחות ובניית מגדלים ושטחי מסחר, משרדים ופנאי וממנו אלפי עובדים, יוממים, מבקרים ותיירים משתמשים בו, אני הייתי מציע לעריית תל אביב לפרסם מכרז על בניית מסוף מודרני שיוכל להכיל עוד קווים עם חזית מסחרית ואף מבנה משרדים שיכולו לשכור בו שטחים המפעילים והציבור ואולי אף אטרקציה ועם חיבור ראוי משלוב בשטחים פתוחים לעתידים, פארק הירקון ורמת החייל.
דובר פעם על פינוי המסוף בעתידים והעברתו
למקום אחר. מישהו ידוע על זה משהו?
 

alantan

New member
השינוי באמת מבורך, היעוד כמו שכתב DORIKO, רק
הנסיבות מצערות- צריכים לשנות קו בשל ביקוש ולא בשל חוסר מקום במסוף. עד היום היה כואב לראות את 40 המפרקי כמעט כולו ריק מבן גוריון בר"ג ועד עתידים בשעות הבוקר העמוסות וגם בשעות אחהצ-ערב העמוסות ובכלל תמיד (למעט החלופה בבוקר דרך וולנברג). הייעוד המקורי היה לחבר בין שכונות הצפון מזרח לבין ר"ג,ת"א ויפו, אבל עם השנים הביקוש השתנה, ובשנים האחרוונת שיא הביקוש בקו היה בין בת ים ויפו ודרום ת"א להמשך התחנות של קו (ולאו דווקא להדר יוסף למשל). הוכחה לדברין של DORIKO אפשר לראות בלו"ז, העמוס בבוקר מכיוון בת ים, ושוב עמוס אחה"צ לכיוון בת-ים- הוכחה ניצחת ששם הביקוש. נקווה שלאחר השינוי 40 כבר לא יהיה ריק מבן גוריון ור"ג ויעלו עליו אנשים רבים לרמת אביב ולאוניברסיטה, שכן אין קו נורמלי מז'בוטינסקי בר"ג ומאזור מערב בני ברק לאוניברסיטה, ובכלל זה טוב שיהיה קו תדיר מדרך ששת הימים ומאזור שיטרית לאוניברסיטה.
אולי הפתרון הוא להמשיך את 40 דרך אם המושבות
עד לפתח תקווה, להכנס דרך מרכז רפואי רבין ועד הת"מ. אולי הדבר יוריד מעט עומס מקו 51...
 

cwen

New member
אולי הפתרון הוא להמשיך את 40 דרך אם המושבות
עד לפתח תקווה, להכנס דרך מרכז רפואי רבין ועד הת"מ. אולי הדבר יוריד מעט עומס מקו 51...
אבל זה יוסיף לו עוד איזה שעה למסלול, לא?
בשעות העומס לפחות.
 

alantan

New member
אבל זה יוסיף לו עוד איזה שעה למסלול, לא?
בשעות העומס לפחות.
עוד שעה אני לא חושב, אבל לא מעט זמן זה נכון
בלי תחנות מקניון איילון עד פ"ת, זה לא אמור להיות יותר מרבע שעה עד בלינסון (יותר בשעות השיא, אבל אני לא מכיר את העומסים דרך אם המושבות).
 

עלה13

New member
אולי הפתרון הוא להמשיך את 40 דרך אם המושבות
עד לפתח תקווה, להכנס דרך מרכז רפואי רבין ועד הת"מ. אולי הדבר יוריד מעט עומס מקו 51...
המסלול החדש של קו 40...
מושלם כמי שעובד במגלדי ב.ס.ר בבני ברק וסטודנט, השינוי הזה הוא הצלה ולא רק עבורי, למרות שרוב הנסיעות שלי הם בקו אחד ללא החלפות, בעיקר בקווים, 18, 25, 40, 42, למעט ביקור משפחתי שבו אני צריך להחליף קו 63 עד הסוף ו18 עד הבית, זה ממש לא נורא להחליף קו והרפורמה והפעימות עד עתה שפרו לאין שעור את מערך התחבורה והמסלולים ושעות פעילות, הבעיות הגדולות והקריטיות מצטמצמות לתדירות נמוכה בעיקר בשעות הערב, להתאמת כלי לקו (לא מצליח להבין את הסידור), מעבר לכלים לא מזהמים,לשפר את הנתונים בזמן האמת. בכל אופן הקווים 42 ו40 (שהם מצטרפים לקווים 18 ו25) במסלולים החדשים שלהם, הם אחת ההצלחות הגדולות אשר מביאות קהל חדש להשתמש בתחבורה הציבורית ולא רק, אני שומע מהרבה א/נשים בטבעת אזור 1 החדשה, שהשינויים שינו לטובה את האפשרות שלהם להתנייד בעיר והעלה את מס' הנסיעות שלהם לטובת נסיעות שבעבר לא נעשו באוטובוס או שלא התקיימו בכלל.
 

guyweiss

New member
המסלול החדש של קו 40...
מושלם כמי שעובד במגלדי ב.ס.ר בבני ברק וסטודנט, השינוי הזה הוא הצלה ולא רק עבורי, למרות שרוב הנסיעות שלי הם בקו אחד ללא החלפות, בעיקר בקווים, 18, 25, 40, 42, למעט ביקור משפחתי שבו אני צריך להחליף קו 63 עד הסוף ו18 עד הבית, זה ממש לא נורא להחליף קו והרפורמה והפעימות עד עתה שפרו לאין שעור את מערך התחבורה והמסלולים ושעות פעילות, הבעיות הגדולות והקריטיות מצטמצמות לתדירות נמוכה בעיקר בשעות הערב, להתאמת כלי לקו (לא מצליח להבין את הסידור), מעבר לכלים לא מזהמים,לשפר את הנתונים בזמן האמת. בכל אופן הקווים 42 ו40 (שהם מצטרפים לקווים 18 ו25) במסלולים החדשים שלהם, הם אחת ההצלחות הגדולות אשר מביאות קהל חדש להשתמש בתחבורה הציבורית ולא רק, אני שומע מהרבה א/נשים בטבעת אזור 1 החדשה, שהשינויים שינו לטובה את האפשרות שלהם להתנייד בעיר והעלה את מס' הנסיעות שלהם לטובת נסיעות שבעבר לא נעשו באוטובוס או שלא התקיימו בכלל.
השינויים ב - 40/42 בהחלט טובים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה