אני במצוקה! קופ"ח מאוחדת הסירה את הניאוטיגזון

פז 21

New member
אני במצוקה! קופ"ח מאוחדת הסירה את הניאוטיגזון

למישהו יש עצה מה עושים ? אני לא מתכוונת לקנות עכשיו כל חודש דייבובט ב165 ש"ח וגם ניאוטיגזון 350 ש"ח !! טירוף!! ד"ר גלעד יש פתרון לזה?
 

פז 21

New member
הסירו-משמע שכשבאתי לחדש מרשם..../images/Emo46.gifאין.

יש לי מרשם לשנה מאושר על ידי רופא הקופה,וכל חודש אני הולכת לרופא המשפחתי ורק לוקחת מרשם . הפעם,הרופא הקליד את שם התרופה-וקיבל הודעה-התרופה הוסרה,ואינה נמצאת בסל התרופות של הקופה. משהו מוזר מאד. אולי ד"ר גלעד יכול לבדוק עבור הפורום? שנתיים וחצי אני נקייה לגמרי אחרי 25 שנים . מ90% לכלום כלום כלום !!! לא מוכנה לוותר הפעם.זו הרמיסיה הכי ארוכה שלי ,והכי טובה שהשגתי אי פעם. שילוב מעולה של ניאוטיגסון(3 חודשים ראשונים עם "עזרה" של דיבובט...) אחרי זה 20 טיפולי יו וי , וזהו.שנתיים וחצי טפו טפו. רק מהלחץ על הסרת התרופה יתפרץ לי הכל עכשיו!!!
 

belran

New member
וואו

איזה כיף לשמוע מצד אחד שתרופה עוזרת! אולי תנסי לעבור קופה?
 

leong

New member
נאוטיגסון במאוחדת ../images/Emo150.gif

התרופה לא הוסרה. יש במאוחדת (רק במאוחדת) נוהל (מיותר לטעמי) שאחת לפרק זמן משתנה (חצי שנה בד"כ) רופא מינהל באגף רפואה של הקופה צריך לאשר הטיפול. צריך לחדש המרשם ולצרף מכתב בקשה לאישור מרופא העור שלך, ואז הוא בודק שבוצעו בדיקות הדם ושיש אינדיקציה לטיפול ומאשר. בד"כ אם הכל בסדר האישור הוא תוך יממה שתיים. אם זה מצליח לך - מצויין. אין סיבה לחדול ולא להכנס ללחץ, התרופה נמצאת ותוכלי להמשיך בטיפול.
 
למעלה